Dat geintje van die modemfacturatie hebben ze ook mij bij uitgehaald. Ik had bij bestelling in maart aangegeven dat ik geen draadloos modem wilde. Kreeg toen standaard een ethernetmodem wat gratis was volgens de toen geldende aanbieding. Zo stond dat ook in het contract.
Heb dat modem (een Thomson) verder nooit gebruikt, heb zelf een draadloos modem van Linksys en heb dat aangesloten en ingesteld op de datum dat de boel opgeleverd zou worden waarna alles prima werkte.
Tot dan niks aan de hand.
Maar na twee maanden zag ik opeens dat ze modemhuur begonnen te factureren. Een euro per maand inderdaad. Maar dat stond nergens in mijn contract, dus ik heb ze toen een mailtje gestuurd en ze erop gewezen dat die modemhuur iets is wat niet vermeld staat in het contract.
Kreeg na een dag een keurig mailtje terug met dat het een foutje was en dat het hersteld zou gaan worden.
Later toen ik nakeek of ze dat wel hadden gedaan, zag ik dat ik opeens een korting van 3 euro per maand kreeg. 'Speciaal verlengingsaanbod modem draadloos' stond daar. Maar ik ben pas sinds 22 april abonnee
Sindsdien betaal ik voor 4 Mb ADSL geen 12 euro zoals overeengekomen, maar €9,01 (vreemd dat van die 1 cent, maar goed

) per maand. Heb er daarna nooit meer wat van gehoord, dus ik heb het ook maar zo gelaten, want korting krijgen is natuurlijk altijd mooi meegenomen
Het is me duidelijk geworden dat het administratief een zootje moet zijn bij Online. Dit keer dan in mijn voordeel
Let dus goed op als je met Online in zee gaat.
Harddiskjockey wijzigde dit bericht op 07/09/10 om 19:49.