[T-Mobile] Flex Verlenging

Gepost op 22/08/10 om 21:26 uur
Binnenkort loopt mijn Flex abonnement af. Ik wil deze verlengen ivm veel beltegoed en mogelijkheid bellen buitenland. Een toestel heb ik eigenlijk niet nodig. Bestaan er nog leuke acties voor zo'n verlenging (ik vond alleen beperkte korting op toestel of Sim-only zonder extra voordelen.
Gepost op 22/08/10 om 21:50 uur
Hugo Boss
Nee, zijn geen leuke acties. Heb je nu ook een SO? Anders gewoon door laten lopen..
Gepost op 22/08/10 om 22:24 uur
Ja, ik heb nu een SO-45, destijds met toestel via GSMTopdeal voor 10 euro per maand. Deze loopt in oktober af en als ik het gewoon door laat lopen, ben ik bang dat ik 22,50 voor hetzelfde abonnement moet betalen. Daarom verleng ik dan liever naar een goedkopere SO met behoud van beltegoed. Bij overstap naar Relax blijft het beltegoed wel behouden, maar vast niet voor gebruik in/naar het buitenland.
Gepost op 23/08/10 om 09:18 uur
reken er maar op dat je vanaf oktober inderdaad 22,50 gaat betalen. Ik heb een paar maanden geleden een Flex20 verlengd naar een flex15 s.o. voor 7,50 per maand bij simstunts.nl , via P-less 30 euro retour gehad
Gepost op 23/08/10 om 12:46 uur
Hugo Boss
Je gaat inderdaad 22.50 per maand betalen, maar een lager tarief voor een Flex gaat je niet lukken. Je zal altijd 50% van de bundelgrootte als abonnementstarief betalen. Relax is inderdaad alleen min/sms. Misschien is er inderdaad ergens een webshop waar je een bedragje cash retour krijgt bij verlengen, maar ik denk het niet. Zou als ik jou was je abo gewoon door laten lopen en eventueel je bundel verlagen. Neem bijvoorbeeld een Flex20 SO, dan blijf je 10 euro per maand betalen.
Gepost op 23/08/10 om 13:57 uur
Alleen als je er op de een of andere manier een zakelijk abo van kan maken zijn er nog (maar imho wel zeer) interessante verlengingen. Dan krijg je nog steeds 50% korting, maar krijg je er bijv. gratis Web'n'walk plus bij en een goede telefoon zonder of met weinig bijbetalen (die je evt kunt doorverkopen).

Maar daarvoor heb je wel een KVK-inschrijving nodig (kost je zo'n 45 euro). En ik weet niet zeker of je eea nog op tijd kunt regelen, dat zou je aan een van de shops moeten vragen. Ook hangt het er dan ws. vanaf of deze acties volgende maand nog door blijven lopen. (Iemand die daar meer van weet?)
Gepost op 27/08/10 om 12:32 uur
per vandaag loopt mijn flex 30 simonly (gsm topdeal 5,-) af.
Ik kan gewoon in het my t-mobile menu handmatig 'm omzetten naar flex 15 simonly (7,50)

dus je hoef niet een contractverlenging te doen, levert geen voordeel op bij simonly.
Alleen als je een toestel wilt is het interessant.
In de my-tmobile verlenging mogelijkheden kan je nog steeds Flex verlengen met een nieuw toestel!!!

hoop dat het wat duidelijkheid geeft
Gepost op 27/08/10 om 13:21 uur
Mocht je een KvK-nummer hebben, dan kun je ook nog overwegen te verlengen als Flex Zakelijk 15. Voor de BTW krijg je dan Web'n'walk Plus erbij:

http://www.belnuzakelijk.nl/ofp1636/t-mobile/sim-only/24-maanden/t-mobile-flex-15-sim-only.html?id_bundel1article=1722
Gepost op 27/08/10 om 14:25 uur
@ Jan-E :
die link die je hier neerzet van belnuzakelijk betreft een Flex zakelijk sim-only, beter kan je gewoon actie-flex pakken, krijg je voor hetzelfde geld ook nog een gratis telefoon erbij , ik heb bijv deze besteld : een flex zakelijk 15 + gratis w&w Plus + gratis S.E. X10 mini Pro voor maar 7,50/maand (excl. BTW)+ 9,95 verz.kosten. Het kostte me alleen nog weer een nieuw uittreksel KVK (7,50) , want hij mocht niet ouder dan 6 maanden zijn , die van mij was 7 maanden
telek wijzigde dit bericht op 27/08/10 om 14:25.
Gepost op 28/08/10 om 08:17 uur
Allemaal hartelijk dank voor de goede raad.
Gepost op 29/08/10 om 15:15 uur
Kan sinds vandaag mijn relax SO verlengen, gek genoeg kan ik via de site ook verlengen met een Flex SO! Dacht dat alleen klanten die al Flex hadden dat nog kunnen?
Maite wijzigde dit bericht op 29/08/10 om 15:15.
Gepost op 29/08/10 om 20:47 uur
Hugo Boss
Een particuliere Relax? Zou niet moeten kunnen! Misschien een klein foutje, maar denk dat die later toch wel boven zal komen drijven ;)
Gepost op 07/09/10 om 20:03 uur
@telek: toen (27/08) had je gelijk dat je beter gebruik kon maken van een Actie Flex met toestel. Zelf heb ik op die manier de HTC Desire besteld.

Maar inmiddels is de 50% korting bij belnuzakelijk verdwenen. Bij GSM Topdeal zie ik hem nog wel staan, maar die vragen meer voor de toestellen.

Edit: even later staat de Actie Flex er toch weer !?
Gepost op 07/09/10 om 22:19 uur
Zo bestelde ik ook half augustus actie flex 15 zakelijk voor 7,50 met gratis een wildfire. Nu moet je 29 euro bijbetalen voor dit toestel; ook andere toestellen zijn sinds ca 25 augustus zo'n 30 tot 50 euro duurder dan in augustus.

Maar goed; wildfire verkocht voor 200 euro. Een goed alternatief voor de oude cashback van vroeger... Van Orange.
Gepost op 07/09/10 om 23:02 uur
@olifant
Het klopt inderdaad dat de bij te betalen bedragen omhoog gegaan zijn, maar ze hebben volgens mij wel naar je geluisterd, de Wildfire is nu weer gratis bij een Flex 15 actieFlex.

Ze leveren trouwens gewoon een Flex sim-only abonnement uit, dat is op zich wel gunstiger dan een gewone Flex met 50% korting, i.v.m.het eventueel wijzigen van je belbundel, en je blijft na afloop contract ook hetzelfde betalen

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone