Wat brengt de maand september 2010?

Gepost op 16/09/10 om 13:54 uur
Belnu.nl eerder vandaag gebeld. Het is op geen enkele wijze meer mogelijk een bestelling te plaatsen icm de actie 24 maanden gratis web&walk. Wilde de Nokia N8 met een 24 maanden T-Mobile Relax icm met gratis web&walk afsluiten.
Gepost op 16/09/10 om 14:21 uur
@ JanE
Ik zie bij Belnuzakelijk anders ook de gratis W&Wplus niet meer staan, alleen nog 50% korting, maar internet moet je gewoon 12,56 ex betalen. Ik was vanmorgen bij een kennis, zaten samen te kijken naar die actie, maar op het moment dat hij wilde bestellen, was het gratis internet verdwenen...
Gepost op 16/09/10 om 15:05 uur
Winkel
http://www.voordeelmobiel.nl
Bij ons is nog wel gratis internet. Alleen bij bepaalde toestellen.....
Zie: http://www.voordeelmobiel.nl/Aanbiedingen/Categorie/T-Mobile
Gepost op 16/09/10 om 17:18 uur
Heb bij http://www.gsmtopdeal.nl/og kunnen bestellen nokia E72 met internet afleverdatum 22 oktober keurig geholpen nu maar afwachten.
Gepost op 16/09/10 om 17:22 uur
Winkel
http://www.voordeelmobiel.nl
pagina bestaat niet meer......
Gepost op 16/09/10 om 17:28 uur
Gepost op 16/09/10 om 18:30 uur
hier de mail over de datum
Geachte heer xxxx,

Ik bedank u voor uw e-mailbericht en geef hierop graag de volgende reactie.

U informeert naar acties bij contractvernieuwingen bij T-Mobile. T-Mobile kent altijd verschillende acties, om een diversiteit van klanten een aantrekkelijk aanbod te kunnen doen. U kunt vanaf 4 maanden voor het einde van uw contract, uw contract vernieuwen. U kunt tijdens deze periode uw moment met voor u de meest aantrekkelijke promotie en het prijspijl van het toestel van uw voorkeur bepalen. Daarnaast kunt u er ook voor kiezen om pas na het verstrijken van uw contractduur uw contract te vernieuwen. De actie met gratis internet voor 6 maanden of 24 maanden waar u op doelt, kent een looptijd tot en met 3 oktober 2010. U kunt uw contract bij T-Mobile telefonisch of online vernieuwen vanaf xxxxx 2010. Uiteraard kunt u vanaf deze datum ook kiezen voor een vernieuwing via de T-Mobile Shop.

Ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Lxxxx xxxxxx
T-Mobile Klantenservice BV
Gepost op 17/09/10 om 06:50 uur
Winkel
castle-e
http://www.castle.nl
Vandaag is de laatste dag dat bij ons klanten contracten kunnen aanleveren om gebruik te maken van gratis internet actie.

Onze site is al aangepast. ( en voigens mij ook die van al onze con-collega's)

@Gepost door corsp op 16/09/2010 18:30

3 oktober was inderdaad de oorspronkelijke geldigheidsdatum alleen de actie is door T-mobile verkort
Gepost op 17/09/10 om 08:29 uur
Bij belnu.nl is het weer mogelijk, gratis internet erbij.
Gepost op 17/09/10 om 08:44 uur
link?

Ik zie namelijk bij geen enkele site meer gratis internet bij T-mobile. ( ook niet bij belnu.nl)
Gepost op 17/09/10 om 08:53 uur
Gepost op 17/09/10 om 11:14 uur
Ik zie namelijk bij geen enkele site meer gratis internet bij T-mobile
Op de site van T-Mobile zelf staan de gratis internetacties nog wel gewoon
Gepost op 17/09/10 om 11:34 uur
Ook bij T-Mobile kan je alleen vandaag nog de gratis internetbundel afsluiten, enkel bij Relax abonnementen trouwens.

Vanaf oktober zullen er nieuwe acties aankomen, waarbij er extra toestelkorting wordt gegeven op de internetbundels. Ook zullen de toestelkortingen omhoog gaan.

Bron: T-Mobile verlengingen 0800-8104. Medewerker raadde mij af om nu te verlengen met een Flex-abonnement icm met een internetbundel, ik kan beter nog twee weken wachten tot begin oktober.
Gepost op 17/09/10 om 11:56 uur
Maar wanneer je nu verlengt met een Relax abo (ipv een Flex), is dat dan verstandiger dan nog tot oktober te wachten? Of krijg je bij bepaalde toestellen dan extra internetkorting + korting op je toestel?
Gepost op 17/09/10 om 13:14 uur
net Belnu aan de lijn gehad. Ze zeiden dat ze prioriteit geven aan de relax abo's vandaag aan te sluiten omdat het de laatste dag is.
Maar... Flex met gratis internet is een week verlengd!!!

Goed nieuws dus voor mensen die nog eentje willen scoren.
Gepost op 17/09/10 om 16:01 uur
De mail over de datum is van 15 september 2010, naar aanleiding van mijn vraag over de actie.
Gepost op 17/09/10 om 17:57 uur
weet iemand of het een sim-only is, of factuurkorting? Dit ivm dat ik wellicht een bundel omhoog wil en me dus afvraag wat ik dan ga betalen.
Gepost op 17/09/10 om 17:59 uur
@ Birdie :
Als je bedoelt de Actie Flex Zakelijk van belnuzakelijk : die worden geleverd (volgens TM factuur) als een Flex zakelijk sim-only en 100% korting w'n'w Plus, dus ik neem aan dat je later je bundel kan verhogen, zoals bij de gewone flex ook kan, maar als je eenmaal verhoogd hebt, kan je niet meer omlaag binnen je contractstermijn, pas als contract afgelopen is kan je dan weer een lagere bundel nemen (als je dat zou willen)
Gepost op 17/09/10 om 18:09 uur
dat weet je zeker? gelukkig!
Ik was al bang dat ik als ik de flex 15 naar een 20 zou verhogen, ik geen 10 maar 12,50 zou moeten betalen.
Gepost op 17/09/10 om 18:15 uur
Ik heb de factuur van T-Mobile hier voor me liggen, en ook op het overzicht wat in het welkomspakket zat (envelop vol met folders) stond het. Maar als je een Flex 20 wilt, waarom kies je daar dan niet meteen voor ? ( of heb je soms net als ik de S.E. X10 mini pro besteld? )

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone