[belnu.nl] Belnu en reparatie service sucks

Gepost op 01/09/10 om 14:33 uur
Bestel anderhalve week geleden een zakelijke abonnement met een Iphone 4 bij deze shop. Alles wordt binnen een week afgeleverd. Vanaf dag 1 last van de speakerfunctie van de Iphone 4, resetten etc. helpt niet.

Vandaag ben ik het zat, zo een duur toestel en dan no problemen vertonen vindt ik onacceptabel. Belnu gebeld, die verwezen mij naar T-mobile. T-mobile vertelde mij dat de leverantier (belnu) een DOA heeft afgelverd en verplicht is het toestel te ruilen. Ik weer Belnu gebeld en die vertellen mij doodleuk dat ze niets hoeven te doen omdat het toestel meer dan een week in mijn bezit is en dus niet meer van een DOA kunnen spreken.

Ze leveren een kapot toestel en dan doodleuk doorverwijzen naar T-mobile. Gelukkig doet T-Mobile niet zo moeilijk en hebben ze toegezegd het toestel ter reparatie te aanvaarden.

Nooit meer koop ik bij die belniet.nl

Gepost op 01/09/10 om 16:51 uur
Inmiddels heeft T-mobile een vervangend toestel geregeld dat vrijdag wordt gebracht.

Gaarne topic sluiten
Gepost op 01/09/10 om 19:15 uur
blabla
Leuk dat T-Mobile dat zegt, maar in de T-Mobile DOA voorwaarden staat:

-> toestel mag niet verkocht zijn
-> tellerstand maximaal 1 minuut

Daarmee is T-Mobile veruit de leverancier met de meest belachelijke DOA voorwaarden.

(PS. ik werk in een onafhankelijke keten)
Gepost op 01/09/10 om 20:44 uur
Hugo Boss
Ja, dat is ook vreemd. Een DOA kun je pas ontdekken als het toestel verkocht is. Leverancier waar ik veel mee te maken heb, hanteert binnen 8 dagen geloof ik.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone