[T-Mobile] Direct voicemail terwijl telefoon wel aanstaat

Gepost op 23/03/10 om 13:47 uur
De afgelopen tijd komt het steeds vaker voor dat mensen die mij bellen mij niet kunnen bereiken. Ze krijgen direct mijn voicemail terwijl mijn telefoon wel gewoon (dag en nacht) aanstaat. En ik weet 100% zeker dat ik ook niet net in gesprek of aan het smsen was op het moment dat ze mij bellen. En sowieso heb ik wisselgesprek aan staan...
Gelukkig krijg ik wel een smsje van t-mobile dat iemand mij gebeld heeft en geen voicemail heeft achtergelaten, want anders weet ik dus niet eens dat iemand mij geprobeerd heeft te bellen.

Zijn er meer mensen die deze problemen hebben (gehad)? En wat is jullie oplossing geweest? Is het een instelling-technisch probleem, of heeft het met t-mobile te maken?
Gepost op 23/03/10 om 14:03 uur
Hugo Boss
Probeer eens of je hetzelfde probleem hebt als je je sim in een ander toestel hebt.. dan kun je kijken of het probleem bij T-Mobile of bij je toestel ligt ;)
Gepost op 23/03/10 om 14:14 uur
Dat heb ik ook. Ik krijg er bijna wekelijks mee te maken. Mijn telefoon staat ook altijd aan, maar ik krijg vaak een sms met een gemiste oproep, terwijl de telefoon niet eens overging.
Gepost op 23/03/10 om 14:30 uur
Regelmatig je toestel uit- en aanzetten kan nog wel eens helpen.
Gepost op 23/03/10 om 23:03 uur
Hi Edgar, omdat ik zelf dergelijke problemen ook met mn Orange SPV toestel icm T-mobile had, klinkt jouw verhaal bekend. Op dit forum zie je zo nu en dan ook klachten over de bereikbaarheid op het netwerk van T-mobile voorbij komen.

Bij mij viel de bereikbaarheid bij mij na een paar uur weg, maar soms was ik na 100 meter verder lopen wel weer bereikbaar, bijvoorbeeld als ik uit kantoor naar mijn auto liep. Een nieuw toestel heeft mijn problemen uiteindelijk opgelost.

Ik heb een aantal keer met de klantenservice van T-mobile hierover gebeld en op het laatst gaf een medewerker tussen de regels door aan dat het T-mobile Netwerk en een enkel HTC-toestel niet lekker werkt en je dus deze problemen krijgt. Andere toestellen kunnen wellicht ook wel eens een probleem met T-mobile geven.
Gepost op 23/03/10 om 23:09 uur
Ik had dit probleem ook (HTC TYTN II met Telfort abo). Na veel heen en weer gemail met de helpdesk kwam er uit de bus dat ik automatisch aanmelden op het netwerk moest uitschakelen. En verdomd: nu ik handmatig een netwerk kies is het probleem (mensen bellen mij en krijgen meteen de voicemail) voorbij. Misschien geldt dit ook voor T-Mobile?
Gepost op 24/03/10 om 14:21 uur
Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPhone.
Ik moest eerst een 'kruistest' doen (simkaart in een ander toestel).
Het probleem doet zich bij mij op met vlagen.

T-Mobile heeft gezegd dat ik mijn iPhone terug moet sturen ter reparatie omdat de antenne misschien niet alle signalen goed ontvangt.

Word er een beetje moe van bij T-Mobile...
Gepost op 25/03/10 om 11:28 uur
Heb t-mobile ook gebeld en die stelden een kruistest voor of het resetten van mijn voicemail. Nou leek dat laatste me niet echt heel erg nuttig, maar goed.. toch maar laten resetten.
Nou had ik daarna meteen last van een ander probleem :S Het lijkt wel of af en toe mijn telefoon vastloopt. Midden in een gesprek gaat al het leven eruit en wordt de verbinding verbroken om na ong. 10 seconden weer vanzelf tot leven te komen. Ik heb een nokia 6500 slide. Als ik het zo vertel lijkt het aan mijn telefoon te liggen, maar ik denk zelf dat het te maken heeft met de overgang van/naar 3g netwerk.
Heb deze telefoon al een tijdje en met Orange had ik nergens problemen mee, maar sinds ik over ben (lees: moest) naar t-mobile begonnen de problemen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN