Afgelopen vrijdag gebeld met Vodafone (Saskia ZonderAchternaam). Zij heeft, na wat doorzeuren uiteraard, de bestelling geboekt, wat inhoudt dat het contract is ontvangen en de order wordt doorgestuurd naar het distributiecentrum. Het contract is nog niet door ons ondertekend, maar toch heeft ze de order doorgestuurd. Daar was ik wel blij mee, want anders zou het nóg langer duren! (tip voor iedereen hier dus) Van deze boeking hebben we bevestiging ontvangen per mail.
Vandaag heb ik opnieuw gebeld en gesproken met Jenny (opnieuw ZonderAchternaam). Zeer vriendelijk vertelde zij mij dat mijn order op 'awaiting shipment' stond, wat inhoudt dat het hele pakket klaarstaat om verzonden te worden. De N97 was, volgens haar, weer op voorraad. De verzending gebeurt door Dynalogic of TNT. Waarschijnlijk regelt Dynalogic het tekenen van het contract ed en zal TNT het afleveren van het toestel verzorgen.
Zodra het toestel daadwerkelijk binnen is, krijgen jullie even een berichtje.
Nogmaals, zorg ervoor dat je order geboekt wordt, op deze manier ben je zeker van de snelste afhandeling (uitzondering @trapm, sorry ;))!
Zodra het toestel binnen is gelijk even 'unbranden', zodat de nieuwste firmware erop kan en ik van de Vodafone-troep op het toestel af ben ;)