Kpn zakelijk zeker internet... fup/datalimiet?

Gepost op 15/09/10 om 22:36 uur
Iemand ervaring mee of dit abonnement ook echt onbeperkt dataverkeer is (geen stiekeme fup)? Op de site van KPN staat onbeperkt en er staat ook geen vermelding van een fup, terwijl dit bij KPN snel wel zo is.
Het lijkt dus wel zo te zijn, maar met telecombedrijven weet je natuurlijk nooit

Gaat om dit abonnement
http://www.kpn.com/zakelijk/zakelijk-internet/dongel-bestellen.htm
Gepost op 16/09/10 om 09:18 uur
sjeroen
Er staan toch duidelijk bundels bij .U hoeft niks extra te betalen wanneer uw databundel wordt overschreven. De snelheid van uw mobiel internet abonnement wordt de rest van de maand verlaagd naar 768/128 kbit/s.
Gepost op 16/09/10 om 12:22 uur
Dat klopt wel, maar kpn heeft er een handje van om abo's "eindeloos" of "onbeperkt" te noemen. Terwijl er eigenlijk gewoon een keihard datalimiet alleen noemen ze het fup.
Vandaar de vraag
Gepost op 20/10/10 om 18:26 uur
Hugo Boss
Sinds vandaag ook zo'n abonnement, volgens mij wel de variant met 500 MB limiet.

Woon midden in de stad, maar er is hier een heel groot GPRS in de buurt. Volgens de dekkingskaart zit ik op het randje en net in het gebied van 3G, maar het signaal is zo zwak, er valt niet goed mee te internetten. Ben er erg verbaasd over, 3G dekking van T-Mobile en Vodafone perfect hier.
Gepost op 24/10/10 om 14:06 uur
Moderator
Heb je je toestel al eens op "UMTS only" gezet? Als UMTS dekking minder wordt schakelen de meeste toestellen al terug naar GPRS. Thuis kan ik bijvoorbeeld razendsnel surfen op UMTS als ik mijn toestel handmatig vast zet op 3G only (met moeite net 1 blokje ontvangst op mijn 3G datamodem). Zet ik hem op automatisch, dan wordt ik binnen 10 seconden op GSM-GPRS terug gezet. Sowieso schakelt hij al naar GPRS als het modem nog 1 blokje 3G ontvangst ziet. Zelfs bij geen blokjes werkt het modem nog via 3G.(mijn datamodem geeft dus minder veldsterkte aan dan hij werkelijk ontvangt).

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone