Gratis simkaart HEMA mobiel met 5€ tegoed.

Gepost op 05/03/10 om 13:10 uur
Vanaf 8 mrt en tegen inlevering van een oude simkaart krijg je gratis een HEMA-simpakket inclusief 5,- beltegoed.
Voorwaarden online op 8 mrt op www.hema.nl/telefonie
Gepost op 05/03/10 om 13:18 uur
Dat is heel mooi.Ik heb nog wel een stuk of 100 simkaartjes liggen......
Gepost op 05/03/10 om 13:44 uur
H-W
Inderdaad heb ik ook nog wel een paar simmetjes liggen ... even kijken wat precies de voorwaarden zijn, zometeen moet de sim het nog doen bijvoorbeeld ... Dan vallen er toch wel een boel af. ;)
Gepost op 05/03/10 om 17:48 uur
Hugo Boss
Deze aanbieding moet dus nog op de site verschijnen begrijp ik? Of ben ik heel scheel
Gepost op 05/03/10 om 19:08 uur
3210
Quote:
Gepost door Hugo Boss op 05/03/2010 17:48
Deze aanbieding moet dus nog op de site verschijnen begrijp ik? Of ben ik heel scheel

Denk niet dat je scheel bent, want dan zou je iets dubbel zien wat pas op 8 maart gaat verschijnen (en dat heet toch iets anders dan 'scheel' kijken....) ;)

Quote:
Gepost door kor op 05/03/2010 13:10
Vanaf 8 mrt en tegen inlevering van een oude simkaart krijg je gratis een HEMA-simpakket inclusief 5,- beltegoed.
Voorwaarden online op 8 mrt op ......

3210 wijzigde dit bericht op 05/03/10 om 19:08.
Gepost op 05/03/10 om 19:16 uur
Hugo Boss
Hoe kom je aan die wijsheid van deze aanbieding dan? ;)
Gepost op 05/03/10 om 19:38 uur
3210
Quote:
Gepost door Hugo Boss op 05/03/2010 19:16
Hoe kom je aan die wijsheid van deze aanbieding dan?

Topic-starter "kor" is helderziend
Gepost op 05/03/10 om 20:11 uur
Ik ben ook benieuwd naar de link op 8 maart.

Voor nu:
Quote:
Je koopt een simpakket voor 5.-. Omdat deze is gevuld met 5.- beltegoed, is het pakket dus eigenlijk gratis.

Denken ze nu werkelijk dat de klant zo dom is of zo? "Je geeft me nu 300 euro voor dit koffertje, maar in het koffertje zit een waardebon van 300 euro, dus het kost je niets"...
Zoiets?! Natuurlijk kost het je wel geld!
Gepost op 06/03/10 om 00:00 uur
Gypsy
Ik denk gewoon dat TS "kor" wat meer info heeft. Vergelijk: mijn buurvrouw heeft een vriendin die is getrouwd met het broertje van de *ssistent-invalhulp van de ontbijttafelafruimster van Beatrix. En die zegt toch echt, dat ze binnen 30 jaar aftreedt...
Gepost op 06/03/10 om 01:11 uur
Een verklaring zou kunnen zijn dat Kor bijv. op een drukkerij werkt. Zoiets was een tijd terug ook het geval toen Digitenne opeens een euro duurder werd per maand. Toen kwam die melding van iemand die dus de stickers moest overplakken van 7,50 naar 8,50 euro
Gepost op 06/03/10 om 01:54 uur
@Aan allen.
Houd de brievenbus in de gaten en kijk in de nieuwe HEMA folder.
Gepost op 07/03/10 om 08:57 uur
http://www.elsinga.net
Ik heb ook nog wel een paar SIM;s liggen die nu niks meer doen. En als het werkende SIM's moeten zijn, dan heb ik nog een hele stapel gratis Vodofone prepaid SIM;s liggen, nieuw in de verpakking. 8-) Dat wordt dus dom nummer inleveren en hopen er een mooi nummer voor terug te krijgen. ;)
Gepost op 07/03/10 om 15:13 uur
Folder is binnen, nu nog even wachten op de voorwaarden op de site.
Gepost op 07/03/10 om 16:16 uur
123456
Op http://www.hema.nl/nl-NL/nieuws/brochure.aspx staat momenteel alleen de folder van 1 t/m 14 maart 2010.
Gepost op 07/03/10 om 17:35 uur
ciao
Max. 2 per klant en op=op.
Gepost op 07/03/10 om 20:50 uur
Folder is van 8 maart t/m 21 maart.
blz 15. Gratis prepaid simpakket inclusief 5 euro beltegoed.
Lever je oude simkaart in en ontvang gratis een hama-simpakket inclusief 5 euro beltegoed. STap nu over op mobiel prepaid van Hema en bel voortaan veel voordeliger binnen Nederland en naar het buitenland. (maximaal 2 per klant, op is op). Kijk voor de voorwaarden op hema.nl/telefonie
Gepost op 07/03/10 om 21:01 uur
H-W
Aha, dit is weer zo'n actie OP=OP dat zal dan wel zo gebeurd zijn met al die TV-ers. ;)
Gepost op 08/03/10 om 10:15 uur
123456
Quote:
HEMA prepaid simpakket met 5.- beltegoed
Als je overstapt naar HEMA mobiel prepaid, bel je voortaan veel voordeliger, in Nederland en naar het buitenland. Het HEMA simpakket inclusief 5.- beltegoed kost 5.-. Maar lever je tussen 8 maart t/m 4 april 2010 je simkaart van je oude provider in bij één van de HEMA winkels, dan ontvang je het HEMA simpakket gratis.

voorwaarden omruilactie HEMA simpakket
Het omruilen van oude simkaarten tegen een gratis HEMA simpakket kan uitsluitend in HEMA vestigingen in Nederland. De omruilactie geldt in de periode van 8 maart tot en met 4 april 2010. De simkaart die de klant inlevert moet van een andere Nederlandse provider zijn dan HEMA. Oude HEMA simkaarten zijn uitgesloten van de omruilactie!
Er worden maximaal 2 HEMA simpakketten per klant verstrekt.
Let op: eventueel nog aanwezig prepaid beltegoed op de oude ingeleverde simkaart kan niet worden vergoed. Ingeleverde simkaarten worden vernietigd.

Heeft de klant nog een lopend contract( bij abonnement), dan dient de klant zelf eerst de opzegging met de oude provider te regelen. Nummerbehoud is mogelijk en is gratis. Hiervoor dient de klant zelf de aanvraagkaart, aanwezig in het simpakket, in te vullen en op te sturen.

Door deelname aan de omruilactie gaat de klant akkoord met deze actievoorwaarden en aanvaardt de klant de algemene voorwaarden voor HEMA telefonie. HEMA behoudt zich te allen tijde het recht voor de actie zonder opgaaf van reden aan te passen dan wel stop te zetten. Deze actie geldt niet bij aankoop van een simpakket op hema.nl

Bron: http://www.hema.nl/nl-NL/telefonie/actie.aspx
Gepost op 08/03/10 om 11:47 uur
dreumes
Twee simpakketten opgehaald bij Hema. De in te leveren simkaarten mogen ook gedeactiveerde zijn.
Gepost op 08/03/10 om 14:07 uur
Knippen ze `m in de winkel in tweeen? Die van mijn vader staat op naam en wil ik eigenlijk niet zo maar inleveren.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone