HTC Hero gratis bij Tele2, 1e jaar 10 euro

Gepost op 01/03/10 om 10:28 uur
Ik zag in de metro en nu ook op hun site een advertentie voor de HTC Hero met Android.
1e jaar 10 euro, 2e jaar 22,50 met 200 belminuten.

Tele2 aanbieding
Gepost op 01/03/10 om 13:17 uur
Marly
En dan komen er maandelijks nog 10 of 15 euro bij voor een internetbundel, want een Android toestel is waardeloos zonder internet.
Aangezien de Hero los inmiddels ook al niet meer zo duur is, vind ik dit geen echt goede aanbieding.
Gepost op 01/03/10 om 14:56 uur
Ik denk dat dit komt omdat de opvolger van de Hero ook al is aangekondigd...
Gepost op 01/03/10 om 15:02 uur
Marly
Waarschijnlijk ja, er verschijnen steeds meer interessante Android toestellen
Gepost op 01/03/10 om 16:59 uur
Schandalig dat zo'n telefoon zonder internetabonnement wordt aangeboden. Dit gaat ze veel geld opleveren door onwetende klanten ("Maar ik internet toch alleen als ik naar de browser ga en dat heb ik niet gedaan!") zodat ze die 'gratis' telefoon zeker wel terug gaan verdienen.
Gepost op 01/03/10 om 19:45 uur
@RobbertC:
Je mag van volwassen mensen best verwachten dat ze, indien ze een dergelijk toestel kopen, zich ook 'even' oriënteren op de kosten en mogelijkheden.
T zijn niet direct kinderen die zich een toestel van €300PLUS euro kunnen veroorloven!

Dat is als het kopen van een sportauto en dan klagen dat je bekeuring wegens te hard rijden krijgt. Goh..ik wist niet dat als ik het gaspedaal dusdanig ver indrukte ik dan harder zou gaan

(ok, ietwat kromme vergelijking maar t gaat erom dat je je als consument wel even moet, laten, informeren)
Gepost op 01/03/10 om 20:32 uur
@RobbertC

Sorry maar, waar internet je dan nog meer mee?
Gepost op 01/03/10 om 22:55 uur
@Ali-G: Waar denk jij dat de Hero bijvoorbeeld het weerbericht vandaan haalt op je homescreen? En waar heel veel Apps hun data vandaan halen? En hoe de Hero z'n contactgegevens en agenda kan synchroniseren met Google? Dat gaat toch echt allemaal via je dataverbinding...

@trapm: Dat mag je misschien verwachten van volwassenen, maar de praktijk leert toch echt wat anders. Een telefoon wordt sowieso niet gezien als apparaat van €300+ want telefoons zijn altijd 'gratis'. In mijn ervaring willen veel mensen een telefoon omdat die het nieuwste van het nieuwste is, en dat ze er vervolgens nooit mee internetten, navigeren of zelfs maar muziek afspelen maakt niet uit. Vooral bij de Nokia N95, N96 en nu N97 zie je dat heel veel.
RobbertC wijzigde dit bericht op 01/03/10 om 22:55.
Gepost op 01/03/10 om 23:27 uur
Heb zelf een Hero , naar volle tevredenheid overigens , en heb er een databundel van KPN bij. Ik surf door de weeks nog geen 20 minuten per dag , maar heb wel continue een dataverbinding voor het weer en om mijn email om de 10 minuten te checken (3 accounts). Met een dag of 10 zit ik dan al aan mijn fair use van 25 MB. waarna mijn snelheid dan geknepen wordt. Geeft dus aan hoeveel data zo`n toestel wegslurpt , zonder dat je er erg in hebt.

On topic : ook ik vind de aanbieding niet zo heel spectaculair , gezien de losse toestelprijzen (zal zo rond de 325-350 Euro liggen).
Gepost op 01/03/10 om 23:41 uur
@RobbertC, was niet als aanval bedoeld op jou, ik dank je voor je uitleg

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone