Vodafone Direct Sales aanbiedingen deel 2

Dit topic is gesloten
Gepost op 12/03/10 om 08:19 uur
@osman

ik ben 1 van de velen die maanden heeft moeten wachten (op een N97). of het de moeite waard was?
tsja, het is natuurlijk een goede scherpe aanbieding. en het netwerk is ook redelijk stabiel tot nu toe.

en een tip: ga veel zeiken en 'eis' schadeloosstelling. ik kreeg 2 maanden gratis bellen (en geen abonnementskosten tot het het moment van levering).
Gepost op 12/03/10 om 09:43 uur
Vanochtend maar weer eens gebeld naar Vodafone.
Ik kreeg weer dezelfde antwoorden van hun (order is geboekt en staat in de wachtrij; geen voorraad; wachttijden worden wel korter, eerst stond de teller op -500 nu -94, zodra er nieuwe voorraad is wordt het direct uitgeleverd, alleen weten we niet wanneer er nieuwe voorraad binnenkomt en we weten ook niet of u daarbij zit; ..........)

Dus ik heb maar gezegd, annuleer mijn bestelling maar en zet de abonnement om in prepaid, zodat ik daarna verder kan kijken. Dat kon wel zei ze, alleen dat zou betekenen dat ik 5 dagen niet bereikbaar zou kunnen zijn op mijn nummer, omdat intern overzetten van abonnement naar prepaid 5 dagen zou duren....

Dus ik heb maar gezegd, annuleer de hele nummerbehoud maar, ik blijf wel bij Ben. Ondanks de krakkemikkige UMTS netwerk, word je daar als klant toch beter behandeld!

K*T klantenservice.....

Gepost op 12/03/10 om 10:35 uur
Kastje muur.
Ene afdeling (directsales) zegt: Uw order staat geboekt. Zodra toestel binnen komt wordt ie aan u geleverd.
Andere afdeling zegt (retentie): Toestel komt nooit meer binnen. Vraag om een goed alternatief.
DS komt vervolgens met de flut toestellen van ca 100-150 LOS.
Opties dooor DS:
Wachten, want volgens haar kwamen de Omnia's nog wel (wie geeft er nu de juiste info? DS of Retentie?) WIE heeft de juiste info? ) of annuleren.

Maar, daarmee annuleer ik óók het toch wel voordelige abo met 50% korting!
Ik sta nu zwaar dubio wat te doen.
- Wachten? (tot sint-Juttemis?)
- Annuleren en overstappen naar andere aanbieder?
(overweeg dan KPN ivm netwerk, maar VF heeft wel hogere internet snelheden, toch?)
- Annuleren en nieuwe verlenging aangaan icm ergens een los toestel kopen.

grrrrr.....wat een kl*te manier van omgaan met je klanten (al meer dan 10 jaar VF klant). Slechte communicatie. Slechte smoezen.

Zijn er andere aanbieders met een goed netwerk (of ervan gebruik maken) én een goede internet dekking met hoge snelheid?
Heeft iemand een goed advies mbt de opties? Ik weet t niet meer!
Gepost op 12/03/10 om 14:36 uur
Nou, vanochtend weer gebeld en te horen gekregen dat de telefoon niet meer leverbaar was(N97) En dat ik vanmiddag terug zou worden gebeld. Ben net teruggebeld en hij bleek dus echt niet meer leverbaar te zijn en mocht dus een alternatief uitzoeken. Mijn pa heeft toen de N97 mini maar gedaan(ben zelf namelijk 15)want bij die telefoon zeiden ze dat die op voorraad was en dat hij waarschijnlijk tussen 5 a 10 dagen zou worden geleverd. Iemand ook zoiets gehad?
Gepost op 12/03/10 om 15:06 uur
10 dagen geleden vertelden ze mij dat de Omnia 2 ook op voorraad was en dat ze snel actie zouden ondernemen om het toestel binnen 10 dagen bij mij te krijgen......

Dus of ik hun uitleg moet geloven....? neeeh, te veel leugens gehoord om het te geloven. Mochten ze toch leveren, heb je geluk gehad ;)
Gepost op 14/03/10 om 11:05 uur
hier hetzelfde verhaaltje vorige week kon niet gelverd worden dus in backorder mijn 2 x N97, er zou misschien een partij komen op 15 maart, maar de N97 mini was zeker leverbaar het zou alleen 5 tot 10 dagen duren om het om te zetten o.i.d. dus maar omgezet, ze hebben nog 8 dagen om het te leveren anders zal ik ze in gebreke stellen en overgaan tot een procedure tegen vodafoon, die ik volgens onze jurist op het werk met 2 vingers in de neus ga winnen.
Gepost op 14/03/10 om 11:27 uur
@dutchdelight,

We kunnen die procedure natuurlijk ook uitbreiden.
Ze leveren de toestellen niet omdat ze kennelijk niet WILLEN leveren. De toestellen zelf zijn namelijk nog gewoon in productie en elders volop leverbaar.
Laat we ons evt verenigen tegen Vodafone en erop staan dat we het door ons gewenste toestel gewoon geleverd krijgen!
Gepost op 14/03/10 om 12:59 uur
hahahahahaah een advocaat op die zaak zetten, weet je wel waarover je het hebt.
Gepost op 14/03/10 om 13:16 uur
Waar ik het over heb?
Ja...over onwelwillendheid tot leveren en onder valse voorwendselen laten aangaan van contracten met toestellen die vervolgens toch niet worden geleverd. Een brief, met briefhoofd advocaat/rechtsbijstand, zal wellicht al voldoende zijn. Hoeft helemaal niet tot de bodem te gaan hoor
Gepost op 14/03/10 om 15:26 uur
Moderator
Was het niet Nokia zelf die in een interview aangaf dat ze nogal wat "kwaliteitsproblemen" hebben gehad met de Nokia N97? Tegelijkertijd komen ze met de N97 mini. Voorheen maakte Nokia als er een toestel mislukte snel een "i"versie. Nu maken ze dan blijkbaar snel een "mini" versie en halen de gewone N97 uit de schappen. Misschien moet je dus maar blij zijn dat je nu een N97 mini aangeboden gaat krijgen.
Gepost op 14/03/10 om 17:55 uur
Hier weer eens goed nieuws!
de Samsung Omnia II is hier uitgeleverd afgelopen vrijdag (zoals afgesproken) met millionaire pack.
Mijn pa heeft er nog wel wat moeite mee (windows mobile), en ondertussen al 6 euro aan internetkosten bij elkaar gesprokkeld (geen onbeperkt internet). Maar ik heb er nu NoData op gezet, dus hij kan niet meer zomaar met internet verbinding maken. Verder is het wel een prima toestel!
Ik neem aan dat ze de rest ook gewoon zouden moeten uitleveren. Contract = Contract! Zeg ze anders rechtsbijstand in te schakelen of consumentenbond o.i.d. want ze horen gewoon binnen een redelijke termijn te leveren, en ik kan eigenlijk niet geloven dat er zo weinig telefoons (omnia's/N97's) geleverd zouden kunnen worden.
Gepost op 14/03/10 om 23:23 uur
@JosLimburg: Ik heb wel een brief ontvangen met SIM kaart waarin stond dat het nummerbehoud werd aangevraagd en dat ik bericht zou krijgen als het nummerbehoud niet goed werd gekeurd.

Maar ik heb dus pas een einddatum gehoord toen ik een x belde over mijn bestelling, dus niet erg gepast moet ik zeggen.

Hopelijk wordt de N97 toch nog uitgeleverd, ik heb geen zin om na 3 maanden wachten nog steeds geen telefoon binnen te krijgen. Om daarna met een slecht alternatief te komen...
Gepost op 15/03/10 om 03:42 uur
Marly
Quote:
Om daarna met een slecht alternatief te komen...

Mijn man en een collega, die allebei hun N97 in de eerste week van maart ontvangen hebben, na lang wachten overigens ( 2,5, respectievelijk 3 maanden ), kregen als alternatief de N97 mini aangeboden.
Daar het niet dringend was, omdat ze allebei nog een lopend abo (en een goede telefoon) hadden, hebben ze ervoor gekozen, op uitlevering van de N97 te wachten.
Op zich is de N97 mini echter een goed alternatief.
Marly wijzigde dit bericht op 15/03/10 om 03:42.
Gepost op 15/03/10 om 09:59 uur
@nummer1

Waar het om gaat is dat mijn abo ( verlenging Vodafone) al gaat lopen terwijl je nog geen toestel hebt. Ik geen internet kan gebruiken op het huidige toestel maar er wel al voor ga betalen.
Daarnaast was door een constructie m.b.v. XXX ( mag hun naam niet noemen) mijn vorige bundel excl. internet slechts € 6,00 (Vodafone €35,00) en nu ga ik naar € 22,50. Toch jammer als dit de laatste 2 maanden gewoon weg valt.
Maar was jouw contract nu wel of niet al gelijk in gegaan? ( zoals je op de vorige pagina melde)
Gepost op 15/03/10 om 10:56 uur
@JosLImburg: Nee niet gelijk, ze hebben numerbehoud aangevraagd en toen die is goedgekeurd hebben ze mijn contract laten ingaan.

Dus ik heb nu inderdaad ook al een lopende abbo zonder telefoon. Gelukkig kan ik op mijn oude telefoon wel van internet gebruik maken. Maar ik vind dit nog steeds een slechte zaak.
Gepost op 15/03/10 om 10:56 uur
@JosLImburg: Nee niet gelijk, ze hebben numerbehoud aangevraagd en toen die is goedgekeurd hebben ze mijn contract laten ingaan.

Dus ik heb nu inderdaad ook al een lopende abbo zonder telefoon. Gelukkig kan ik op mijn oude telefoon wel van internet gebruik maken. Maar ik vind dit nog steeds een slechte zaak.
Gepost op 15/03/10 om 11:08 uur
Ik ben net gebeld door Vodafone met de mededeling dat ze 'n leuke aanbieding voor me hebben (50% korting o.i.d.) Ik zeg dat ik in januari een abo. heb afgesloten waar ik maar niks van hoor. Hij gaat het a.d.h.v. het ordernummer voor me na en belt na 5 minuten terug: uw odernr. en n.a.w.-gegevens komen niet voor bij Vodafone ! Ik zeg dat ik al eerder heb gebeld en toen te horen heb gekregen dat order gewoon in het systeem stond en verder: toestel niet op voorraad, u word gebeld, toestel komt later, toestel komt na nummer behoud. Hij zegt: dan snap ik het ook niet meer. Einde oefening. Wat een bloemkolenfabriek is het daar zeg.
Gepost op 15/03/10 om 11:20 uur
het is geloof ik al vaker opgemerkt: die directsales aanbiedingen gaan via een geheel aparte administratie dan de reguliere vodafone ks/ salesafdelingen en die medewerkers kunnen ook niets van de directsales afhandelingen zien.
Gepost op 15/03/10 om 11:37 uur
@nicobart.

Ik ben ook onlangs gebeld nav mijn opzegbrief. Ze had ook een aanbieding van 50 % korting. Het totaal kwam op €35,00. Ik verwees haar naar de pagina van directsalesvodafone en toen was het stil aan de andere kant. Ze ging wat navragen, maar dat leidde tot niets. Ze adviseerde mij om dan inderdaad dan via directsales te verlengen. Ze had wel mijn abonnement "geparkeerd" ivm nummerbehoud. DWZ. ik bleef dan na mijn contract dan gewoon bellen via Vodafone tegen € 0,25 per minuut en €0,25 per SMS. Niet interressant dus om mee te bellen, maar wel om je nummer eventueel te behouden.
Gepost op 15/03/10 om 14:45 uur
Nu net even gebeld i.v.m. de N97 normaal.

Vrijdag is mij verteld dat de n97 weer geleverd zou zijn dus benieuwd als ik was vandaag even gebeld...

Nummer 1. Eerst maar eens het gewone nummer gebeld, misschien zouden deze wat anders zeggen, hier werd me verteld dat de n97 vandaag geleverd is(15-3-10) en dat hij nu op voorraad is.

Nummer 2. Dit is het nummer die ik kreeg bij mijn bestelling. Hier kreeg ik een man aan de telefoon en die vertelde dat de n97 op voorraad was. En toen hij even voor mij ging kijken op de computer verbrak hij de verbinding:s

Nummer 3. Hier kreeg ik weer een man aan de telefoon en die zei dat die vorige mensen op een verkeerd bestand in de computer hadden gekeken want die keken bij een andere afdeling. De afdeling waar wij bij zitten staat de N97 in de min. Hij zei dat hij het zelf ook wel vreemd vond dat de n97 nog niet was geleverd want hij dacht dat de telefoon ook vandaag zou worden geleverd.

Nou dit is mijn verhaal, beetje onduidelijk maar toch. Als je vragen hebt zeg het dan maar Ik ga straks nog een paar x bellen en kijken of hij al geleverd is o.i.d.

Mvg,

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone