Gratis simkaart HEMA mobiel met 5€ tegoed.

Gepost op 06/04/10 om 23:34 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
@panasonicx60 18 per filiaal maar je vergeet te delen door het aantal dagen van de actie. Heb jij van iemand gehoord die er geen had omdat ze op waren? Ook als ze weer nieuwe binnen kregen? Ik snap de kritiek niet.
Hema krijgt extra klanten, Hema is blij.
Ik verkoop makkelijker een gsm door sim kado te doen, ik blij.
Klant krijgt (ook na de actie) gratis sim, mijn klant blij.

Niemand liep actie mis, niemand hoeft boos te worden.
Hier houd ik het bij en de topic mag van mij dicht of de zeurpieten melden zich maar af op TV.
Gepost op 07/04/10 om 08:59 uur
123456
Quote:
Hema krijgt extra klanten, Hema is blij.

Klopt! Ik was jaren niet in de HEMA geweest, nu door deze actie weer wel.
Gepost op 07/04/10 om 09:29 uur
xenomatrix
http://www.xenomatrix.nl
Quote:

de zeurpieten melden zich maar af op TV....

Ik heb van een "zeurpiet" gehoord, dat het niet mogelijk schijnt te zijn om je af te melden op TV
Gepost op 07/04/10 om 11:35 uur
@hpahpa;
Quote:
TV'ers van de oude stempel. Die maakten er een sport van om zo goedkoop mogelijk (en liefst gratis) te kunnen bellen.

HULDE!

Door elkaar te tippen, vragen te stellen, elkaar te helpen, zijn wij zeer sociaal bezig met elkaar!

@unlocken;
Wie het laatst lacht,...
Gepost op 07/04/10 om 14:14 uur
't is jammer dat unlocken zo fel reageert. ik dacht juist dat een forum bedoeld was om te discuseren (dat was in de romeinse tijd al het geval al ging dat toen niet elektronisch). Ik mag best vinden dat 97 simmetjes regelen ziek is en dat hier opschrijven. HEMA heeft bij "max 2 per klant" vast niet bedoeld "max 2 per klant, per filiaal, per dag". Als je het echt netjes zou hebben aangepakt, dan had je contact opgenomen met een leverancier die jou eventueel van gratis simkaarten wil voorzien om weg te geven bij je toestellen.

Er zit echt wel een verschil tussen elkaar tippen voor een mooie aanbieding of wijzen op een wijziging van voorwaarden dan het misbruiken van een aanbieding en daar trots over rapporteren, maar daar zullen de meningen hier vast over verschillen. Dat is ook niet erg, daarom discuseren we hier ook over
Gepost op 07/04/10 om 14:23 uur
@De Steef,

Zo maar een vraagje...ben ik met mijn 51 Hema-simmetje ook fout. Zie hieronder:

,,Ik heb er 51. Waarom zoveel??? Mijn vrouw heeft een zuster, die in Frankrijk woont. Ze bellen regelmatig en uiteraard zo goedkoop mogelijk. Het kost echter altijd geld.

Met één (zegge 1) Hema-kaartje van 5 Euro kun je 54 minuten naar Frankrijk bellen. Immers, dat kost 9 cent per minuut plus 7 cent starttik.

Ze kan nu dus enkele jaren lang (belt eenmaal per twee weken) volledig gratis naar Frankrijk bellen met die 51 kaartjes.

Ik dacht, dat het gros van de TV'ers hier nog niet zo lang geleden een blijk van goedkeuring voor had gegeven i.p.v. kritiek. Ik begrijp die kritiek dus niet.

Blijkbaar zijn hier nog maar weinig TV'ers van de oude stempel. Die maakten er een sport van om zo goedkoop mogelijk (en liefst gratis) te kunnen bellen."

Gaarne antwoord van De Steef.....

Gepost op 07/04/10 om 14:38 uur
Ik vind het persoonlijk een groot verschil uitmaken of iemand de simkaarten prive gebruikt of ze bij verkoop bij een mobieltje zogenaamd gratis weggeeft. Het blijft natuurlijk koppelverkoop.

De HEMA kan echt zelf wel de simkaarten verspreiden en heeft daarbij niet de hulp nodig van andere distributiekanalen. Wat een kassiere ervan vindt lijkt me ook niet echt een goed verweer, de folder is toch echt gericht op consumenten.
Gepost op 08/04/10 om 20:57 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
@DeSteef Waarom ik fel reageer? Nee ik reageer niet fel maar ik moet me verdedigen tegen allemaal lui die het me niet gunnen ondanks dat ze er zelf slechter van worden.
Maar zoals ik al zei, einde discussie.
Gepost op 12/04/10 om 09:55 uur
Ben nu in China en heb enkele HEMA sims meegenomen. Er zit maar 2,50 euro tegoed op en kas dus weinig mee doen...jammer. In Nederland klopte tegoed wel. Het blijft natuurlijk een leuke actie.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone