Dualsim telefoon Blokker 19 euro

Gepost op 13/07/10 om 19:03 uur
dreumes

Mms wordt niet ondersteund. In de handleiding op simlockfreefoon.nl komt mms niet aan de orde.
Gepost op 14/07/10 om 12:37 uur
Wat een troep zeg, dat een winkel als Blokker dit durft te verkopen. Dit zijn gewoon Chinese telefoon (clones zelfs!). Check eBay, of DealExtreme maar, zijn exact deze telefoons en worden ook vaak geleverd met nep Nokia batterijen.

Dus pas maar op (ontploffingsgevaar batterijen, stralingsniveau).
Gepost op 14/07/10 om 18:40 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
@@amsterdam85 voor 19 euro moet je natuurlijk niet zeuren. Toestel werkt en voor mensen met een klein budget een leuke duo sim telefoon.
Gepost op 14/07/10 om 20:43 uur
Heb de Sven toch maar terug gebracht.
Voor dat geld koop je ook wel een Nokia op MP.
Gepost op 14/07/10 om 21:35 uur
dreumes
@kor,
Doet Blokker nog moeilijk als je de Sven komt terugbrengen?
Ik neem aan dat je thuis het toestel hebt uitgeprobeerd.
Gepost op 14/07/10 om 22:11 uur
Net de Foon Jim bij Blokker aangeschaft voor € 19,=. Prima toestelletje en het is tijdens het opladen niet ontploft. De Nokia accu, uit een defect toestel, die ik al jaren heb liggen past prima in dit telefoontje en blijkt zelfs nog volledig opgeladen te zijn. Wat de kwaliteit betreft kun je voor deze prijs en bovendien van een product van Blokker natuurlijk niet teveel verwachten. Ik heb de ervaring dat Blokker hoofdzakelijk troep verkoopt, maar dit toestelletje valt me mee. Het lukt me alleen niet om muziekbestanden en e-books op m'n sd-kaartje te gebruiken. Ik vind het jammer dat je niet eenvoudig kunt kiezen met welk telefoonnummer je wilt bellen. Toch vind ik dit eenvoudige toestel de prijs dubbel en dwars waard.
Gepost op 14/07/10 om 22:23 uur
dreumes
@Dawied,
Op de groene knop staat toch een 1 en 2? Voor de providernaam in het display staat ook een 1 of een 2. Dan is het toch makkelijk kiezen met welk nummer je belt?
Gepost op 14/07/10 om 22:27 uur
@ dreumes Klopt. Geen enkel probleem.
Heb gezegt dat ik een toestel met bluetooth wou........
Gepost op 14/07/10 om 22:58 uur
Je hebt gelijk, Dreumes, ik heb niet goed gekeken. Bedankt voor je reactie. Moet jij ook de tijd en datum weer opnieuw instellen als je de accu hebt even uit het toestel hebt gehaald? Ik herinner me dat ik dat ook bij een ander toestel heb gehad en mogelijk is dat de Nokia geweest waarvan ik nu de accu nog heb.
Gepost op 14/07/10 om 23:58 uur
dreumes
De tijd en datum moeten steeds opnieuw worden ingesteld als de accu eruit is geweest. Bij mijn Nokia 1600 moeten tijd en datum opnieuw worden ingesteld als accu EN simkaart zijn verwijderd. Bij alleen verwijderen accu houdt toestel gegevens vast.
Gepost op 15/07/10 om 01:26 uur
Weet iemand hier of je met de Jim ook handsfree kunt bellen?
Gepost op 15/07/10 om 09:40 uur
Voor €19.00 is dit een toptoestel! Vet makkelijke bediening. 2gb micro-sd kaart erin vol muziek afspeelbaar via koptelefoon en ook nog eens een redelijk geluid via speaker. Handsfree is goed. Accu deksel zit er wat losjes op. Oude sim tussen accu en deksel klem gezet. Geluid is goed. Duo en wisselgesprek tussen 2 kaarten moet ik nog teste.
Gepost op 15/07/10 om 10:11 uur
IK HEB HEM OOK GEKOCHT.
en echt ik heb nog nooit zon fijne dual sim gehad.
overal bereik het licht fijn in de hand.
aleen de software is wat simpel, maar ja wat wil je voor 20 euro.

als je een dual sim moet hebben, beveel ik deze met 100% aan.

steets
Gepost op 15/07/10 om 10:32 uur
Met een sd kaart erin kan je ook je de telefoon niet alleen gebruiken als mp3 player of als memorecorder maar je kan ook complete telefoon gesprekken opnemen (en afluisteren) zonder hinderlijke piepjes of beperkingen. Fun!!!
Gepost op 15/07/10 om 10:33 uur
Wil niet te veel zeggen over je objectiviteit, maar aangezien dit je eerste bericht is...
Gepost op 15/07/10 om 14:04 uur
123456
@amsterdam85: Telefoons die worden verkocht in de Europese Unie moeten gewoon aan de geldende normen voor straling voldoen. De handleiding van deze FOON zegt dit daarover:
Quote:
BLOOTSTELLING AAN RADIOFREQUENTE STRALING (SAR-INFORMATIE)
Deze telefoon voldoet aan de vereisten van de Europese Unie (EU) ten aanzien van blootstelling aan radiogolven. Uw mobiele telefoon is een radiozender en -ontvanger. Het toestel is zo ontworpen en vervaardigd dat het de limieten voor blootstelling aan radiofrequente straling (RF) zoals aanbevolen door de raad van de Europese Unie, niet overschrijdt. Deze limieten maken deel uit van uitgebreide richtlijnen en definiëren het toegestane niveau voor RF-straling voor de bevolking. Deze richtlijnen zijn ontwikkeld door onafhankelijke wetenschappelijke organisaties na periodieke en uitgebreide evaluaties van wetenschappelijke studies. Deze limieten kennen een ruime veiligheidsmarge om de veiligheid van iedereen te kunnen waarborgen, ongeacht de leeftijd of gezondheidstoestand.

123456 wijzigde dit bericht op 15/07/10 om 14:04.
Gepost op 15/07/10 om 16:19 uur
kunnen de bezitters van dit toestel aangeven of er een berichten-teller in zit?
Gepost op 15/07/10 om 17:08 uur
Op de Sven zit in ieder geval een teller. Zowel voor inkomende als uitgaande sms-jes. Geen wonder, want ook het menu is een regelrechte kopie van .....
Gepost op 15/07/10 om 21:23 uur
@kraag

Er zit een sms teller in voor zowel verzonden als ontvangen smsjes.
Ook kan de gespreksduur worden bijgehouden van alle inkomende en uitgaande gesprekken.
Ik vind het een geweldig toestel voor dat geld.
Gepost op 15/07/10 om 21:51 uur
dreumes
@Richard71,
Ik denk dat Kraag wil weten of het aantal sms-jes wordt doorgeteld.
Dat is niet zo. Als je een sms wist verdwijnt deze uit de telling.
Een sms-teller telt door (ook als je sms-jes wist) totdat je 'm zelf reset. Of zie ik iets over het hoofd?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone