[GSM Winkels] Gsmvolt, waarschijnlijk te mooi om waar te zijn

Dit topic is gesloten
Gepost op 01/09/10 om 14:42 uur
Altijd de Nieuwste Smartphones voor de laagste prijs.

iPhones
Blackberry
Samsung
Enz.

www.gsmvolt.nl

Advies aan alle gebruikers: lees de hele thread even door.

Als een shop zelf positieve berichten gaat plaatsen over de levering, is dit in elk geval niet erg objectief

Thread closed.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 01/09/10 om 14:42.
Gepost op 01/09/10 om 19:18 uur
blabla
Geen KVK nummer. Boel typefouten. Duister duister duister.
Gepost op 01/09/10 om 19:58 uur
Gypsy
U heeft een winkel in Utrecht?
En u kunt niet eens de straatnaam goed spellen???
Gepost op 01/09/10 om 20:16 uur
Zelfs het adres op je site klopt niet. Het moet zijn Vredenburg en geen Vredeburg. Slordige fout. Overal waar je advertenties plaatst maak je deze fout. Weet je echt niet in welke straat je "bedrijf" gevestigd is?

Verder is er hier al speciaal een draadje voor je geopend.
Je lijkt inderdaad verdacht veel op Gigavolt qua je leveringsvoorwaarden e.d. Sterker nog, het is een exacte kopie.

Op twitter meldt je dat je de witte Iphone 4 32GB op voorraad hebt, terwijl deze nog nergens leverbaar is. Lijkt me sterk dat jij deze als kleine (zelfstandige) retailer wel aan deze toestellen kan komen.

Sorry maar we zijn misschien een beetje sceptisch en dat is niet zonder reden anno 2010. Kan je de boel even wat ophelderen?
ZENGE wijzigde dit bericht op 01/09/10 om 20:16.
Gepost op 01/09/10 om 20:20 uur
Van Gigavolt , naar PhoneHouseShop naar Gsmvolt.
Hier loopt ook nog een draadje.
Gepost op 01/09/10 om 20:23 uur
O ja, de Indiaan naast je kent je ook niet, ondanks dat hij er al sinds 1994 zit. Misschien moet je je toch maar eens even voorstellen en handjes schudden.

Er schijnt wel een fotowinkel naast hem zitten, maar GSMVOLT kende hij niet.

Wel zit alibaba op nummer 36, volgens theagenda.nl En volgens Tsapper zit er een Café Vredenburg gevestigd. (ziet er wel gezellig uit!)

Ook het indaanse restaurant is zichtbaar op de foto.
ZENGE wijzigde dit bericht op 01/09/10 om 20:23.
Gepost op 01/09/10 om 20:44 uur
Ik weet wel (als Utrechter) dat er op dat rijtje een gsm winkeltje zit of in ieder geval heeft gezeten (ben daar al even niet geweest). D.w.z. het zag er altijd uit als één van de gebruikelijke simlockverwijdertoko`s (leuk scrabblewoord). Ben er nooit binnen geweest , maar mocht ik in de buurt zijn (waarschijnlijk zondag) zal ik er wel even een kijkje nemen.
Gepost op 01/09/10 om 23:03 uur
@opperbom

ik ben ook een Utrechter en heb nog nooit van Gsmvolt gehoord.

Dat winkeltje op het Vredenburg waar jij het over hebt, heet Moon. Daar doen ze aan unlocken en dergelijke. Het is als ik het niet verkeerd heb van een Afghaan.

Heb nog nooit een andere tent dan die Moon gezien daar.
Gepost op 01/09/10 om 23:46 uur
Gypsy
En die "Moon" blijkt dus op nr. 36 gehuisvest te zijn,
exact het huisnummer dat mr. 10.000 gsmvolt opgeeft!
Joh, vertel eens wat meer over jezelf.
Bijvoorbeeld hoeveel je verdient met deze praktijken.
Gepost op 02/09/10 om 01:14 uur
@Gypsy

Vreemde boel inderdaad.

Het zou kunnen dat die Afghaan een webshop heeft die hij Gsmvolt noemt, maar dat kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen.

Voor zover ik weet verkoopt hij wel telefoons en accessoires maar komen de meeste mensen daar voor het unlocken van hun toestel en eventueel een nieuwe batterij ofzo.

Ik vertrouw die volt-zooi niet echt. Zit een luchtje aan als je het mij vraagt.
Gepost op 02/09/10 om 09:11 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Titel aangepast en startpost opgeleukt.
Gepost op 02/09/10 om 09:35 uur
Grappig, gsmvolt reageert niet meer in deze thread, maar wel in die van Mollie betrouwbaar?

Hij probeert zeker mensen/bedrijven voor zich te winnen?
Gepost op 02/09/10 om 10:37 uur
Bedankt voor jullie reactie.

Wij zullen het vestigingsnaam veranderen naar Vredenburg 36.

Op de Vredenburg 36 zit onze filiaal Moontelecom. Wij bieden onze klanten ook de mogelijkheid om op te halen, en dan kan dan dus bij Vredenburg 36 (moontelecom). Mochten jullie toch wantrouwen hebben neem dan gerust contact met ons op. U kunt ons mailen naar info(ed)gsmvolt.nl of bellen naar 030-2145475.

PS. betreft mollie BV.

Wij hebben slechts een mening gegeven over het bedrijf.
GsmVolt wijzigde dit bericht op 02/09/10 om 10:37.
Gepost op 02/09/10 om 10:46 uur
@ZENGE

ik had precies dezelfde geachte als u, hoe kan iemand een witte iphone 4 leveren wanneer deze nog helemaal niet verkocht word. Ik heb hierover gebeld en moest een aanbetaling doen, de telefoon zou dan binnen 2 weken geleverd worden.

Verder vind ik het ook raar dat heel de website inclusief de marktplaats advertentie op gigavolt lijkt, ik heb ook even gebeld met gigavolt en die zeggen dat zij niks te maken hebben met deze website.
Gepost op 02/09/10 om 14:11 uur
Ik heb er zelf geen behoefte aan, maar misschien dat iemand even het winkeltje Moon wilt bellen dat op het genoemde adres zit en kijken of zij inderdaad achter GSMVolt zitten?
Gepost op 02/09/10 om 15:13 uur
Moon Telecom Vredenburg 36 3511 BD Utrecht 030-2145475.

Is dus wel hetzelfde telefoonnummer.....
Gepost op 02/09/10 om 20:04 uur
Wij zullen het vestigingsnaam veranderen naar Vredenburg 36.
Wij zullen het vestingsadres aanpassen naar Vredenburg 36

Op de Vredenburg 36 zit onze filiaal Moontelecom.
Op de Vredenburg 36 zit ons filiaal Moontelecom

Sorry, maar je komt niet echt professioneel over op deze manier en waarom geef je geen antwoord op de vragen die hier gesteld worden, zoals bijvoorbeeld de witte Iphone die je op voorraad zou hebben, of over de aanbetalingen die je hiervoor vraagt?

Je hebt nu de kans om het een en ander toe te lichten, waardoor je verhaal minder zou rammelen dan dat het nu doet.
Gepost op 02/09/10 om 23:59 uur
Gypsy
Wat die taalfouten betreft ben ik bereid het voordeel van de twijfel te gunnen: meneer lijkt me niet een geboren en getogen Hollander.
Wel, daar is op zich verder niets mis mee, denk ik.
Maar een antwoord op de vragen (bijvoorbeeld "hoe kun jij leveren wat niemand anders kan") lijkt me toch op z'n plaats...
Gepost op 03/09/10 om 00:25 uur
Witte iPhone 4 op voorraad? Interesting...

Gepost op 03/09/10 om 00:43 uur
Bedankt voor jullie reacties.

Wij hadden de iPhone 4 Wit op twitter enkel gezet om te kunnen zien hoeveel vraag naar het product was. Wij hadden van onze leverancier doorgekregen dat zij het konden leveren, maar later bleek dat Apple zelf het iphone 4 wit heeft uitgesteld en dat onze leverancier geen iphone 4 wit kan leveren tot eind 2010. Wij hebben dat dus toen ook op onze website vermeld.

Wij vragen nooit aan onze klanten om een aanbetaling.

Wij geven nu onze klanten de volgende verzendmethoden: GsmVolt Rembours. Een koerier van GsmVolt zal dan langs komen met het bestelde product en zal dan samen met de klant het toestel testen en als het toestel aan alle eisen van de klant voldoet dan kan de klant aan de koerier een betaling doen of d.m.v een betaling via ideal.

Ps: de iPhone 4 wit is pas bij ons eind 2010 binnen.

Met vriendelijke groeten,

Team GsmVolt

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone