[T-Mobile] Online ADSL vaste klanten voordeel

Gepost op 07/09/10 om 17:50 uur
Even mijn rekening bekeken , en zie.....

Ik betaal geen 22.50 Euro , maar 23.00 Euro.
Voor het modem betaal ik 4.00 Euro.
Korting draadloos modem 3.00 Euro.
Korting T-Mobile 9.00 Euro i.p.v. 7.50 Euro.

Verder nog lijnhuur , antivirus en antispam die berekend zijn , maar er ook weer als directe korting vanaf gaan.

Ik betaal maandelijks 15.01 Euro. Dit is dus 1 cent teveel. (denk dat ik maar ga ontbinden )

Ik betaal dus niets voor het modem.
Gepost op 07/09/10 om 19:49 uur
Dat geintje van die modemfacturatie hebben ze ook mij bij uitgehaald. Ik had bij bestelling in maart aangegeven dat ik geen draadloos modem wilde. Kreeg toen standaard een ethernetmodem wat gratis was volgens de toen geldende aanbieding. Zo stond dat ook in het contract.

Heb dat modem (een Thomson) verder nooit gebruikt, heb zelf een draadloos modem van Linksys en heb dat aangesloten en ingesteld op de datum dat de boel opgeleverd zou worden waarna alles prima werkte.

Tot dan niks aan de hand.

Maar na twee maanden zag ik opeens dat ze modemhuur begonnen te factureren. Een euro per maand inderdaad. Maar dat stond nergens in mijn contract, dus ik heb ze toen een mailtje gestuurd en ze erop gewezen dat die modemhuur iets is wat niet vermeld staat in het contract.

Kreeg na een dag een keurig mailtje terug met dat het een foutje was en dat het hersteld zou gaan worden.

Later toen ik nakeek of ze dat wel hadden gedaan, zag ik dat ik opeens een korting van 3 euro per maand kreeg. 'Speciaal verlengingsaanbod modem draadloos' stond daar. Maar ik ben pas sinds 22 april abonnee

Sindsdien betaal ik voor 4 Mb ADSL geen 12 euro zoals overeengekomen, maar €9,01 (vreemd dat van die 1 cent, maar goed ) per maand. Heb er daarna nooit meer wat van gehoord, dus ik heb het ook maar zo gelaten, want korting krijgen is natuurlijk altijd mooi meegenomen

Het is me duidelijk geworden dat het administratief een zootje moet zijn bij Online. Dit keer dan in mijn voordeel

Let dus goed op als je met Online in zee gaat.
Harddiskjockey wijzigde dit bericht op 07/09/10 om 19:49.
Gepost op 08/09/10 om 07:19 uur
Als ik vooraf geweten had dat het allemaal zo chaotisch verloopt bij Online, had ik nooit met ze in zee gegaan. In eerste instantie rekenden zij mij lijnhuur. Na tel.contact werd dit zgn. uit coulance geschrapt. Onzin, want staat op hun site dat lijnhuur incl. is. Modemhuur is 4Euro minus 3Euro korting is 1Euro. Wederom KS gebeld. Konden niks doen. Moest brief schrijven. KS Online is niet bepaald vriendelijk en deskundig.
Al met al hou ik mijn hart vast wat er gaat gebeuren aan einde contract.
Gepost op 10/09/10 om 00:53 uur
Vandaag ben ik naar een T-mobile winkel geweest. Keurig en vriendelijk geholpen.Online ADSL voor T-mobile vaste klanten is inderdaad maandelijks opzegbaar. Je zit dus niet aan een contract van 12 maanden. De T-mobile medewerker ging inloggen bij online en er stond duidelijk op de contract "0" maanden en dus maandelijks opzegbaar.
Gepost op 11/09/10 om 02:13 uur
Interessant.

wat ik wil weten (ga ik navragen natuurlijk, maar misschien weet een van jullie dat al) is, of je ook die korting kunt krijgen als je al gewoon online én t-mobile klant bent...
Gepost op 11/09/10 om 06:56 uur
123456
Quote:
Bestaande klanten van Online kunnen niet Deelnemen aan de Actie. Bestaande klanten van Online welke vrij van contract zijn kunnen wel Deelnemen aan de Actie.

Bron: http://www.online.nl/includes/t-mobile-landing/overlay/voorwaarden.html
Gepost op 11/09/10 om 08:26 uur
kukel
@givemebeer Als ik in "mijn online" kijk op online.nl, staat er toch expliciet dat ik een contact heb van 12 maanden
Gepost op 11/09/10 om 10:34 uur
Klopt , het contract is voor 12 maanden , en daarna (uiteraard)per maand opzegbaar.
Gepost op 11/09/10 om 15:07 uur
Bij mij staat duidelijk "contractsduur 0 maanden" en maandelijks opzegbaar. Heb mijn contract via de t-mobile winkel afgesloten. Heb de volgende email ontvangen: Internet Snel Internet € 15,00 per maand
Bijzonderheden Snel Internet tot 20 Mbs met € 7,50 korting speciaal voor T-Mobile klanten.
Contractsduur 0 maanden Totaal € 15,00 per maand.
Blijkbaar als een contract via internet wordt afgesloten is de contract voor 12 maanden.

givemebeer wijzigde dit bericht op 11/09/10 om 15:07.
Gepost op 11/09/10 om 15:38 uur
Ik denk inderdaad dat daar het verschil in zit. Voor mij maakt het totaal niet uit. Ik heb het nu ruim een maand , en ben dik tevreden. Als het niet slechter gaat worden zit ik er waarschijnlijk minimaal 2 jaar , aangezien het T-Mobile abo. ook nog zolang loopt en ik voor 15 Euro per maand best zit.
Gepost op 13/09/10 om 18:38 uur
sjeroen
Thanks voor de tip vandaag ook maar bij tmobileshop genomen. Op bon staat duidelijk 0 maanden ;)
Gepost op 22/12/10 om 15:44 uur
Nu ook via de T-mobile webshop af te sluiten zonder een jaarcontract :
t-mobileonlineshop
Gepost op 22/12/10 om 18:00 uur
Contractsduur is 0 maanden en maandelijks opzegbaar.
Dit is omdat als je mobiele telefoonabonnement is afgelopen (en je geen recht meer hebt op de 7,5 euro korting), ook je online abonnement kunt opzeggen...
Gepost op 22/12/10 om 22:30 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Moet je ook als je al klant bent die aansluitkosten ad € 25 betalen?
Gepost op 22/12/10 om 22:59 uur
Hugo Boss
Denk het wel, de hele aanbieding heeft tenslotte als doelgroep "klanten van T-Mobile"
Gepost op 23/12/10 om 00:20 uur
Die 25 euro kan je misschien weer terugkrijgen via P-less, daar staat dat ze 25 euro cashback geven bij T-mobile abonnementen, weet alleen niet zeker of dit er dan ook onder valt. Trouwens, de gewone actie bij Online is eerste 6 maanden voor 15 euro en geen aansluitkosten, daarna 22,50 maar P-less geeft daarbij 50 euro cashback, dus ben je bij 1 jaar toch voordeliger uit, alleen na dat jaar weer duurder als je tenminste blijft bij Online en T-Mobile.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone