Vodafone Direct Sales aanbiedingen deel 2

Dit topic is gesloten
Gepost op 16/03/10 om 16:02 uur
omnia 2 was niet leverbaar, ik heb de satio ervoor in de plaats gekregen en vandaag binnengehad.
Gepost op 16/03/10 om 16:04 uur
Daar heb je veel geluk mee een zeer mooie telefoon Satio.
Gepost op 16/03/10 om 16:40 uur
@blakabakra

Hoeveel gsm's heb je wel niet besteld dan?
Zie onderstaande post van jou:

Quote:

Blakabakra schreef:

Gepost op 26/02/2010 14:14
Forum: Aanbiedingen
Discussie: Afhandeling Vodafone-deals juni 2009-maart 2010
Zo ik heb hem binnen hoor: samsung omnia i8000 voor 8,75 per maand, mjammie
Thank you Vodafoneeeeeeeeeee!

en deze:
Quote:

Gepost op 19/01/2010 18:16
Forum: Aanbiedingen
Discussie: Afhandeling Vodafone-deals juni 2009-maart 2010
tot zover de negatieve reacties: ik kreeg in plaats van de sony ericsson w995 een satio, voor hetzelfde abonnementsbedrag van 18,50 per maand (200 min+internet+sms voordeel) omdat de w995 niet te leveren was. Heb wel ruim 3 maanden moeten wachten maar dat was voor mij geen probleem omdat mijn oude abonnement pas na 3 maanden zou aflopen. Ik had alles binnen een week voordat mijn oude abonnement zou aflopen, dus perfecte timing

Maar ja, zal wel een uitzondering zijn .

En daarbij een toestel dat niet door directsales wordt geleverd.
Knap, of mag/moet er een vraagteken bij?
trapm wijzigde dit bericht op 16/03/10 om 16:40.
Gepost op 16/03/10 om 17:15 uur
Heb net ook maar eens gebeld met vodafone. Ik had 1 febr. de omnia i8000 besteld. Mij werd nu verteld dat deze niet meer leverbaar is en ik voor eind volgende week een mail ontvang met alternatieven qua toestel. Dus ben benieuwd. Meneer zei wel al dat als ik niet accoord zou gaan met een van die toestellen dat dan het contract ontbonden zou worden.
Gepost op 16/03/10 om 17:17 uur
Ehh.. het lijkt mij dat als jij er niet mee eens bent dat zij niet zomaar het contract kunnen ontbinden, aangezien zij de gemaakte afspraken niet nakomen. Ik weet het niet zeker, iemand anders?
Gepost op 16/03/10 om 17:32 uur
Kijk, dat is goed om te weten.. Dus dan zou je nog weer een ander alternatief kunnen vragen?
Gepost op 16/03/10 om 17:35 uur
Ja dat neem ik aan van wel. Of neem de N97(mini)?

Want ik heb net weer gebeld en ze vertelden mij dat gister de N97 binnen was gekomen en dat ze dus nu op voorraad zijn en dat hij zo snel mogelijk bij mij thuis zou komen
Voor het eerst dat ik een man aan de telefoon had die vriendenlijk was en ook echt zijn best deed voor me.

Succes iedereen!
Gepost op 16/03/10 om 19:11 uur
@Melbi
Op die mail wacht ik ook al een week of 6, terwijl die toch echt binnen 2 weken zou komen...hoop eht beste voor je ;)
@Consani
Dat is goed om te horen! Dan zit de kans er dik in dat ik hem ook krijg deze week, maar toch zegt m'n gevoel van niet...
Laat even horen als je bericht hebt van verzending als je zou willen!
Gepost op 16/03/10 om 19:26 uur
@trapm: Voor die SPOTPRIJS van €8,75 heb ik 2 abonnementen met samsungs Omnia's 2 besteld, waarvan slechts 1 geleverd is en ik voor de ander als vervanger een Satio heb gehad. Wel vreemd want de bestelling was dezelfde dag geplaatst en bevestigd. Ons gezin heeft in totaal 6 abo's lopen via die te gekke deals;). T-Mobile en Telfort zijn de dupe geworden met hun te dure abo's en hun gebrande toestellen
blakabakra wijzigde dit bericht op 16/03/10 om 19:26.
Gepost op 16/03/10 om 19:35 uur
@ Miggle!

ja ik zal het vertellen als ik een bevestiging etc. krijg.
Maar misschien is het verstandig om zelf ook morgenochtend te bellen want dan hoor je het direct ook allemaal zelf, denk je niet?

Mvg.
Gepost op 16/03/10 om 20:02 uur
@Consani
Dat is waar, wieweet doe ik dat wel even
Gepost op 16/03/10 om 20:49 uur
Hier eindelijk goed nieuws, stond vanmiddag een koerier voor de deur (zonder mail gehad te hebben of gebeld te zijn) met 2xN97 mini vorige week dinsdag gekozen omdat de N97 niet of heel moeilijk geleverd kon worden, 22 februari besteld (contractverlenging)
mooi toestel met veel mogelijkheden. Ik hoop dat het voor andere hier ook snel opgelost is.
Gepost op 16/03/10 om 21:55 uur
Vandaag dus ook niet binnen gehad, ik kijk het tot donderdag nog even aan en dan ga ik weer eens bellen. Waar ik eigenlijk een beetje ziek van word is niet dat die telefoon niet of nauwelijks beschikbaar is maar de bar slechte communicatie.

Als die niet op voorraad is laat het mij dan gelijk weten..
Gepost op 17/03/10 om 10:07 uur
Tja, t zal jullie niet verbazen dat de Samsung Omnia nog steeds NIET leverbaar is.

Ook zou ie wel weer binnen moeten komen.

Ze vragen mij nog steeds te wachten......tot ik een ons weeg kennelijk!
Gepost op 17/03/10 om 11:27 uur
Afgelopen vrijdag gebeld met Vodafone (Saskia ZonderAchternaam). Zij heeft, na wat doorzeuren uiteraard, de bestelling geboekt, wat inhoudt dat het contract is ontvangen en de order wordt doorgestuurd naar het distributiecentrum. Het contract is nog niet door ons ondertekend, maar toch heeft ze de order doorgestuurd. Daar was ik wel blij mee, want anders zou het nóg langer duren! (tip voor iedereen hier dus) Van deze boeking hebben we bevestiging ontvangen per mail.
Vandaag heb ik opnieuw gebeld en gesproken met Jenny (opnieuw ZonderAchternaam). Zeer vriendelijk vertelde zij mij dat mijn order op 'awaiting shipment' stond, wat inhoudt dat het hele pakket klaarstaat om verzonden te worden. De N97 was, volgens haar, weer op voorraad. De verzending gebeurt door Dynalogic of TNT. Waarschijnlijk regelt Dynalogic het tekenen van het contract ed en zal TNT het afleveren van het toestel verzorgen.
Zodra het toestel daadwerkelijk binnen is, krijgen jullie even een berichtje.
Nogmaals, zorg ervoor dat je order geboekt wordt, op deze manier ben je zeker van de snelste afhandeling (uitzondering @trapm, sorry ;))!
Zodra het toestel binnen is gelijk even 'unbranden', zodat de nieuwste firmware erop kan en ik van de Vodafone-troep op het toestel af ben ;)
Gepost op 17/03/10 om 14:46 uur
Okeee, aangezien het een gratis nummer is heb ik weer gebeld:

Ik: Ik heb interesse in de Nokia n97. Is hij leverbaar?
Hij: Ja, hij is leverbaar
Ik: mooizo, ik heb een maand geleden de Nokia n97 besteld. Dus aangezien hij is voorraad is kan ik hem morgen thuis verwachten?
Hij: Wat is uw referentienummer?
Ik: 00000
Hij: Ow ik zie dat de N97 toch niet in voorraad is. Ik kan u een alternatief aanbieden namelijk de mini.
Ik: Die hoef ik niet, ik wacht wel
hij: Het kan nog een tijd duren hoor mevrouw.
Ik: Maak niet uit, aangezien jullie mijn abonnement betalen tot dat de N97 leverbaar is
Hij: -lachen-
Gepost op 17/03/10 om 14:51 uur
@xstrawberry
Op geen van de directsales pagina's wordt de N97 nog aangeboden. Tot vanochtend stond hij nog op de directsales/personeelsaanbieding-pagina, maar nu niet meer...
Hoop desondanks het beste voor je.. ;)
Gepost op 17/03/10 om 15:01 uur
wooooo, ach ze zorgen maar dat ik mn toestel krijg.

Gepost op 18/03/10 om 14:00 uur
Nog een vraagje over het contract. Hoe wordt de korting vermeld? Ik kan um niet terugvinden in de papierhandel.
Gepost op 18/03/10 om 14:04 uur
Op de contract die je krijg bij levering staat dat je recht hebt op 50% gedurende contractsperiode.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone