[Afhandeling]Gratis Wii bij ieder nieuw Vodafone abonnement

Gepost op 23/03/10 om 16:25 uur
ook maar een nokia 2220 slide besteld met Wii black. Alleen kreeg een email dat het product niet op voorraad is en het dus iets langer gaat duren. Overigens stond erop de site 24 uurs levering aangegeven maar dat zal dan wel niet worden gehaald, hopelijk wel deze week...
Gepost op 23/03/10 om 20:30 uur
Had deze ook besteld. Alles prima, afleverafspraak gemaakt enzo. Krijg ik nu een SMS je dat de aflevering niet doorgaat omdat nummerbehoud een probleem is. Ik ben bij Tmobile en contract vrij op 21 juni 2010. Dat is dus een kleine 3 maanden vanaf nu. Zou die termijn de reden zijn van het niet accepteren van nummerbehoud?
Gepost op 23/03/10 om 21:23 uur
Ik heb op 18-3 besteld en zo'n 10 minuten later een afleverafspraak voor morgen gemaakt, maar vanmiddag rond 17.00 uur kreeg ik een mail dat die niet doorgaat omdat de Wii niet meer op voorraad is. Zodra er weer voorraad is, zullen ze contact opnemen.. Hoop maar dat dat ook daadwerkelijk zal gebeuren..
Gepost op 23/03/10 om 21:39 uur
@zenga: ook bij gsmeasy besteld?
Gepost op 23/03/10 om 21:40 uur
@Zon, inderdaad bij GSMeasy besteld..
Gepost op 23/03/10 om 21:46 uur
toch wel frappant, eerst is het een dagaanbieding met toestel en een witte wii met 1 game, halverwege de dag wordt het de zwarte wii met 2 games, dan blijft de aanbieding nog dagen staan en komen er ineens betere toestellen bij.

Oftewel hoe langer je wacht, hoe beter de deal en eigenlijk helemaal niks dagdeal.
Gepost op 23/03/10 om 22:20 uur
ja aanbiedingen lijken beter te worden mits ze geleverd worden. Maar ik neem aan dat het wellicht met vertraging in orde komt bij gsmeasy.

Bij TPH bestellen kan ook nog steeds (ook met de nieuwe toestellen) maar als de producten uit hetzelfde magazijn komen, zullen ze ook daar op zijn.
Gepost op 24/03/10 om 09:51 uur
Winkel
http://www.gsmeasy.nl/php/banner.php?action=home&vis=13&banner=1
ik wil graag even melden dat dit echt de laatste week is dat we de aktie nog kunnen voeren. uiterlijk maandagochtend is het helemaal voorbij. misschien al eerder....
Gepost op 24/03/10 om 09:52 uur
Winkel
de wii's zijn inderdaad weer onderweg richting koerier maar geef ons een paar dagen de tijd om het allemaal te verwerken.
komt allemaal goed!
Gepost op 24/03/10 om 12:23 uur
Quote:
Gepost door gsmeasy.nl (shop) op 24/03/2010 09:52
de wii's zijn inderdaad weer onderweg richting koerier maar geef ons een paar dagen de tijd om het allemaal te verwerken.
komt allemaal goed!

Heel fijn om te horen
Gepost op 24/03/10 om 13:33 uur
Winkel
Door de Vodafone actie is de Nokia 2220 momenteel uitverkocht. Er komt weer nieuwe voorraad binnen op 5 april.

voor mensen die alles snel in huis willen hebben, kunnen beter de order met een 2220 annuleren en een nieuwe aanvragen...
Gepost op 24/03/10 om 14:09 uur
Had de eerste dag van de actie 2 abonnementen aangevraagd met de zwarte wii. Gisterenmiddag een mailtje dat de wii's vandaag niet geleverd zouden worden. Kan ik begrijpen, beetje jammer dat het zo kort van te voren bekend is gezien de order er al op 18 maart geplaatst was.
Enfin, aangezien de levering nu toch vertraagd is dacht ik de Nokia's 1661 meteen maar te wijzigen voor de 2330. Blijkt dat niet mogelijk...

Twijfel wel nu gezegd wordt dat de mensen die een Nokia 2220 besteld hebben beter hun order kunnen annuleren en een nieuwe met een ander toestel kunnen plaatsen. Mij werd door de dame van 0900-GSMeasy verteld, dat wanneer ik dat zou doen met mijn order, ik zeker geen wii meer zou ontvangen door de hele procedure...
(Ter volledigheid: ordernummers 1330914 en 1331042)

Edit:
Antwoord van GSMeasy hieronder is geheel duidelijk. Even per mail contact gehad en GSMeasy heeft het alsnog naar volle tevredenheid opgelost, super service!
dmind wijzigde dit bericht op 24/03/10 om 14:09.
Gepost op 24/03/10 om 14:20 uur
Winkel
@dmind, ga het navragen voor je..

in het geval van mensen met een 2220; dat abo wordt pas aangesloten zodra de gsm binnen is en dus makkelijk te annuleren. in jouw geval worden de abo's al aangesloten omdat die toestellen op voorraad zijn..

ik kom erop terug bij je via de mail.
Gepost op 24/03/10 om 16:36 uur
Ik wou het gaan bestellen net,maar na het lezen van de algemene voorwaarden word je er niet bepaald vrolijk van er zitten wel haken en ogen aan vast.

@GSM easy
Als ik het vandaag bestel krijg ik daadwerkelijk de Wii, of gaan jullie je beroepen op de algemene voorwaarden later als jullie de vraag niet meer aankunnen, van helaas het abo is gegaan geen Wii voor u?
Gepost op 24/03/10 om 17:05 uur
Winkel
je krijgt wat je bestelt!
Gepost op 24/03/10 om 18:03 uur
Nadat ik gisteren een mail kreeg dat de aflevering vandaag niet door kon gaan omdat er geen voorraad was, kreeg ik zojuist een mail om een nieuwe afspraak te maken. De voorraad is dus weer aangevuld.. hoop dat de afspraak nu echt doorgaat.
Gepost op 24/03/10 om 23:38 uur
@GSM-Easy
Ik heb al 2 e-mails gestuurd met een vraag, maar nog geen reactie mogen ontvangen. Wanneer kan ik nog een antwoord verwachten?? ordernr. 1330927
Gepost op 25/03/10 om 00:20 uur
@gsmeasy :
Ik zou ook graag naar de Nokia 2220 willen wijzigen.
Mijn ordernummer is 1331130

Voor zekerheid heb ik een nieuwe order
1331322 besteld.

Voor beide heb ik een mail gestuurd.
Gepost op 25/03/10 om 16:07 uur
@gsmeasy:
heb op 23 maart jl. 2 emails gestuurd maar nog steeds geen reactie hierop gehad. Zou graag nokia 1661 willen ruilen voor nokia 2220. Betreft ordernr 1330952, uitlevering maandag as. Wanneer kan ik reactie verwachten?
Gepost op 26/03/10 om 15:05 uur
Graag reactie van Gsmeasy. De koerier is net langs geweest, maar heb het pakket niet gekregen. Het verhaal:

Ik ben al klant bij Vodafone als 'vrij beroep' zonder een kvk nummer. Dus heb met dezelfde gegevens afgelopen vrijdag een aanvraag bij jullie gedaan. Hier ben ik 2 of 3 x over gebeld. Dan kon het wel en dan weer niet. Toen hadden we afgesproken dat het maar particulier moest worden aangevraagd en zo zou ze het invoeren. Het is toch zakelijk ingevoerd (EN GOEDGEKEURD).Ik moest een week wachten en ben vandaag speciaal hiervoor thuisgebleven. Maar de koerier wilde perse een KVK zien, terwijl op het contract dat hij in zijn handen had het KVK veld leeg was. Hij heeft 2x met zijn baas gebeld, maar mocht het niet afleveren zonder KVK (bureaucratie bedankt.) Vervolgens gebeld met het bedrijf welke eerder met mij contact had opgenomen die de gegevens invulde. Die konden niks doen. Toen het 0900nr gebeld van Gsmeasy, kreeg een dame aan de lijn dat mij alles met zekerheid kon vertellen omdat ze het eerder had meegemaakt en het kon echt niet. Op mijn vraag of het niet mag van Gsmeasy of Vodafone, zei ze allebei. Maar Vodafone heeft het al geaccepteerd dus. En op mijn vraag wat er met de nummerbehoud zou gebeuren welke de 30e ingaat kon ze ook vertellen dat die niet door ging en ik gewoon verder prepaid kon bellen (dat gaat dus echt niet gebeuren). Toen vroeg ik of ze dat allemaal kan garanderen nog zonder mijn gegevens te vragen of controleren antwoordde ze ook positief.

Gsmeasy, hoe gaan we dit oplossen?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone