Samsung E 700 voor maar € 299-, bij gsmdealer.nl!!!

Gepost op 09/10/03 om 14:35 uur
Ik zie net de gloednieuwe Samsung E 700 bij www. gsmdealer.nl voor maar € 299-,!!! Dit is incl. verzendkosten. Echter, er zit een T-Mobile simlock op... Maar ik het niet geloven dat de prijs zo laag is. Weet iemand hier meer van?

Groeten, Mike.
Gepost op 09/10/03 om 14:53 uur
Mwoa, is niet uitzonderlijk goedkoop....
Bij gsmtrack.nl bieden ze hem voor € 279 aan, da's € 290.50 met verzendkosten. Valt me wel op dat niet heel veel aanbieders em verkopen, zelfs sitel.nl heeft de E700 nog niet er op staan, terwijl ze wel de ST55 simlocked verkopen
Gepost op 09/10/03 om 14:59 uur
Sabotage je was me voor!
Ik heb net gemaild naar GSMdealer en wacht nog op antwoord. Het zou best kunnen hoor die prijs! Overal in Europa is de E700 simlocked T-mobile tegen aanzienlijk lagere prijzen dan niet gesimlocked verkrijgbaar.

Hetzelfde verhaal als de 7650 van Nokia (t-mobile) simlock aan het begin van dit jaar. OK was wel wat ouder maar nog steeds wel duur zonder simlock
Gepost op 09/10/03 om 15:21 uur
Idd, ik heb het net ook gezien. Bedankt!

Maar nu even over die simlock: deze kun je toch gewoon laten verwijderen bij allerlei zaken? Kost ong. 10 tot 15 euro. Vervolgens een los abonnement erbij en je bent dan toch veel goedkoper uit dan bijv. de actie op gsmtrack.nl??? Je kunt dan toch gewoon een éénjarig los abonnement erbij kopen i.p.v. de verplichte tweejarige abonnementen op dit moment? en dit hoeft dan toch ook niet alleen maar een T-Mobile abonnement te zijn?

Ik zat te denken aan:

Telefoon: Samsung E 700 voor €290,50 bij gsmtrack.nl
Unlocken: ong. €15-,
Los abonnement: Telfort 200 1 jaar voor €12,50 per maand i.p.v. € 25-, d.m.v. cashback (bijv. gsmtrack.nl).

Kan dit of ben ik aan het ijlen

Groeten, Mike
Gepost op 09/10/03 om 16:10 uur
Dan zou ik eerst maar eens even kijken of er wel bedrijven zijn die hem kunnen unlocken. Voordat je er een koopt. Soms een aardig gedoe. Ik wilde een siemens a55 laten unlocken maar naar lang zoeken (2 maanden geleden) heb ik iemand gevonden bij mij in de buurt.
Gepost op 09/10/03 om 20:19 uur
OK wou net een bestelling gaan plaatsen en jawel aanbieding weg!!!!
Ipv gratis bij verlenging T mobile 300 nu ineens op de plaats van de aanbieding de ST55!!

Ze zijn dus snel bij GSM track! Mischien een beetje te snel!!!
Gepost op 09/10/03 om 21:20 uur
Hoe kan het eigenlijk dat de E700 goedkoper is dan de V200?
Gepost op 09/10/03 om 23:54 uur
Samsung is bezig met zijn markt aandeel te vergroten.
Komende tijd zullen heel wat reclames en acties de rondte doen ;-).
Alleen maar goed voor ons als consument , als fabrikanten elkaar meer gaan beconcureren.

C-ya , WitteWel
Gepost op 10/10/03 om 15:10 uur
dat zou mooi zijn als er voor deze telefoon meer acties komen want ik heb geen t-mobile maar net een nieuwe orange abo.. hopen dus
Gepost op 10/10/03 om 15:17 uur
@ strangestonealive:
bij gsmdealer.nl hebben ze de actie ook weggehaald, maar daarover moet je hun e-mailen. dus als je em nog wil....
Gepost op 10/10/03 om 17:08 uur
Winkel
Ter info :
De enige reden dat de E-700 momenteel goedkoper is als de V-200 wordt veroorzaakt door het feit dat de toestellen met simlock gewoon zwaar gesubsidieerd worden door T-Mobile, de normale NL E-700 zal dadelijk echt een heel stuk duurder uitkomen.
En de reden dat ik 'm van de site gehaald heb, ik heb deze week 2 partijen binnen gekregen die tot nu toe allemaal verkocht zijn, de aanvragen waren overweldigend, en aangezien ik geen toestel op de site zet waarvan ik niet 100% zeker weet dat ik 'm kan leveren leek dit mij de beste oplossing. Op het moment dat ik zeker weet wanneer en hoeveel E-700's ik daadwerkelijk nog binnen ga krijgen, dan pas zet ik het toestel weer onder dezelfde voorwaarden op de site, en als de aanvragen dan in hetzelfde tempo binnen komen als dat ze dat de afgelopen week deden, dan zal ie er binnen een paar dagen wel weer vanaf zijn. Het is misschien een vreemde oplossing maar het voorkomt wel een hele hoop scheve gezichten, want wat je niet hebt kun je tenslotte ook niet verkopen.
MvrGr Dennis Boerekamps GSMTrack.nl
Gepost op 10/10/03 om 21:28 uur
Heeft iemand al eerste ervaringen met de E700? Ik zit er aan te denken om deze aan te schaffen, danwel te wachten totdat de Sony Ericsson Z600 verkrijgbaar is.
Gepost op 13/10/03 om 23:44 uur
Ik zie nu op de site van Samsung dat er geen extra accu bij de E700 zit en dat deze ook 'maar' 800 mAh is. Ook zit er geen datakabel en headset bij.
Toch jammer, ik vond het namelijk wel gaaf dat er bij de S300 en V200 wat accessoires zaten, maar dit zal ook wel 1 van de redenen zijn waardoor de E700 goedkoper kan zijn dan de V200.
Gepost op 14/10/03 om 08:44 uur
Heb de e700 al een tijdje...maar er zit WEL een headset bij...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone