[Simyo] Cadeautje van Simyo een sigaar uit eigen doos?

Gepost op 10/10/10 om 23:18 uur
dikkie
Ik heb van Simyo een mailtje ontvangen met de titel:Simyo is jarig en trakteert! Daarin staat dat ik de gehele maand oktober gratis gebruik kan maken van internet op mijn mobiel. Op 8 oktober heb ik internet aangezet in mijn simyo en de instellingen op mijn mobiel gezet. Ik heb toen heel even gesurft om te kijken of het werkte en dat bleek het geval.
Vandaag wilde ik uitgebreider gaan surfen maar ik keek eerst even op mijn simyo naar mijn verbruik tot nu toe. Tot mijn verbazing was er voor het even uittesten op 8 oktober toch al 8 cent afgeschreven van mijn beltegoed!

Ik vroeg mij af of er meer TVer's zijn die deze mail hebben ontvangen en gebruik hebben gemaakt van deze actie. En zo ja wordt er bij jullie ook gewoon beltegoed afgeschreven of ben ik de enige? Ik vraag mij af of het misschien iets te maken heeft met het feit dat het geen origineel nummer van Simyo is. Het is namelijk een oud Lowcall nummer dat bij de overname door Simyo is overgezet. Ik bel en sms echter nog steeds tegen de gunstige Lowcall tarieven van destijds, wat voor al de oud Lowcall klanten geld.

Gepost op 11/10/10 om 09:16 uur
dit kun je beter aan de klantenservice vragen
Gepost op 11/10/10 om 14:34 uur
dikkie
Ik had al contact opgenomen met de klantenservice via het online vragen formulier, maar had daar gisteren nog geen antwoord op ontvangen en was benieuwd of er meer mensen waren met dit probleem.

Inmiddels heb ik antwoord ontvangen en het blijkt te kloppen dat het gewoon inrekening wordt gebracht maar aan het einde van de maand worden de internetkosten weer retour geboekt.

Dit had wel iets duidelijker vooraf mogen worden gecommuniceerd maar ik vind het toch een leuke actie een maand gratis internet, bedankt Simyo!

En dit draadje kan daarmee ook weer op slot.
Gepost op 11/10/10 om 20:58 uur
http://superlutser.googlepages.com
Met m'n oude lowcall kreeg ik dit mailtje ook, maar na aanzetten via de site van mms/internet, kwam de melding op 't scherm dat binnen 45 minuten sms'jes met config zouden komen. Kwamen niet, en via twitter reactie gehad dat ik naar 1300 JA moest sms'en voor de instellingen (oud topic hier zag ik). Communicatie (net als met sneaky meldingsbericht voor mensen met voicemail uit) mag wel eens gaan verbeteren.
Gepost op 20/10/10 om 10:27 uur
Werkt prima en snel. Maar zie ook verbruik in online overzicht. "Onbeperkt": je gaat dus als je niet uitkijkt naar je gebruikslimiet en kunt dan niet meer surfen/bellen. Wat als je automatisch opwaarderen aan hebt staan; krijg je eind van de maand creditering maar heb je enorm tegoed over? Heb oude Lowcall dus geen opwaarderen maar bellimiet. Ik snap de actie niet helemaal...
Gepost op 03/11/10 om 10:01 uur
Welja, de voicemail blijkt ineens wederom aangezet door Simyo. Blijft een ongoing irritatie.

Oud-lowcallacount dus met positief tegoed blijkt nu 0,00. Had gebruik gemaakt van de gratis mobielinternetactie van vorige maand, maar verbruik is niet te raadplegen en factuur staat er nog niet.
Gepost op 03/11/10 om 20:19 uur
dikkie
Ja vreemd bij mij staat het saldo nu ook opeens op nul en het verbruik is op dit moment niet in te zien.
Gepost op 05/11/10 om 08:49 uur
Nog geen melding gehad, maar factuur bleek online te staan, netjes correct gratis geinternet inderdaad. 100Kb normaliter 0,10. Voor dringende zaken dus best handig en goedkoop.
Gepost op 05/11/10 om 18:10 uur
dikkie
Hier ook factuur weer online en internet kosten keurig teruggeboekt zoals belooft. Ze zijn de afgelopen dagen natuurlijk druk bezig geweest om de kosten bij iedereen die van deze actie gebruik heeft gemaakt terug te boeken, vandaar dat de factuur even niet online was.

Nogmaals, leuke actie en ze hebben zich aan de afspraak gehouden. Ik kan niet anders zeggen dat Simyo mij als provider erg goed bevalt, goede service!
Daar kunnen andere KPN dochters zoals bijvoorbeeld Telfort en (trouwens KPN zelf ook) nog veel van leren zeker als het om klantenservice gaat.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone