[T-Mobile] Incassobureau

Gepost op 24/02/10 om 16:17 uur
Ben erg benieuwd welk incassobureau T-Mobile gebruikt. Is dit nog steeds Intrum Justitia, zoals uit het archief van TV blijkt?
Gepost op 24/02/10 om 18:11 uur
Hugo Boss
Geen idee, geen ervaringen mee.. Maar problemen?
Gepost op 24/02/10 om 18:20 uur
Ik zou zeggen: probeer het eens uit! Kom je vanzelf achter van wie je een "aardige" brief krijgt...;)
Gepost op 24/02/10 om 19:12 uur
Ik kreeg vorig jaar van een vergeten abonnement wat ook nog op mijn oude adres stond(hoewel ik en wjzigig had doorgegeven) een incassobrief van Lindorff dit ging om en Orangeabonnement wat T-mobile was geworden de vordering was ook gedaan door t-mobile
Gepost op 24/02/10 om 20:27 uur
Ik stelde deze vraag omdat ik deze firma achter me aan heb. Omdat ik afgelopen tijd wat problemen had met TM (rekeningnummerwijziging wat steeds niet goed werd doorgevoerd) verwachtte ik dat het daar van is. Maar hoogstwaarschijnlijk zal het dus van iets anders zijn..
Gepost op 24/02/10 om 21:38 uur
Misschien wel van Marie Claire ;-))
I.v.m nog te ontvangen netbook die je nooit besteld hebt.
Gepost op 24/02/10 om 21:41 uur
Nee, geen gebruik gemaakt van die actie. : )
Gepost op 25/02/10 om 10:41 uur
Nou met lindorff zou ik niet ZO blij zijn is rommeltje daar!!
heb incasso gekregen van UPC (tv) van 3 JAAR geleden en toen woonde ik nieteens meer op dat adres....
Ben inmiddels al 5 MAANDEN bezig en ze reageren echt TE langzaam, terwijl er in hun brieven aangegeven staat dat je binnen 7 dagen terug MOET reageren stelletje F*ckers!!!!
Gepost op 25/02/10 om 18:34 uur
Ik zou zeggen bel de klantenservice en vraag wie het is. Of kan je dat niet omdat je aansluiting is geblokkeerd?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
250 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone