Vodafone Direct Sales aanbiedingen deel 2

Dit topic is gesloten
Gepost op 17/12/10 om 18:40 uur
Ben vanmorgen gebeld om een afspraak te maken voor levering van de C7 met 150/300+web morgen. Vanmiddag gebeld met de klantenservice welk bedrag er in hun systeem stond en dit betrof 14,75. Toezegging gekregen dat dit zal worden rechtgezet naar 11,25 en heb zojuist daarvan een bevestiging per mail gekregen.
Ben benieuwd of het allemaal goed gaat.
Gepost op 20/12/10 om 09:03 uur
Alles hier in een keer goed gegaan!
Gepost op 30/12/10 om 16:10 uur
RikkiRikki
http://.
Al weken niets meer gehoord, krijg ik zomaar een mail van de Online Pakket Dienst. Maandag pakketje accepteren en dan het Klantenservice-Bevestigingsmail-Screenprints-traject in, gezellig!
Gepost op 30/12/10 om 18:31 uur
Print screen was bij mij niet noodzakelijk. Ik werd verzocht om de bevestigings mail op te sturen en alles zou in orde gemaakt worden. Per retour is dit mij bevestigd. Als alles klopt bij de eerste rekening dan heb ik alleen maar lof voor de persoon die mij geholpen heeft.
Gepost op 30/12/10 om 18:53 uur
Heb vandaag ook maar weer eens gebeld over de omzetting.
Had abo op 3 dec. binnen en gelijk daarna gebeld. Had ook alles keurig opgestuurd maar moest wachten op de "backoffice". Vandaag het verzoek gekregen om de bevestigingsmail van ? 8,75 opnieuw te mailen naar een medewerker, en toen kon het opeens gelijk geregeld worden.
Gepost op 05/01/11 om 15:09 uur
Ik heb laatst een paar keer rondgekeken op de directsales sites. Nu wil ik vandaag een telefoon gaan bestellen doen de sites het niet meer. Doet hij het bij iemand wel?
Gepost op 05/01/11 om 18:05 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
@rein93: dan doe je misschien iets verkeerd, bij mij werkt het gewoon.
Gepost op 26/01/11 om 09:03 uur
de directsales websites hebben nu een nieuwe look gekregen maar het aanbod is juist wel erg verschraald de laatste tijd.
Gepost op 26/01/11 om 15:53 uur
Quote:
de directsales websites hebben nu een nieuwe look gekregen maar het aanbod is juist wel erg verschraald de laatste tijd.

Maar als ik over de sim only bel+sms+web scrol geeft deze bij bijv een abonnement 620 belminuten of 1240 sms aan. Zit er nu een sms verdubbelaar op simonly?

Modbreak:
Groetjes zijn niet gewenst, zie de Tv Forum richtlijnen.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 26/01/11 om 21:32.
Gepost op 26/01/11 om 21:02 uur
Moderator
Pinokkio
@Pjotr: reken zelf even mee Na aansluiten wel even controleren of de SMS verdubbelaar ook echt aan staat ...

Bij mijn C7-aanbieding is op de eerste factuur het volledige maandbedrag berekend en aansluitkosten. Er is al een briefje (met kopie orderbevestiging) naar Vodafone en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt
Pinokkio wijzigde dit bericht op 26/01/11 om 21:03.
Gepost op 29/01/11 om 09:11 uur
Quote:
Bij mijn C7-aanbieding is op de eerste factuur het volledige maandbedrag berekend en aansluitkosten. Er is al een briefje (met kopie orderbevestiging) naar Vodafone en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt

Had je na de bestelling al contact met ze gehad? Of heb je het gewoon afgewacht? Ik had het telefonisch laten aanpassen en mijn eerste C7-factuur klopte bijna - ik zou € 11,25 per maand moeten betalen (150-abonnement), maar er is € 11,50 in rekening gebracht. Het gaat om slechts 24 * 0,25 = 6 euro, dus de moeite niet om veel tijd in te steken. Heb even een snel mailtje gestuurd - eens zien of en hoe ze daar op reageren.
Gepost op 29/01/11 om 11:05 uur
sjeroen
Iemand nog link voor Blackberry Torch. kan niks meer vinden alle pagina's lijken op elkaar.
Gepost op 28/02/11 om 22:58 uur
Hoi .. ik wil graag binnekort mijn abbo verlengen, ik las hier dat vodafone best aardige deals aanbood afgelopen periode (zoals de nokia C7).

Na een lange zoektoch in google kwam ik de volgende actie tegen:

Gratis :Nexus one
200 min of 400 sms
inclusief internet basis

2 jaar lang voor 23,-

http://www.superdeal.nl/aanbiedingen/index.php?c=SD-VERON018

Ik ben hier niet zo vaak actief, hebben jullie misschien betere deals gezien?

ps. excuses als ik een fout heb gemaakt
Gepost op 28/02/11 om 23:05 uur
De aanbieding is niet meer te bestellen. Als je op bestellen klikt, dan krijg je: Deze aanbieding is niet langer actief.
Gepost op 07/04/11 om 20:49 uur
Alleen de personeelsaanbiedingen zijn nog maar over, en ik heb natuurlijk geen VF kennissen. Ik zoek een fatsoenlijke simonly met internet. Komen deze acties regelmatig voorbij?
Gepost op 08/04/11 om 10:49 uur
Moderator
Pinokkio
Andere aanbiedingen zijn er idd nog wel, maar toestel met Bel+SMS. Alle sim-only aanbiedingen zijn weg m.u.v. friendsfamily, maar die kan je niet zomaar bestellen.

Toevallig zoek ik ook een Bel+SMS+Web sim-only.
Gepost op 08/04/11 om 11:02 uur
Ik denk dat ik voor nu maar iets doe met Ben Regelmatig + Internet, een eurootje duurder per maand en natuurlijk veel trager internet, maar je moet iets als je een los toestel hebt gekocht...
Gepost op 01/06/11 om 16:43 uur
Er is al tijden niks interessants meer te vinden op de directsales sites ,
vandaag is de friendsfamily wel wat geupdate met enkele leuke toestellen
zoals de HTC desire S, BB Torch en Samsung Galaxy S II .
Nu maar hopen dat de rest volgt...
Gepost op 01/06/11 om 19:52 uur
Meteen besteld met code: friendsfamily
Gepost op 01/06/11 om 21:02 uur
ik kan die aanbieding niet vinden met de HTC desire S, BB Torch en Samsung Galaxy S II
heeft iemand die link?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone