Ik zit een beetje te dubben tussen een Nokia N97 mini of een Nokia X6 (16GB), of een mogelijk ander toestel wat beter is. (De Nokia X6 en de Nokia N97 mini zijn ergens leuk in de aanbieding)
De Nokia X6 (16GB) heeft enkel een aanraakscherm, wat dus tevens een toetsenbord is, maar geen schuiver.
De Nokia N97 mini heeft naast een aanraak scherm een apart toetsenbord, maar is deze kwetsbaar?
Kan je net als op de Nokia X6 ook met een ingeschoven Nokia N97 mini een SMS bericht typen? Dus horizontaal op het scherm zonder het toetsenbord te gebruiken? Dus niet als een oud toestel via de cijfer toetsenbord een SMS bericht op te stellen?
Welke van de 2 toestellen kan bijvoorbeeld eenvoudig hyves en msn ondersteunen? Of kunnen ze beide dat?
Is de internet brouwser op beide telefoons goed, of indien niet, kan ik er dan wat anders op zetten?
Kunnen beide navigatie systemen enkel op GPS werken, dus zonder A-GPS, of is dat een probleem?
Is er betere software wat op één of beide toestellen werken met enkel GPS? (geen A-GPS)
Wifi is voor mij vrij belangrijk, maar volgens mij hebben beide dat, of heb ik dat mis?
Weet iemand nog andere voor en of nadelen die de keuze vermakelijke?
Bijvoorbeeld streamen of het afspelen van films, maar in welke formaten? Zijn beide toestellen beperkt, of kan via een ander programmatje alsnog makkelijk films worden bekeken?
Ik heb al een hoop op het internet bekeken, maar ik kom er nog niet helemaal in uit.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 14/08/10 om 02:27.