unlock code calculator Huawei internetstick

Gepost op 07/05/10 om 20:24 uur
Quote:

Gepost door Pinokkio (moderator) op 16/03/2010 23:24
@Casper: ik heb het programma uit de link gedownload en geïnstalleerd, in dat programma modem geselecteerd en de op de site gegenereerde unlock-code ingevoerd. Modem gestopt en gestart, simlock weg

Met de MIM 804 van KPN? (Huawei E180)

Gepost op 12/05/10 om 12:57 uur
Vandaag mijn Huawei k3765 simlockvrij gemaakt met de code uit de link
van 123456. Heel makkelijk.

Dit type kan toegevoegd worden in het lijstje.
Gepost op 12/05/10 om 15:36 uur
Moderator
@spijkenisse: ik heb dat geprobeerd op een windows 7 computer en daarop is het niet gelukt. Ik krijg in de tool keurig de melding dat de unlock OK is en toch blijft het Vodafone programma stug volhouden dat er niet de juiste simkaart in zit. Hoe heb je de unlock uitgevoerd?
Gepost op 13/05/10 om 11:08 uur
Ik ben ook spijkenisse, maar dat adres staat op mijn werk.

@koen: Dat heb ik ook, ik kan het Vodafone programma er ook niet uitkrijgen en hij blijft zeggen 'Voer juiste sim in'. Ik heb het als volgt gedaan.
Na een paar Vodafone schermpjes weggeklikt te hebben krijg ik de melding dat er een andere sim gevonden is met de vraag of je deze wilt gebruiken. Dan OK geven. Dan naar netwerkcentrum-netverbindengen beheren- dubbelklik op Vodafone Mobile Connect. Ik heb dan verbinding met het simmetje van Simyo.
Ik werk met Vista.
Gepost op 28/05/10 om 21:40 uur
Ik heb ook de Huawei E220, maar ik krijg deze niet aan de praat met Vodafone Internet Blox prepaid.
Heeft iemand tips?
Gepost op 28/05/10 om 23:10 uur
Gepost op 29/05/10 om 00:23 uur
Wel of niet gelukt, doe iedereen een lol en lees de volgende link, want het veranderd steeds.

LINK
Gepost op 29/05/10 om 10:00 uur
Voor de Huawei 220: heb je dit al gebrobeerd?
Gepost op 01/03/11 om 22:39 uur
Ik probeer via de link van 12345 ook mijn E220 simlockvrij te maken. Nu vraagt de site naast de IMEI ook om de security code. Weet iemand wat ik daar moet invullen ?
Gepost op 02/03/11 om 00:07 uur
123456
Quote:
Nu vraagt de site naast de IMEI ook om de security code. Weet iemand wat ik daar moet invullen ?

Gewoon: de code die staat naast het invulvakje. Klik daarna op calculator.
Gepost op 28/06/11 om 12:22 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
De link(s) naar het unlcok programma werken niet meer.
Maar zoals ik begrijp wekte dit niet bij KPN,
en zeker niet op de KPN dongel 804 (Huawei E180) die ik op het oog heb, maar dan moeten ze wel simlockvrij gemaakt kunnen worden.
Gepost op 29/06/11 om 13:29 uur
Ik kom wel op de pagina vanaf hier http://a-zgsm.com/gsm/how-to-unlock-usb-3g-huawei en dan ook op de unlock pagina
Gepost op 30/06/11 om 02:14 uur
Quote:
De link(s) naar het unlcok programma werken niet meer.
Maar zoals ik begrijp wekte dit niet bij KPN,
en zeker niet op de KPN dongel 804 (Huawei E180) die ik op het oog heb, maar dan moeten ze wel simlockvrij gemaakt kunnen worden.

Het programmatje kon de unlockcodes wel vinden, maar de betreffende dongel blijkt een bepaald bestandje niet aan boord te hebben waardoor het mislukt.

Ik ben ook nog steeds op zoek naar het juiste programma om goed te kunnen unlocken, iemand enig idee?

Ik heb wel eens HUAWEI software er overheen kunnen zetten, maar unlocken hielp niet.

Ik wilde weer terug naar de Nederlandse KPN software, maar dat lukte mij niet, maar volgens een KPN medewerkster kon de software absoluut niet vervangen worden. In het KPN bissnis center stonden ze verbaasd dat het wel kon, maar ook zei kregen de orspronkelijke KPN software er niet op. Onder garantie is de dongel opgestuurd en van de oude KPN software voorzien.

Welk programmatje mist de dongel om te unlocken? Of hoe werkt dat anders?

De Nederlandse KPN software stoort mij niet, de lock wel.
Gepost op 30/06/11 om 02:24 uur
Quote:
@Casper: ik heb het programma uit de link gedownload en geïnstalleerd, in dat programma modem geselecteerd en de op de site gegenereerde unlock-code ingevoerd. Modem gestopt en gestart, simlock weg

Hoe bedoel je met modem gestopt?

Kan je een stap voor stap beschrijving geven?

Nu eerst weer het betreffende unlock programma weer zien te vinden, want de link werkt inderdaad niet meer.
Gepost op 30/06/11 om 22:13 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
Hoe zie ik welke stick ik heb? Het is een "oud"model, de rechthoekige, van TM.
De drivers voor windows 7 vind ik ook niet, is ie daar wel geschikt voor?
Gepost op 31/05/12 om 12:27 uur
Quote:
Vandaag mijn Huawei k3765 simlockvrij gemaakt met de code uit de link
van 123456. Heel makkelijk.

Dit type kan toegevoegd worden in het lijstje.

Wie kan mij helpen. Ik ga morgen met vakantie.

Ik heb indertijd mijn Vodafone Huawei k3765 internetstick simlockvrij gemaakt met behulp van de opgegeven tool van 12345.
Ik heb nu een andere laptop met Windows 7 ipv Vista en nu krijg ik de stick niet werkend.
Ik heb de laatste dashboard gedownload van de Vodafonesite maar niets werkt.

Zou hij door deze update weer gelocked kunnen zijn? Ik heb de unlock code's maar ik weet niet hoe ik ze in zou moeten voeren.

Ik gebruikte hem met een sim van Symyo en dat werkte perfekt.

Gepost op 10/06/12 om 14:29 uur
Ik heb voor mijn oude Huawei 220 stick een behoorlijke tijd geleden de originele Huawei software gedownload. Ik geloof nog rechstreeks van de site van Huawei.
Ik gebruikte toen als programmatje op de pc Huawei Mobile Partner Software. Omdat het even geleden is weet ik niet of ik dat apart gedownload had of dat dat samen met die originele Huawei software op de stick werd geïnstalleerd.

Het is geloof ik zo gegaan, ik weet het niet meer heel zeker.

Voor mijn Huawei E173s-1 stickje wil ik hetzelfde doen maar ik vindt nergens op de site van Huawei de originele software. Ik wil van dat gebrande spul af. (TMobile)
Via google kom ik alleen maar op wazige sites terecht.

Wie weet waar ik (het liefst zo recent mogelijk) niet gebrande software voor deze stick kan vinden?
Ik bedoel dan niet de Huawei Mobile partner software, die download ik zelf wel ergens. Maar unbranded van Huawei zodra ik de stick in een computer steek, er niks branded meer geïnstalleerd wordt.
Gepost op 16/06/12 om 16:03 uur
kick..
Gepost op 17/06/12 om 14:37 uur
123456
Quote:
Wie weet waar ik (het liefst zo recent mogelijk) niet gebrande software voor deze stick kan vinden?

Firmware update en losse drivers staan op:
- http://huaweifirmware.blogspot.nl/2011/05/huawei-e173.html

Update voor het dashboard:
- http://huaweifirmware.blogspot.nl/2011/11/mobile-partner-21-003-27-00-03.html

Verder een site over Huawei en het updaten daarvan:
- http://huaweifirmware.blogspot.nl/

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Gepost op 17/06/12 om 15:21 uur
123456
Quote:
Ik heb indertijd mijn Vodafone Huawei k3765 internetstick simlockvrij gemaakt met behulp van de opgegeven tool van 12345. Ik heb nu een andere laptop met Windows 7 ipv Vista en nu krijg ik de stick niet werkend. Ik heb de laatste dashboard gedownload van de Vodafonesite maar niets werkt.

Wellicht is het flashgeheugen uitgeschakeld, klik even HIER voor mogelijke oplossingen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN