[voordeelmobiel.nl] vraag vanuit winkel

Gepost op 10/08/10 om 18:55 uur
Ik vind/vond de aanbiedingen via de Vodafone ( directsale) site altijd wel interessant. Gewilde toestellen en opbouwend met weinig naar veel belminuten/SMS. Als je dit uitbouwt met op de zelfde basis een-jarige abo's, kun je veel klanten vangen. Iemand die dan weinig belt kan dan toch nog een leuk toestel scoren. Iemand die veel belt en langere tijd een contract wil afsluiten kan dan weer voordeliger uit zijn. Losse keuze met internet is een optie die zeker zal aanspreken (zie discussies over directsale Vodafone) Ik heb er hiervan eind vorig jaar nog 4 aan de man ( mijn gezin) gebracht
Gepost op 10/08/10 om 19:48 uur
een 1-jaar abo met 150 min + een gratis htc wildfire. dat lijkt me een haalbare mogelijkheid.
Gepost op 10/08/10 om 21:52 uur
het nadeel van jullie nu, is dat jullie geen keuze hebben tot toestel en abonnement, het enige wat jullie nu aanbieden zijn combinaties, en geen keuze vrijheid, en 2 jarige abonnementen, waar de meesten hier niet op zitten te wachten omdat ze switchen/ verlengen na een jaar.

De beste aanbiedingen die jullie dan kunnen doen, zoals velen ook melden:
De VVV iris cheque
MM bon
Of leuke toestellen zoals de SE X10 mini pro voor €15,- incl. internet hele contract (1jaar dus!!)
en andere toestellen, die gewild zijn, en die jullie, bij hoge verkoopcijfers ook extra marge opleveren!!

kort samen gevat, goede 1jarige aanbiedingen, met bovenstaande dingen!!
Gepost op 12/08/10 om 20:39 uur
Winkel
http://www.voordeelmobiel.nl
Bedankt voor alle reacties! Ik ga alles eens goed naast elkaar leggen en een mooie actie maken. Ik zal jullie adviezen ook meenemen voor de website zelf. Ik zal hier op terugkomen als we de acties hebben uitgevoerd.

Nogmaals hartelijk dank! Goed om zoveel input te krijgen!
Gepost op 16/09/10 om 10:17 uur
Winkel
Het heeft even geduurd, maar we hebben een aantal aanbiedingen gemaakt, rekening houdende met wat jullie hier eerder aangegeven hebben.

CashBack mogen inderdaad helaas niet meer van de providers. Dit hebben we daarom ook niet kunnen doen. We hebben nu een 1-jaars aanbieding toegevoegd met de Xperia X10 mini pro:
http://www.voordeelmobiel.nl/Meer%20informatie/122/1/0/10/117/52

-> We hebben hier gekozen om dit met internet te doen, ook omdat dit wel een toestel is die o.a. genomen wordt om mee te internetten. Door de netwerkactie kost het abo de eerste 6 maanden 19,95, daarna 39,95 per maand (prijs incl. internet). Dit komt neer op een gemiddelde van 29,95 per maand)

We hebben er voor gekozen om het bij een abonnement te doen met een redelijke prijs, maar ook met genoeg minuten.

Is dit een beetje wat jullie bedoelen of is het te duur naar jullie
mening?

@sjeroen: die DSI CL bij een 1-jaar abo. Wat voor prijs zou dit abo dan ongeveer moeten zijn?

@rvh: wat voor een toestel bedoel je hiermee?
Gepost op 16/09/10 om 12:18 uur
Wellicht offtopic, maar @Voordeelmobiel, mag ik een tip geven.

Plaats het juiste plaatje van de Galaxy S (ipv de aloude Galaxy). Dit converteert vast beter ;).
Gepost op 16/09/10 om 12:18 uur
prijs is niet heel bijzonder, een zaak als studentmobiel rekent al hetzelfde bedrag.

en voor de mensen die met minder belminuten genoegen nemen is telfort 200 bij stmob. veel goedkoper (totaal 269.28 ex aansl. kosten).

Gepost op 16/09/10 om 12:32 uur
Winkel
Prijs is inderdaad niet heel bijzonder, maar wel een goede prijs volgens mij (zeker met dit aantal minuten).
Wat wel een verschil is met veel andere winkels is dat wij geen verzendkosten rekenen. Dit doet studentmobiel wel. Ik weet echter niet of dat zij eurospecs toestellen leveren of niet? Wij in ieder geval niet.

Voor de mensen die hadden gereageerd in dit topic met voorkeur voor kado's, hebben we ook wat acties gemaakt naar aanleiding hiervan:
Nintendo Wii black + sports resort + samsung e1080, € 17,50 per maand gehele looptijd:
http://www.voordeelmobiel.nl/Meer%20informatie/97/1/0/0/114/49

en Nokia C6 + DSI voor 25 euro per maand:
http://www.voordeelmobiel.nl/Meer%20informatie/38/1/0/0/115/61

Het is erg moeilijk om mega spectaculaire actie te voeren, gezien de acties die overal gevoerd worden eigenlijk al best spectaculair zijn. Je merkt dat alle winkels steeds scherper gaan zitten met de aanbiedingen en prijzen. Dit is een tendens die al een tijd gaande is.

We proberen wel zo veel mogelijk in te spelen op wat de klant wil en zoekt. Dus suggesties, op- en aanmerkingen zijn altijd welkom!
Gepost op 16/09/10 om 14:55 uur
Wanneer ik puur voor mezelf spreek, zou het fijn zijn om een goede Samsung Galaxy S abo af te kunnen sluiten. Ikzelf sms veel (plusminus 900 per maand) dus ik heb een SMS Maximaal abo nodig. Daar tegenover staat dat ik amper bel, laten we zeggen 20 minuten per maand als ik snel even iets moet weten. Maar wanneer ik dan een gratis telefoon wil (in dit geval de Samsung Galaxy S) moet ik een abo nemen met minimaal 150 minuten (bv: Bel+SMS+Web 150 van Vodafone). Daar hou ik er dus gemiddeld 130 van over. Dan zou ik liever een abo hebben met 1000 sms, 100 belminuten en internet (Bel+SMS+Web 100). Dat abo kost dan 17.50 per maand in de huidige actieperiode maar met die 10 euro van Zorgeloos SMS kom ik alsnog op 27.50 per maand. Vind het jammer dat er daar nooit zoveel speling in mogelijk is maar dat ligt natuurlijk ook aan de providers.

En nu spreek ik puur voor mezelf
Gepost op 17/09/10 om 16:37 uur
de actie met de x10 mini pro is zowiezo slecht want je kan niet sms-en met die bundel!! dus veels te duur!!!
en ook al achterhaalt na een maand latere reactie!!

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone