[GSM Winkels] p-less geeft 38 euro terug bij belcompany aankoop?

Gepost op 27/07/10 om 23:53 uur
Gypsy
Ik heb ook nog wat lopen bij P-less, zal het goed in de smiezen houden.
Als ze gaan proberen de zaak een beetje te belazeren, dan moeten ze aan de hoogste boom!
Gepost op 28/07/10 om 00:39 uur
Breek me de bek niet open over Belcompany, laat ik het netjes houden, wat een K3 bedrijf. In het begin zijn ze in de winkel nog vriendelijk, maar dat verandert zodra je lastig gaat worden, heet ook wel te vaak komt voor problemen. Op dit punt verschuilen ze zich achter het hoofdkantoor waar ze vaak spelletjes spelen, want toezeggingen is dus nog niet probleem opgelost. Verantwoordelijken die wel aanwezig zijn, maar niet aanwezig zeggen te zijn of het op anderen afschuiven waardoor het spelletje opnieuw begint.

Belcompany is ook www.telecomadvies.nl, tenzij het door een ander is overgenomen, want als ik de website nu bekijk, dan kom ik op www.telefoonkopen.nl uit.

Edit 1: Als ik zo de website structuur bekijk is het nog steeds de zelfde tent.

Edit 2: Zoals verwacht staan geen van deze winkels onder de link Winkels hier op TV.
Casper wijzigde dit bericht op 28/07/10 om 00:39.
Gepost op 28/07/10 om 10:52 uur
@ Casper Belcompany heeft mij juist uiterst correct behandeld.Nadat ik hen had geconfronteerd met de screenprint van de aanbieding op P-less kreeg ik vrijwel direct een email met de toezegging dat ik mijn 38 Euro zou krijgen.Inderdaad stond het geld twee weken later op mijn giro.Dat is dus buiten P-less om gegaan. Van P-less heb ik nog steeds geen reactie vernomen.Tot nu toe hebben ze mij wel elke keer op tijd uitbetaald.
ikkenietweet wijzigde dit bericht op 28/07/10 om 10:52.
Gepost op 28/07/10 om 11:08 uur
Misschien heb je een medewerker getroffen die het op zich genomen heeft in de hoop dat hij het terug krijgt.

Misschien heb je een medewerker getroffen die straks geen baan meer heeft.

Maar de tent zou ook overgenomen kunnen zijn, de webnsite www.telecomadvies.nl is denk ik niet voor niets veranderd in www.telefoonkopen.nl wat ook een echte winkel is.

Mijn ervaring is van 5 tot 3 jaar geleden, 2 jaar lang dus.
Gepost op 28/07/10 om 12:30 uur
@Casper

Zowel Telecomadvies als Telefoonkopen zijn van BelCompany (Macintosh retail). Telecomadvies was in het begin een webshop naast Telefoonkopen. Telefoonkopen werd tevens een fysieke winkel en Telecomadvies een white label variant van KPN. Blijkbaar deed dat het niet meer zo en linkt daarom Telecomadvies nu naar Telefoonkopen door.

Er is voor de rest geen 'overname' o.i.d. geweest.
Gepost op 28/07/10 om 13:12 uur
Misschien dat ik je niet goed begrijp, maar ............

Belcompany had het zelfde hoofdkantoor als Telecomadvies.

Ze hadden beide een vergelijkbare website die apart van elkaar draaiden. de website www.telecomadvies.nl bestaat niet meer, maar linkt door naar www.telefoonkopen.nl die een zelfde website qua opbouw heeft.

Verder valt het mij op dat de drie betreffende bedrijven niet als winkel op www.telecomvergelijker.nl willen staan.
Casper wijzigde dit bericht op 28/07/10 om 13:12.
Gepost op 02/08/10 om 21:16 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
Eindelijk een mailtje dat de bestelling is geannuleerd, nu mijn geld en 2X verzendkosten nog terug krijgen.
We zijn alweer 6 weken verder.
Gepost op 03/08/10 om 21:45 uur
Vandaag een mailtje dat ik mijn geld terug krijg na wederom een telefonische en email klacht,nu nog waarmaken het is er nog niet.
27 mei betsald 4 augustus geld terug????

Goedemiddag,

Bedankt voor uw email.

Er is een creditering voor een bedrag van €53.49 voor u aangemaakt.

Met vriendelijke groet,

P....... van B.....

Medewerker service BC
Gepost op 04/08/10 om 22:38 uur
YES geld eindelijk terug echter zonder enige vorm van excuus.
Mijn advies (en BC winkel den helder) koop niks op de BC webshop.
BC winkel Den Helder bedankt voor de gedane moeite.
Gepost op 05/08/10 om 17:31 uur
Had een spaarrekening geopend (cash 20 euro) en dealdirect 10 euro (min 6,95 kosten per jaar)keurig op tijd uitbetaald gekregen.
Gepost op 20/11/10 om 11:31 uur
Ik voel me best opgelicht. Ik heb in mei 2 abo's besteld via p-less.nl. Heb nog steeds niet van hen de 'cashback' ontvangen.
En de enige manier om met hen in contact te komen is door een ticket in te dienen. Probleem is echter dat hun laatste reactie van ruim een maand geleden is.
Weet iemand op welke andere manier ik met ze in contact kan komen?
Gepost op 20/11/10 om 12:34 uur
@elyslam

Ook bij mij werd de Belcompany transactie afgekeurd. Daarop heb ik Belcompany zelf rechtstreeks benaderd Binnen de korste keren kreeg ik een reactie dat het uitgezocht zou worden.Een paar dagen later vroegen ze mij een screenshot van de actie op p-less te sturen.Nadat ik die gestuurd had kreeg ik binnen 2 weken van hen het geld overgemaakt zonder tussenkomst van p-less.Van p-less heb ik ook nog steeds niets over mijn aangemaakte ticket gehoord.
Overigens ben ik verder wel zeer tevreden over p-less.Tot nu toe hebben ze me telkens zonder problemen uitbetaald.
Gepost op 21/11/10 om 17:10 uur
Ik heb, zoals me werd aangeraden, een mail gestuurd naar de webwinkel.
Ik weet niet of het daar aan ligt of aan mijn bericht in dit forum, maar ik heb eindelijk een reactie van P-Less.
Nu ff afwachten of ik het bericht van goedkeuring ook werkelijk ga krijgen.
Gepost op 22/11/10 om 13:56 uur
Het gaat plots heel snel. De transacties zijn goedgekeurd!

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone