Bij T-mobile weer product +

Gepost op 13/08/10 om 16:03 uur
Winkel
castle-e
http://www.castle.nl
Na een lange tijd is het bij T-mobile weer toegestaan producten weg te geven bij een gsm abonnement. Vond dat wel een topic waard.

Momenteel mag alleen een Ipad of laptop /netbook worden aangeboden.

Uiteraard hebben wij dan ook deze producten icm. T-mobile beschikbaar.
Ook hogere bundels zijn vanaf morgen online.

Beide laptops zijn dual core, 2GB, 250GB, Webcam, W7 en icm. een Relax 25 abonnement voor slechts € 19,95 per maand.

klik hier voor de 15"laptop
klik hier voor de 17" laptop voor slechts € 99,-
Gepost op 16/08/10 om 18:10 uur
Als je geen nieuw toestel zoekt is deze aanbieding wel aardig lijkt me met de laptop en de belminuten met gratis internet.

Of zijn er nog betere aanbiedingen?
Gepost op 16/08/10 om 18:13 uur
Winkel
castle-e
Bij beide aanbiedingen zit een toestel.
Bij de 17" notebook zelfs een Samsung Star.
Gepost op 16/08/10 om 18:23 uur
Ja,maar de samsung is nou niet echt je van het toch? Wel gemakkelijk als zoveelste toestel, maar je hebt er niet echt wat aan om te internetten...
Gepost op 16/08/10 om 18:27 uur
Winkel
castle-e
Er zijn duurdere uitgebreidere toestellen te vinden, maar dan krijg je dan ook geen 17" laptop bij voor € 99,- ( met goede specificaties)

Het is een leuk toestel, hij is behoorlijk populair en krijgt op diverse review sites een hoog cijfer.
Gepost op 16/08/10 om 21:21 uur
De specs zijn van de laptop zijn niet goed te noemen. Er zit in amd cpu in. Over het algemeen zijn deze langzamer dan de intel varianten ( core 2 duo / core i3 of i5) en gaat minder lang mee op de accu.
De gpu is integrated van amd, deze zijn wel iets sneller dan de intel onboard graphics en hebben meer mogelijkheden ( flash versnellig en HDvideo. Het is een leuke huis tuin keuken laptop, je hoeft geen wonderen ervan te verwachten.
Gepost op 16/08/10 om 23:53 uur
Gypsy
La' we nou niet op alle slakken zout leggen.
Is gewoon best leuke aanbieding toch?
Gepost op 17/08/10 om 00:19 uur
Ben het met Gypsy eens.

Die laptops zijn voor 80% van de mensen meer dan snel genoeg en een slechte deal kun je het niet noemen.

En als je het niks vindt, dan hoef je natuurlijk geen gebruik ervan te maken.
Gepost op 17/08/10 om 09:22 uur
Winkel
castle-e
@ Gepost door Nokiaboy op 16/08/2010 21:21

De AMD AThlon Dual core M320 is sneller dan diverse Intel Core 2 duo procs.
En met een benchmark test komt hij maar 50 punten onder de Intel i3
Waarbij de M320 1191 punten krijgt. Het is logisch dat de duurdere Intel processoren zoals de i5 sneller zijn maar goed het gaat dan ook in mijn ogen om prijs / kwaliteit.

Ook heeft deze laptop een 512MB HD4250 Ati kaart / chipset die ruimschoots voldoet.

Niet slecht dus denk ik icm. een GSM abonnement van maar € 19,95 per maand ( in vergelijking met veel con-collega's)

Zoals hierboven gezegd ruimschoots voldoende voor 80% van de mensen, en voor de andere 20% hebben we onze configurator waar je nog kan kiezen uit iets van 100 andere modellen. Alleen zal je wel meer moeten bijbetalen
Gepost op 17/08/10 om 12:27 uur
@ Gepost door castle-e (shop) op 17/08/2010 09:22

Sorry, je vergelijkt appels met peren. Je vergelijkt namelijk een notebookprocessor M320 met een netbookprocessor I3 U330. Deze laatste komt dus alleen voor in netbooks. De slechtste I3 notebookprocessor is de I3 M330 en heeft 1986 punten. Dus M320 is een matige processor...

Bovendien kan je op jullie website geen eigen combinatie maken met een T-mobile abonnement en een cadeau. Alleen vodafone abonnementen staan ertussen.
Gepost op 17/08/10 om 12:40 uur
De aanbieding is opzich wel goed. Maar de specificaties zijn niet goed te noemen. Maar net zoals jullie het zeggen. Voor 80% van gebruikers zijn de specificaties voldoende.
Gepost op 17/08/10 om 17:27 uur
Winkel
castle-e
@Gepost door WingYi op 17/08/2010 12:27

Hij zit ook maar 50 punten onder de Intel Dual core T4200.
Het is dus een goede processor qua prijs / kwaliteit.
Zoals al erg vaak gezegd goed genoeg voor 80% van de mensen

Het is helemaal afhankelijk van wat mensen ermee willen doen, maar ook in vergelijking met de acties van con collega's steekt het er zeker boven uit.

Momenteel staat alleen Vodafone in de configurator omdat bij T-mobile alleen laptops en ipads mogen worden weggegeven.

Wij hebben het technisch nog niet voor elkaar dat niet andere producten gekozen kunnen worden. Maar een belletje naar onze helpdesk is voldoende om een offerte te krijgen!
Gepost op 24/08/10 om 21:19 uur
castle,

jammer dat ik al verlengd had totdat ik je aanbieding zag.
Het is zeker de beste deal op dit moment.
Hoop dat er meer volgen.
Gepost op 02/09/10 om 18:02 uur
@ castle-e

In eerdere forums over misleiding gelezen waar jij ook op reageerde, nu heb je hier zelf een post geopend dat er weer producten bij T-mobile mogelijk zijn.
Nu voel ik me aardig misleid door castle-e, ik heb een verlenging afgesloten bij T-mobile met een iPad via castle-e. Op jullie website heeft tot vanmorgen gestaan dat deze op voorraad zijn en binnen 1 tot 5 werkdagen verzonden zou worden.
Enige reactie die ik krijg op mail is dat ze niet op voorraad zijn en dat het 5 tot 10 werkdagen gaat duren voor ze leverbaar zijn.
Gisteren een mail gestuurd naar jullie met de link naar de aanbieding, en als reactie op mijn mail is tot mijn verbazing wel de status op de website verandert en staat er nu dat ze niet op voorraad zijn maar even een excuus mail sturen is te veel gevraagd.
Jullie reageren niet op mail maar ik zie dat jullie hier wel aardig actief zijn, mss te druk met hier reageren om je klanten die al betaald hebben naar behoren te antwoorden en te helpen?

Modbreak:
De rest van de discussie gehide. Off topic en Castle-e verzocht dit per mail met je af te gaan handelen.
Koen wijzigde dit bericht op 02/09/10 om 18:02.
Gepost op 02/09/10 om 18:57 uur
Winkel
castle-e
Gepost door Henk284 op 02/09/2010 18:02 - Laatst gewijzigd op 02/09/2010 18:09

Wij reageren zeker wel op e-mail. De oudste mail is van vanochtend. Bij drukte kan de reactietijd wel oplopen naar 1 a 2 werkdagen.

De voorraad indicatie is echt een moment opname aangezien natuurlijk ineens erg veel mensen een contract voor dat product terug kunnen sturen. Dan kan ineens de voorraad op zijn. We weten natuurlijk nooit hoeveel mensen het contract terug sturen dus kunnen niet reserveren op bestelling alleen wanneer iemand het contract terug heeft gestuurd.
Het is nooit exact in te schatten, wel maken we een berekening adhv. het aantal bestellingen zodat we al eerder de voorraad indicatie aanpassen. Het kan natuurlijk zijn dat voor het door u bestelde product de indicatie niet tijdig aangepast is misschien omdat ereen partij verwacht werd maar niet binnen is gekomen.

We proberen altijd de Home Page acties voldoende op voorraad te hebben, echter het aantal bestellingen is momenteel erg hoog.

Vooral de Ipad 32GB is landelijk erg schaars.

Normaal gesproken krijgen klanten een automatische update, echter we zijn momenteel druk bezig weer een partij te bemachtigen. Als we weten dat de informatie naar de klant toe op korte termijn kan wijzigen wachten we altijd even met het sturen van de informatie zodat we niet blijven mailen.

Op dit forum reageren we ook op mensen die al besteld en betaald hebben net zoals via de andere communicatie methodes.

Het is momenteel wel erg druk maar we proberen er altijd voor te zorgen dat dit niet ten kostegaat van onze dienstverlening, spijtig om te horen dat u dit wel zo ervaart.

Voor wat het waard hiervoor mijn excuses.

Modbreak:
Off topic postings met klant discussie gehide. Graag indien nodig met de klant verder discussiëren per email.
Koen wijzigde dit bericht op 02/09/10 om 18:57.
Gepost op 02/09/10 om 21:06 uur
Voor wat het waard is, heb ik een keer een hele goed ervaring met castle-e...maar volgens mij was dit de thread: Bij T-mobile weer product + is hier iets nieuws te melden?
Gepost op 02/09/10 om 21:12 uur
Winkel
castle-e
Alleen dat we nu een Samsung notebook met T4500 dual core, 3GB intern geheugen en 320GB harde schijf icm. een T-mobile abonnement leveren.
Eenmalig € 49,- maar ook gratis leverbaar met een goedkoper toestel.

Momenteel hebben we er de Samsung Star bij.
Gepost op 02/09/10 om 22:10 uur
@ Castle-e
Met welke toestellen is de laptop dan gratis, want daar gaat mijn voorkeur naar uit.
Gepost op 03/09/10 om 18:07 uur
Winkel
castle-e
@Gepost door zebo op 02/09/2010 22:10

Met de Samsung E1170, helaas is het aantal toestellen wat we mogen aanbieden bij T-mobile met product + beperkt.
Gepost op 03/09/10 om 18:32 uur
de combinatie met de e1170 staat nu voor 49€ op de site. Is dit een foutje gezien de vorige post?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone