Vodafone Direct Sales aanbiedingen deel 2

Dit topic is gesloten
Gepost op 08/06/11 om 10:58 uur
weet waaraan je begint met deze "speciale" aanbieding, ik heb slechte ervaring met directsales: Onvolledige contracten, foute nota's, slechte klantenservicebereik en de normale vodafone klantenservice weten vaak niets af van deze speciale aanbieding en zeggen dat je dat speciale `onbereikbare` nummer moet bellen.De orderbevesting die je per email krijgt is juist, maar het contract dat je krijgt van de koerier bij aflevering van de telefoon komt vaak niet overeen of is onvolledig. Er staat wel het juiste abonnementtype bij maar niet de juiste actieprijs. Als je de normale vodafonedesk belt zeggen ze dat het niet hun systeem staat en of je een kopie van je contract kan opsturen-faxen.... en dan beginnen dus de problemen. Let er dus goed op wat voor contract je via de koerier krijgt en let er dan vooral op dat de juiste periode en actieprijs erop staat! Je betn gauw geneigd het zaakje aan te nemen omdat je alles opnieuw moet aanvragen als je weigert. Geloof ook niet de woord van de koerier dat het wel goed komt, want dat gebeurt niet. Enige hoe je ervanaf komt is weigeren en opnieuw aanvragen. Van de 3 contracten die ik kreeg waren er 2 onvolledig en betaal ik maandelijks meer dan de actieprijs van directsales
Gepost op 08/06/11 om 11:33 uur
Quote van de website:
"Deze aanbiedingen gelden dus uitsluitend voor jou en jouw vrienden en familie en zijn niet in de winkels of op andere internetwinkels verkrijgbaar! Bestaande Vodafone klanten kunnen ook gebruik maken van de aanbiedingen vanaf 2 maanden voor einde van het huidige contract."

Begrijp ik het nou goed dat iedereen die al klant is bij Vodafone gebruik kan maken van deze aanbiedingen? Heb je dan geen code nodig?

Gepost op 08/06/11 om 11:42 uur
Qua grammatica zijn ze niet zo sterk bij directsales. Zoals het er staat heb je helemaal gelijk, maar uiteindelijk word je afgewezen omdat je een Belg aan de telefoon krijgt die "ook" als "en" begrijpt en volgens hem dus een relatie moet hebben bij het deelnemende bedrijf. Dus in feite is dat verlengingsverhaal overbodig, je moet het lezen als geldt voor nieuwe en verlengingsaanvragen maar alleen geldig met een deelnemersnummer. Comprende?

Modbreak:
Quoten van voorgaand bericht onnodig
Pinokkio wijzigde dit bericht op 08/06/11 om 14:00.
Gepost op 08/06/11 om 13:56 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
@blakabakra: ik deel je ervaring. Bellen is zinloos, schrijven helpt wel. Ik heb een aantal keren gehad dat er hogere bedragen in rekening werden gebracht. Een duidelijke brief en een kopie van de orderbevestiging hebben er steeds toe geleid dat het recht werd gezet en het teveel betaalde werd gecrediteerd.

@ikkenietweet: dit is al eerder aan de orde geweest. Wat inderdaad bedoeld wordt, is dat ook bestaande Vodafoneklanten, mits behorende bij de doelgroep, gebruik kunnen maken van deze aanbiedingen.
Gepost op 08/06/11 om 14:26 uur
Vorige week donderdag via de directsales friendsfamily een galaxy s2 besteld. Ik dacht, ik bel effe met de klantenservice hoe het er voor staat. Ik hoor van de medewerkster dat mijn bestelling is geannuleerd zonder dat ik hier een bericht over heb gehad. Verder zei ze dat er iets mis is gegaan met de friendsfamily orders en dat vodafone dit aan het uitzoeken is. Ook heeft ze gezegd dat het op dit moment geen zin heeft om een nieuwe bestelling te plaatsen. Ik vind het allemaal een beetje vreemd en amateuristisch. Maar goed ze zullen wel een reden hebben. Ik baal wel...
Gepost op 08/06/11 om 14:50 uur
yamal
Fuski, had jij -afgezien van een automatische mail direct na een bestelling- helemaal geen bericht meer gehad totdat je er een belletje aan waagde? En was het een nieuw contract of een verlenging?
Gepost op 08/06/11 om 14:54 uur
Na de automatische mail, heb ik inderdaad niks meer ontvangen. Ik heb net weer gebeld om de reden te vragen. De medewerker vertelde mij dat de ingevoerde code verkeerd was en dat ze mij gisteren hierover gemaild hebben. Ik heb echter geen mail ontvangen van vodafone. Ik had als code friendsfamily ingevoerd. Deze is niet juist gebleken.

Het was trouwens een nieuw abonnement met nummerbehoud van tmobile.
Gepost op 08/06/11 om 15:01 uur
Naast het zinnetje dat je niet mag bestellen zonder geldige actiecode:

"LET OP: Alleen bestellingen met geldige actiecodes worden verwerkt. Alle bestellingen met ongeldige actiecodes of niet ingevulde actiecodes kunnen niet in behandeling genomen worden. De juiste code is verkrijgbaar via uw werkgever of vriend en/of familielid die werkzaam is bij Vodafone.",

staan er nu ook de volgende 2 zinnetjes:

"Indien u uw order al heeft geplaatst met ongeldige/geen actiecode en u bent al klant bij Vodafone dan is uw order niet geannuleerd.

Indien u uw order al heeft geplaatst met ongeldige/geen actiecode en bent nog geen klant bij Vodafone, dan zult u uw order opnieuw moeten invoeren op de website."

Mensen die verlengd hebben, zonder geldige actiecode, lijken dus geluk te hebben gehad.
Gepost op 08/06/11 om 16:58 uur
nou dan heeft die Belg toch naar me geluisterd;)
Dus bestaande klanten kunnen alsnog hoe dan ook gebruik maken van die aktie, maar nogmaals lees goed het contract door wat je van die koerier krijgt, ik kan het maar niet genoeg benadrukken!
Als er geen prijs bij staat=> WEIGEREN! (want vodafone heeft slechts 12 maanden 50% korting in hun systeem staan)

Die emailbevestiging die je krijgt heeft geen wettelijke waarde! Je moet er echt veel moeite voor gaan doen voordat ze het zullen accepteren (of net een vriendelijke medewerker treffen)

Verlengers moeten er ook rekening mee houden dat het contract direkt ingaat (als die wordt geaccepteerd). Dus heb je nog beltegoed/Mb's uit je bundel over van je lopende contract dan verlies je die! Dus het beste verlengen als je huidige bundel zo goed als op is, is mijn advies. Beetje omgekeerde wereld, want je huidge contract dient eigenlijk te lopen tot einde contractsdatum
Gepost op 08/06/11 om 17:21 uur
@blakabakra

Ik lees het zo dat verlengers ZONDER geldige actiecode nog steeds GEEN gebruik van de actie kunnen maken.

Verlengers (dus geen nieuwe Vodafone gebruikers) die zonder geldige actiecode reeds gebruikt gemaakt hebben van de actie krijgen wel geleverd.

Dus kort samengevat: vanaf nu zonder geldige actiecode, geen levering.
Gepost op 08/06/11 om 17:28 uur
@Paul
ach ik denk dat ze maar naar willekeur de aanvraag beoordelen, ene keer wel ene keer niet, foute contracten met de koerier meesturen. Je moet gewoon geluk hebben met die actie. In feite is het gewoon een superactie dat je die S2 ter waarde van 500 euro er gratis bijkrijgt (hij staat niet voor niets vaak als uitverkocht). Normaal is die simonly belsmsweb 450 ook al 20 euro per maand en die is dan ook qua voorwarden nadeliger (je kan je tegoed bij een simonly niet 2 maanden meenemen)

Het gaat mij in principe om het abonnement, het toestel verkoop ik eenmalig door nieuw in doos om die abokosten beetje te dekken. Vroeger met die cashbacks was het veel gemakkelijker.

Dus als iemand het niet voor elkaar krijgt, doe een leuk bod en ik reserveer die S2 voor je

Modbreak:
Daar hebben we een apart forum voor
Pinokkio wijzigde dit bericht op 08/06/11 om 20:16.
Gepost op 08/06/11 om 20:19 uur
Vanmiddag de klantenservice gebeld mensen die verlengd hebben (dus klant zijn)
krijgen gewoon het toestel die besteld is volgens de ks hij kon nog niet de orderstatus zeggen omdat het nog gecorrigeerd moest worden. we wachten af...
Gepost op 08/06/11 om 20:27 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Verder maar weer in deel 3

closed.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone