Vodafone Direct Sales aanbiedingen deel 2

Gepost op 04/03/10 om 12:22 uur
Administrator
Jan Jaap van Donselaar
http://www.janjaap.net
Het vervolg van deel 1. Discussieer hier verder over de afhandeling van de Vodafone Direct Sales aanbiedingen.

Modbreak:
Het posten van codes of vragen naar codes, kennelijk met de bedoeling om op oneigenlijke wijze gebruik te maken van de personeelsaanbiedingen, is hier niet toegestaan.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 07/06/11 om 18:15.
Gepost op 04/03/10 om 16:30 uur
Ik heb op 22 feb. de n97 -nietdemini- besteld via een directsalesactie. Bij het bestellen had ik een verkeerd ingangsdatum en einde contractdatum v huidig abbo ingevuld. Gister is mijn nummerbehoud goedgekeurd door tmobile! Hij kon mij vertellen dat er op 8 maart een grote lading n97 binnen kwamen dus nog voor dat mijn abbonement ingaat. Tot nu toe een superservice.
xstrawberry wijzigde dit bericht op 04/03/10 om 16:30.
Gepost op 04/03/10 om 17:52 uur
Zoals user Consani in het eerste deel van dit draadje al meldde, begint er nu idd schot in de zaak te komen, m.b.t. de N97. Van twee (lang) wachtenden in mijn omgeving heeft de een het toestel gisteren ontvangen, de ander heeft een afleverafspraak voor morgen.
Hoewel ze lang hebbben moeten wachten, zijn ze nog steeds blij met deze deal
Gepost op 04/03/10 om 20:46 uur
En in alle niet webwinkels ( phonehouse, belcompany ) zeiden ze dat de N97 niet meer geproduceert wordt dus moet je nood gedwongen naar de n97 mini...

Maar hee! lang leven vodafone onlinewinkel!
Gepost op 05/03/10 om 07:50 uur
@marly:
hier ook 2 oud-gedienden. mijn vriendin en ik hebben 4 en 2 maanden moeten wachten, zijn erg blij met het toestel (n97) en de abonnementskosten. echter totaal niet te spreken over vodafone
Gepost op 06/03/10 om 11:30 uur
Gisteren contact gehad met vodafone over de i8000 omnia 2.

Vorige week dus het verhaal dat er niets meer mogelijk was ivm hackers.

Deze week vertelde ze me dat de order op hold stond ivm leveringsproblemen van het toestel.

Ze gaf me als optie om een vervangend toetsel te kiezen omdat de i8000 een onbekende levertijd had.

De opties voor het vervangende toestel zijn/waren:

nokia 6303
nokia 6700
samsung star (zwart)
lg kg300

Natuurlijk zijn de toestelen niet te vergelijken met de i8000. Ik moest maandag maar weer even bellen, met mijn keuze, dan zouden ze het nummerbehoud doorzetten.

Beetje jammer allemaal, iemand nog een idee? want lijkt me toch niet dat ze er zo makkelijk vanaf kunnen, tenminste niet met deze aangeboden toestellen...
Gepost op 06/03/10 om 12:31 uur
vreemd ik heb gisteren ook gebeld voor omnia order 27-1 en ik kreeg weer het bekende verhaal...is ivm drukte uitbesteed aan extern bedrijf en deze nemen zsm contact met je op....ze zijn al flink bezig met de achterstand weg te werken sinds afgelopen woensdag??????

Was het echt beu en heb afdelingsmanager gesproken(lees: gewoon collega die er naast zat:-) ben ook niet gek.....en toen ik (bewust)uit mijn dak ging en eiste dat hij mij dan het nummer van dat externe bedrijf gaf,gaf hij aan dat ze daar geen telefoonnumer van hadden...hij zelf ook niet....sure je gaat een zakelijke betrekking aan met een bedrijf maar telefoonnumer oid is niet belangrijk....heb ze nog voorgesteld om het betreffende bedrijf een gratis simkaartje te geven als ze geen geld hebben voor een telefoonaansluitng maar kon hij niet zo waarderen geloof ik.
Wel knap dat hij wel wist dat ze al flink aan de achterstand aan het werken waren als hij er geen contact mee heeft.

en alternatieven hierboven accepteer ik natuurlijk nooit....gewoon omnia of toestel van rond de 400 euro
richard789 wijzigde dit bericht op 06/03/10 om 12:31.
Gepost op 06/03/10 om 12:32 uur
@hierboven.

Begrijp ik het goed?
Willen ze je een samsung star van 150 euro ( niet eens ) aansmeren ipv de samsung omnia i800 van meer dan 300/400?

Ik zie dat ze die omnia nog gewoon op hun site aanbieden. Wat een service. Hoop dat het met mijn toestel betergaat. succes!

Gepost op 06/03/10 om 13:17 uur
Overzicht verkoopprijzen van de toestellen op tweakers.net:

Nokia 6303 113,- euro
Nokia 6700 193,- euro
Samsung Star (zwart) 125,- euro
LG kg300 Announced: 2006, November Status: Discontinued

Samsung Omnia II I8000 8GB versie 364,90 euro

@ tobiasdebont
Mooi tegenbod en helemaal als je onbeperkt internet hebt genomen
DeBruin wijzigde dit bericht op 06/03/10 om 13:17.
Gepost op 06/03/10 om 22:35 uur
Is het niet zo dat ze je een product moeten leveren die minimaal evenduur is en dezelfde specificaties heeft als het bestelde product niet kan worden geleverd?

Ik ga maandag weer bellen voor mijn n97, de 10e werkdag na bestelling. Ben benieuwd!
Gepost op 07/03/10 om 00:45 uur
Het bedrijf waar de afhandeling aan is uitbesteed (volgens mijn info.):

Customer Services Outsourcing Partner (C.S.O.P.) BV, 'S-HERTOGENBOSCH
Adres: Graaf van Solmsweg 40 -44
5222 BP 'S-HERTOGENBOSCH
Postadres: Postbus 141
5201 AC 'S-HERTOGENBOSCH
Telefoon: 073-6422222
Fax: 073-6423311
Website: www.csop.nl
Gepost op 07/03/10 om 11:36 uur
Eigen research of hebben ze je dat verteld?
Tegen mij zeiden ze dat ze "little shops" heten te Maastricht. Niet te vinden.

Als ik je url bezoek kom ik bij Reviva uit en die kan de klantenservice tot de logistiek doen. Afgaande op jou gegevens lijkt het zo te zijn dat ze alleen het klantenservice deel doen (CSOP). Of kent iemand ook de online pakket dienst (OPD)?

Zelf ken ik mogelijk een vodafone dochterbedrijf dat in 's Hertogenbosch zit (1 v.d. 2 postbussen), met de hoofdvestiging in Schiphol-Rijk. Hierdoor kan ik deze nog niet op hetzelfde adres matchen.
Reviva is trouwens groot, ze doen (of deden) in iedergeval ook het transport naar de T-Mobile Shops.
Gepost op 07/03/10 om 17:30 uur
Binnenkort ga ik maar het postadres van de Samsung Omnia II aanbieder opvragen om een voorstel te doen een alternatief toestel Nokia N97 Mini Zwart ~380,- euro te leveren. Twee maanden is voor mij wel een redelijke termijn om te leveren.

Naar aanleiding van telefonisch contact aan mijn kant hebben ze mij trouwens beloofd een alternatief aan te bieden via de mail. Het mailbericht heb ik tot nu toe nog niet ontvangen en de beloofde termijn, gesteld door Vodafone, van twee werkdagen is alweer verstreken.
DeBruin wijzigde dit bericht op 07/03/10 om 17:30.
Gepost op 08/03/10 om 08:36 uur
@DeBruin
welkom in de wereld van Vodafone .
probeer een medewerker te vinden die je mag mailen (emailadressen zijn makkelijk te raden trouwens: voornaam PUNT achternaam AT vodafone PUNT com). dan kan je die contactpersoon telkens lastig vallen en hoef je niet elke keer een nieuw iemand je verhaal te vertellen en een andere smoes te horen.
Gepost op 08/03/10 om 08:42 uur
Het heeft niks met aansmeren te maken. Je kan die nokia 97 mini waarschijnlijk wel als vervanger voor je samsung i8000 krijgen. Die n97 mini is wel vodafone branded. Maar de hoofdzaak is dat het ging om een actie waarbij je uit een geselecteerd aantal toestellen kon kiezen, waaronder de samsung i8000. De rest van de toestellen was bovengenomed budget stuff. Ten eerste is die actie nu voorbij (duurde tot 1 maart) en te tweede kan je als je het niet bevalt de aansluiting laten annuleren
Gepost op 08/03/10 om 09:00 uur
Actie is trouwens verlengd tot en met 31 mrt. 2010. Op Trosradar.nl loopt er ook een draadje over de "leveringsproblemen" van Vodafone.

Ook op gathering.tweakers.net loopt er een draadje.

Als laatste heb ik via Trosradar.nl een suggestie voor een Tros radar-item ingediend.

update:
@kor: aangepast
DeBruin wijzigde dit bericht op 08/03/10 om 09:00.
Gepost op 08/03/10 om 09:24 uur
@ DeBruin Je linkt naar radar.
Gepost op 08/03/10 om 10:25 uur
H-W
@robert-jan : OPD werkt ook samen met Hi en KPN.
Gepost op 08/03/10 om 14:32 uur
Nou, vandaag dus weer gebeld naar Vodafone, de vorige x werd mij verteld dat de telefoon wel voorradig was maar dat er alleen administratieve acherstanden waren. Dus tot mijn grote verbazig werd er deze x vertelt dat het helemaal niet waar was wat er werd verteld, de telefoon was helemaal niet op voorraad. Dus hij is er nu nog steeds niet Iemand ook zoiets?

Gr.
Gepost op 08/03/10 om 15:28 uur
Vandaag ook even gebeld. Op 11-1 N97 besteld.

De mevrouw van de klantenservice zei dat er op 10 maart weer een levering N97s aankwam en deze dan gelijk worden doorgestuurd. Tevens zei ze dat ze een achterstand hadden opgelopen, maar dat deze aardig wordt weggewerkt.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
250 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone