[KPN] KPN verhoogt prepaid piek en Dal tarief

Gepost op 03/04/10 om 14:26 uur
Ik heb alleen gecorrespondeerd per e-mail:
09/03 N.a.v http://www.kpn.com/prepaidtarief.htm
zou ik graag twee formulieren ontvangen om 2 prepaid aansluitingen te beëindigen.
09/03Om uw verzoek in behandeling te kunnen nemen heb ik beide gsm nummers nodig.
10/03 06.. en 06..
10/03 Op uw verzoek heb ik voor beide nummer de aanvraag gedaan om het beltegoed terug te storten. U ontvangt een brief hierover met daarbij een antwoordkaart. De antwoordkaart kunt u retour sturen. In april ontvangt u het beltegoed terug. Excuses voor het ongemak.
27/03 Ik heb nog geen formulier(en) ontvangen. Hoe gaan we dit voor 1 april oplossen? Via internet verneem ik dat dit geen incident is, maar meer mensen geen formulieren ontvangen.
27/03 U geeft aan dat u de formulieren nog steeds niet heeft ontvangen. Dit is vervelend, om deze nogmaals voor u aan te kunnen vragen hebben wij uw adresgegevens nodig. Excuses voor het ongemak.
29/03 Hierbij opnieuw. Maar dat gaat toch niet meer voor 1 april lukken?
29/03 U ontvangt de formulieren zo spoedig mogelijk.
Als u ze meteen opstuurt met daarbij de opmerking dat de eerste formulieren niet zijn aangekomen is het geen probleem.
Gepost op 03/04/10 om 19:12 uur
Quote:
Ik heb alleen gecorrespondeerd per e-mail:
09/03 N.a.v http://www.kpn.com/prepaidtarief.htm
zou ik graag twee formulieren ontvangen om 2 prepaid aansluitingen te beëindigen.
09/03Om uw verzoek in behandeling te kunnen nemen heb ik beide gsm nummers nodig.
10/03 06.. en 06..
10/03 Op uw verzoek heb ik voor beide nummer de aanvraag gedaan om het beltegoed terug te storten. U ontvangt een brief hierover met daarbij een antwoordkaart. De antwoordkaart kunt u retour sturen. In april ontvangt u het beltegoed terug. Excuses voor het ongemak.
27/03 Ik heb nog geen formulier(en) ontvangen. Hoe gaan we dit voor 1 april oplossen? Via internet verneem ik dat dit geen incident is, maar meer mensen geen formulieren ontvangen.
27/03 U geeft aan dat u de formulieren nog steeds niet heeft ontvangen. Dit is vervelend, om deze nogmaals voor u aan te kunnen vragen hebben wij uw adresgegevens nodig. Excuses voor het ongemak.
29/03 Hierbij opnieuw. Maar dat gaat toch niet meer voor 1 april lukken?
29/03 U ontvangt de formulieren zo spoedig mogelijk.
Als u ze meteen opstuurt met daarbij de opmerking dat de eerste formulieren niet zijn aangekomen is het geen probleem.

Het zelfde probleem hier.. 2 keer een aanvraagformulier aangevraagd, beide niet aangekomen...

Het is nu al 3 april.. een verloren strijd voor de meesten
Gepost op 03/04/10 om 20:44 uur
dreumes
Niemand heeft een aanvraagformulier of antwoordkaart ontvangen.
Die zijn er gewoonweg niet geweest.
Dus kun je ook niets voor 1 april terugsturen.
Als de aanvraag voor 1 april heeft plaatsgevonden en er is mail-verkeer geweest dan kun je de ontvangen mails met een begeleidend schrijven naar Groningen sturen.
Als je ook nog een print hebt van de bewuste pagina die erbij doen.
Dan krijg je in ieder geval een reactie.
Gepost op 13/04/10 om 20:18 uur
dreumes
Vandaag is het beltegoed van twee nummers bijgeschreven op mijn bankrekening. Na het gesprek van 2 april heb ik 4 april de beide nog wel actieve simkaarten naar Groningen gestuurd. 8 april mail ontvangen dat nummers zijn opgeheven en het beltegoed inmiddels is gecrediteerd.
Zijn er al meer mensen die een positief antwoord hebben gekregen?
Gepost op 16/04/10 om 23:35 uur
dreumes
Na het afsluiten van 2 prepaidnummers heeft KPN mijn derde aansluiting van piek- en daltarief omgezet naar basistarief. Dat zal de consequentie zijn van het niet eens zijn met de tariefsverandering.
Dan kan je geen gebruik meer maken van de nieuwe piek- en daltarieven.
Gepost op 02/07/10 om 16:05 uur
Vandaag (eindelijk) reactie van KPN:
"Dit is een bericht van KPN Mobiel. Wilt u vandaag telefonisch contact opnemen met *naam* afd. Klantenreacties via
*knip* tot 16:00 uur.
Zij is aanwezig op dinsdag, woensdag en vrijdag.
Met vriendelijke groet,
*knip*
afdeling Klantenreacties KPN
telefoon: *knip*
Heb haar gebeld en de toezegging gekregen een credit-nota te ontvangen!

Modbreak:
privegegevens verwijderd
Jan Jaap van Donselaar wijzigde dit bericht op 02/07/10 om 16:05.
Gepost op 13/07/10 om 18:40 uur
Vandaag beltegoed terug ontvangen!
Gepost op 13/07/10 om 21:26 uur
Quote:
Gepost door Brammert op 13/07/2010 18:40
Vandaag beltegoed terug ontvangen!

Ja, Ja JAAAAAaaaa!!!

Ook ik heb mijn ware centjes terug kunnen vragen!!! Al deze ellende en na 2 maanden dankzij "Brammert".

Heel erg bedankt!!!
Gepost op 19/07/10 om 00:19 uur
@Brammert,

Kan je toch de emial van KPN aan mij doorsturen (pingping@zonnet.nl)? Ik wil graag de KPN medewerker naam weten. Ik heb dezelfde email ontvangen. En ik belde KPN afgelopen vrijdag. Maar de mevrouw wist niks over de beltegoed terug. "Nee, wij doen het nooit."

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone