De Nokia accu, uit een defect toestel, die ik al jaren heb liggen past prima in dit telefoontje en blijkt zelfs nog volledig opgeladen te zijn. Wat de kwaliteit betreft kun je voor deze prijs en bovendien van een product van Blokker natuurlijk niet teveel verwachten. Ik heb de ervaring dat Blokker hoofdzakelijk troep verkoopt, maar dit toestelletje valt me mee. Het lukt me alleen niet om muziekbestanden en e-books op m'n sd-kaartje te gebruiken. Ik vind het jammer dat je niet eenvoudig kunt kiezen met welk telefoonnummer je wilt bellen. Toch vind ik dit eenvoudige toestel de prijs dubbel en dwars waard.Quote:
BLOOTSTELLING AAN RADIOFREQUENTE STRALING (SAR-INFORMATIE)
Deze telefoon voldoet aan de vereisten van de Europese Unie (EU) ten aanzien van blootstelling aan radiogolven. Uw mobiele telefoon is een radiozender en -ontvanger. Het toestel is zo ontworpen en vervaardigd dat het de limieten voor blootstelling aan radiofrequente straling (RF) zoals aanbevolen door de raad van de Europese Unie, niet overschrijdt. Deze limieten maken deel uit van uitgebreide richtlijnen en definiëren het toegestane niveau voor RF-straling voor de bevolking. Deze richtlijnen zijn ontwikkeld door onafhankelijke wetenschappelijke organisaties na periodieke en uitgebreide evaluaties van wetenschappelijke studies. Deze limieten kennen een ruime veiligheidsmarge om de veiligheid van iedereen te kunnen waarborgen, ongeacht de leeftijd of gezondheidstoestand.