Vodafone Direct Sales aanbiedingen deel 2

Dit topic is gesloten
Gepost op 08/03/10 om 15:29 uur
Dit werd mij ook verteld, weet niet of dit waar is. Zou wel mooi zijn maar aangezien ze de vorige x ook zeiden dat de telefoons dan en dan werden geleverd, heb ik er weinig vertrouwen in.
Gepost op 08/03/10 om 15:36 uur
Op 22 jan de n97 besteld.
Op 3 feb is nummerbehoud goedgekeurd.
Mij werd verteld dat de n97 8 maart weer binnen zou komen, vandaag dus.. ik ga vanmiddag even bellen,,,
Gepost op 08/03/10 om 15:58 uur
Ok is goed. Ik ga vandaag voor de 2e x bellen, ben benieuwd of ik hetzelfde verhaal te horen krijg
Gepost op 08/03/10 om 16:27 uur
Heb laatst gebeld ivm Samsung Omnia. Uiteraard niet op voorraad.
Vervolgens gehoord dat mijn bestelling wél al was 'geboekt'.
Dat zou betekenen dat zodra de toestellen binnen zijn, mijn toestel ook wordt gestuurd. Zou een voordeel betekenen tov mensen wiens bestelling nog niet geboekt zou staan.
Ik heb mn bedenkingen.
Hoop wel dat ik tzt een toestel mag ontvangen.
Gepost op 08/03/10 om 17:09 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Ook mijn Omnia is niet op voorraad. Zodra deze op voorraad komt, wordt deze geleverd.

Abonnement is overigens al geactiveerd middels nummerbehoud.
Gepost op 08/03/10 om 18:23 uur
Vanmiddag contact opgenomen met de klantenservice kreeg binnen 2 sec. iemand aan de lijn..!

KS: de N97 is niet voorradig, komt volgend week maandag binnen, als het goed is.

pff, het is maar dat mijn abbonement nog niet ingegaan is, anders zou ik een compensatie eisen.

succes!

Gepost op 09/03/10 om 16:03 uur
Hier hetzelfde als strawberry hierboven, 2xN97 besteld 2,5 week terug ik denk toch maar even bellen, en inderdaad binnen 2 seconde iemand aan de lijn, pas op 15 maart kwamen ze weer binnen maar dan nog was de wachtlijst lang, omgeboekt naar 2x N97 mini die wel snel te leveren zouden zijn maar minimaal een dag of 10, ivm systemen maar ik heb wel de naam van desbetreffende medewerker die ik blijf lastigvallen tot ik mijn telefoons heb.
Gepost op 09/03/10 om 16:09 uur
Ik zie toch meer voordelen bij de Nokia n97 normaal in vergelijking tot n97 mini. Meestal is de abonnement ook lager, ik weet niet of het gunstiger is…
Dus inmiddels is er ook een leveringsprobleem bij de n97 mini..?
Gaat de goede kant op met Vodafone..
Gepost op 09/03/10 om 16:34 uur
@Strawberry.
T gaat goed met Vodafone of met t bedrijf dat de afhandeling van deze actie doet? Ik vermoed t laatste.
Maar, ter verdediging, mogelijk heeft men zich vergist in t succes van deze actie. Doet er niets aan af dat ze nu toch wel eens mogen gaan leveren!
Gepost op 09/03/10 om 16:41 uur
@trapm
Sarcastisch. Allerbei.
Ze hebben toch niet voor niets de actie verlengd?
Maargoed, zij hebben tot 4 april de tijd om mijn toestel te leveren, Vodafone en/of het bedrijf dat de toestel gaat leveren.
Gepost op 09/03/10 om 18:40 uur
Dat geldt voor mij ook, 21 maart heb ik of de toestellen of ze gaan een gelijkwaardig of beter toestel leveren, ik zal ze ook wijzen op het consumentenrecht en er desnoods een zaak van maken. tevens zal ik teruggave vragen van het internetgedeelte wat ik niet heb kunnen gebruiken omdat ik er geen capabel toestel voor had.
Gepost op 09/03/10 om 20:23 uur
Mijn contract is dus al ingegaan maar heb zoals hiervoor gepost nog geen telefoon ontvangen. Denk dat ik maar even een mailtje stuur om te vragen wat zij hieraan kunnen doen.

Gepost op 09/03/10 om 20:46 uur
@nummer1
Een beller is sneller.
Gepost op 11/03/10 om 16:27 uur
Nog mensen die iets geleverd gekregen hebben ? Het lijkt wel wat rustiger te worden op deze site, betekent dat ze nu echt gaan uitleveren ?
Gepost op 11/03/10 om 16:28 uur
Nee, ik denk gewoon dat niemand weet dat er een deel 2 is
Gepost op 11/03/10 om 21:08 uur
@nummer1
Ik heb gisteren ook de N97 besteld, nu voor mijn dochter. Ik kreeg gisteravond laat een mail binnen dat het (bestaande) abonnement al gelijk is omgezet. Heb jij bericht terug gehad van Vodafone?
Ik vind dat ze pas een verlenging actief kunnen maken als je het toestel hebt ontvangen of pas als het andere abonnement is verlopen.
Meer mensen hier last van gehad en gereageerd naar Vodafone?
Gepost op 11/03/10 om 21:32 uur
Weet iemand of je een abonnement kan annuleren? Mijn nummerbehoud is goedgekeurd en nummer wordt eind deze maand overgezet.

Alleen kunnen ze hun beloofde levering van de Omnia 2 niet waarmaken.

Mijn order is verwerkt en ik meot op een telefoontjer wachten vande afhandelingscentrum. Zij kunnen (uiteraard een leugen) hen ook niet bereiken, neit bereikbaar per telefoon of per mail (volgens 'klantenservice').

Nu rest mijn vraag, koop op afstand, niet kunnen voldoen aan verplichtingen van hun kant. Zijn er consequenties aan het annuleren?
Gepost op 11/03/10 om 22:05 uur
@osman...triestverhaal he dat ze afhandelcentrum niet kunnen bereiken....heb exact zelfde gehoord.
Lijkt me dat je wel kan annuleren...maar waarschijnlijk niet bij dit geweldige bedrijf....want neem aan dat ze dan met het lulverhaal komen.....we willen heel graag voor u annuleren maar kan niet want je order is al in behandeling en we kunnen afhandelcentrum niet bereiken:-)
Sarcastisch geintje natuurlijk maar is eingelijk in en in triest dat ze met zulke leugens aan komen zetten en zich klantenservice durven te noemen.
Gepost op 11/03/10 om 22:15 uur
@Richard.

Inderdaad. Ik wil gewoon duidelijkheid wanneer mijn bestelling wordt afgehandeld en bezorgd. Of dat een week later is of 2 weken maakt mij niet zoveel uit.

'We kunnen ze niet bereiken', 'Er is geen directe lijn' enz is gewoon een leugen. Zou jij werken met een bedrijf die je niet kan bereiken (als je bv een eigen bedrijf zou hebben)?

Ik denk zat ik ze morgen maar weer eens bel en als ze weer met dezelfde leugens komen maar ga annuleren. Want zo wil ik niet graag in zee gaan met een bedrijf, ik heb er gewoon geen vertrouwen in. Dan maar liever € 100 bijbetalen in een gewone winkel, kan ik mijn toestel + abonnement direct meenemen. Heb ik tenminste een kopzorgen minder.

Edit: sommigen wachten al maaaaanden op hun toestel, was dat het wel waard?
Gepost op 11/03/10 om 22:23 uur
@osman...helemaal gelijk ...heb het de persoon wel erg lastig gemaakt...van....geloof je nu echt dat ik geloof dat een bedrijf als vodafone in zee gaat met een bedrijf en dan zegt....nou hier zijn de orders succes ermee.....we hoeven niet te weten of het goed gaat dus een contact persoon oid lijkt me niet nodig... komt wel goed.......hier heb je een zak met geld want ik neem aan dat jullie ook geen adres of bankrekening nummer hebben....en daaag hoor.
Medeweker zei toen wat dat voor raar verhaal was....nou net zo n dom voorbeeld als jij mij probeert wijs te maken.
Allemaal leuk en aardig maar zoals je zegt je komt geen steek verder.....en als we niet uitkijken ben ik straks mijn huidige tel nummer nog kwijt ook.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone