Ik heb de accu eruit gehaald en nog maar eens even goed gekeken naar de contactpuntjes van het toestel. Bij al mijn andere toestellen zijn er 6 contactpuntjes te zien. Bij deze Sony Ericsson K220i zie ik er maar 3. De andere 3 zitten verscholen onder de plastic behuizing van het toestel, daar schuif je dus het onderste gedeelte van de SIM-kaart naar binnen. En dat deel van de SIM-kaart zie je dan dus ook niet meer. Maar goed, de 3 contactpuntjes zijn niet alledrie hetzelfde. 2 zien er goed uit, maar de derde is beschadigd/verbogen. En die is ook iets korter dan de andere twee. Ik zie dat deze contactpuntjes naar beneden kunnen buigen als je de SIM-kaart erin schuift, ze zijn dus flexibel. Bij mijn Nokia 1600 zijn het gewoon 6 goudkleurige bultjes, die gewoon een leven lang meegaan. Dat is gewoon stevig. Goede kwaliteit. Maar bij dit toestel is het toch best wel fragiel gemaakt/ontworpen, vind ik. Dit kan gewoon beschadigd raken. Maar goed, wat zou ik hieraan kunnen doen? Is solderen een optie? Dan wordt het ook een hoopje, net als bij mijn Nokia 1600. Heeft iemand dit wel eens eerder gedaan? Of heeft iemand een andere oplossing/suggestie?