SMS'jes via vodafone site worden niet verzonden

Gepost op 24/09/10 om 18:40 uur
De sms'jes die ik invul (wil verzenden) op de vodafone site (2 gratis sms'jes per dag voor ingelogde klanten) blijken niet aan te komen. Ik denk dat ze niet verstuurd worden. Iemand hier die ook die ervaringen heeft ?
Gepost op 24/09/10 om 19:13 uur
Ik begin ook steeds meer de indruk te krijgen dat er of niets werkt of dat het een "stunt" is.Laatste dagen gaat het zeker niet goed.
Gepost op 24/09/10 om 19:20 uur
ciao
Zelfde ervaring, smsjes komen niet aan.
Gepost op 24/09/10 om 20:17 uur
Ik verstuur van tijd tot tijd via die site zo'n smsje. Meestal komen ze wel aan, maar idd soms niet.

Wat ik bijna zeker weet, is dat als het toestel vd ontvanger bij het verzenden uitstaat of geen bereik heeft, het smsje niet bezorgd wordt. Iets als een aflevertijd van bijv. 2 of 24uur is er dus niet.

Gepost op 25/09/10 om 17:16 uur
Ook ik heb de laatste week (op 22-9 en 24-9) diverse smsjes niet ontvangen. Op 20-9 heb ik nog wel zo'n gratis smsje ontvangen.
Gepost op 25/09/10 om 19:33 uur
@twijn ze ook herkenbaar of weet je dat ze veronden zijn maar jij hebt ze nooit ontvangen ?!
Gepost op 26/09/10 om 01:36 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Zojuist geprobeerd naar twee nummers (KPNB en Vodafone), allebei niet aangekomen

Er gaat wel meer mis, uitzetten van Blox via de website gaat ook niet vlekkeloos ...
Gepost op 26/09/10 om 08:43 uur
@norge
Ik weet dat ze verzonden zijn. Bovendien heb ik zelf ook gisteren nog een smsje verzonden naar de gsm van iemand anders. Ddat berichtje is ook niet ontvangen.
Gepost op 26/09/10 om 15:21 uur
Gisteren twee stuks verstuurd (naar VF en RM), niet aangekomen.

Ik dacht dat het kwam doordat het tegoed op mijn VF prepaidkaartje bevroren was, maar blijkbaar is er toch iets anders aan de hand!
Gepost op 26/09/10 om 16:49 uur
Net ook even getest maar hier komen ze gewoon aan! 1x Vf 1x tmobile! Wuj maken er normaal niet zoveel gebruik van, behalve als wij op vakantie zijn, dan sturen onze kids de sms'jes via hun iPod touch :-)
Gepost op 26/09/10 om 19:39 uur
Hugo Boss
Heeft iemand dit al gemeld dan aan Vodafone? Zal anders binnenkort ook eens testen ;)
Gepost op 26/09/10 om 21:47 uur
Net getest: het werkt weer...
Gepost op 26/09/10 om 21:47 uur
dreumes
Zojuist ook 2 smsjes verstuurd via de site. Naar vodafone en Telfort.
Komen vrijwel direct aan.
Gepost op 26/09/10 om 22:05 uur
sjeroen
hier doet het ook van vodafone naar tringg
Gepost op 27/09/10 om 09:14 uur
Vodafone Telfort is mijn ervaring werkt niet altijd.Onlangs nog meegemaakt dat het niet over is gekomen.
Gepost op 28/09/10 om 14:42 uur
Vandaag werkt het weer wel.Al met al een onzekere service.
Gepost op 29/09/10 om 11:41 uur
Hugo Boss
Achja, dat heb je met iets dat gratis is ;)
Gepost op 13/10/10 om 01:05 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Wellicht wat off topic, maar toch:

In dit topic had ik genoemd, dat ik mijn Blox niet uit kon zetten via de website. Ik heb hierover geklaagd bij Vodafone, omdat ik een paar maanden terug mij Internet Blox had getracht uit te zetten via de website en dit, bleek dus onlangs, helemaal niet gelukt was. Briefje gestuurd met een lage verwachting.

Tot mijn verrassing kreeg ik vandaag een briefje met excuses, de Blox over de periode waarvan ik had aangegeven in de veronderstelling te zijn dat deze niet geactiveerd waren (drie maanden), worden gecrediteerd. Hier kan ik uiteraard geen rechten aan ontlenen, maar ik ben dik tevreden met deze oplossing.

Nu dit nog ...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone