[Ben] Ben verlengt korting

Gepost op 12/10/10 om 12:03 uur
Ik kreeg een week voordat de korting op m'n abo (na een jaar) afliep ineens een leuke verrassing van Ben per mail, ze lieten de korting op m'n abo nog een jaar doorlopen.

Ik had een Ben Regelmatig voor 6,95 met 75 extra sms en zou eigenlijk 9,99 gaan betalen zonder extra sms. Dat werd nu 6,99 met 100 extra sms.

Erg keurige actie, dat mag ook wel eens gezegd worden!

Gepost op 12/10/10 om 18:52 uur
Hugo Boss
Dit mailtje had ik ook gehad op het moment dat ik al had opgezegd. Is overigens al bijna een half jaar geleden denk ik ;) Zou het afhangen van je verbruik ofzo?
Gepost op 12/10/10 om 22:45 uur
zou best standaard kunnen zijn.

Zo'n goeie klant ben ik ook weer niet, altijd keurig binnen de bundel. Maar wel service naar je bestaande klanten.
Gepost op 12/10/10 om 23:57 uur
Quote:
Dat werd nu 6,99 met 100 extra sms

Op de aansluitkosten na is dit een standaard aanbieding!
Gepost op 13/10/10 om 01:00 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
@Casper: ja, voor nieuwe aansluitingen ...
Gepost op 14/10/10 om 11:16 uur
http://www.sms-simonly.nl
Ik heb ook deze aanbieding gekregen.
Maar als verlengende klant krijg je dan ook de gratis 100 sms per maand ?

Ik kan natuurlijk altijd bellen naar de ben klanten services maar dit is net zo makkelijk.

alvast bedankt voor de reactie !

Gepost op 14/10/10 om 11:37 uur
@Gsm abonnement

dat staat er niet bij, maar die extra sms krijg je wel.
Gewoon de actie voor nieuwe abonnees.
Gepost op 14/10/10 om 16:00 uur
Hugo Boss
Precies, en dan nog een jaar erbij ;) Ik verbaas me er ook over dat ze mijn dat ook hebben aangeboden.
Gepost op 14/10/10 om 19:29 uur
Ik verbaas mij helemaal niet over "weldoener" van T-Mobile.
Want als zij dat aanbod niet doen, zou men wel eens op de gedachte kunnen komen om naar Telfort te gaan.
Daar heeft men bijvoorbeeld 300 min. voor € 6,95
en 200 min. voor € 4,95 op basis van 2-jarig abonnement.
Op basis van 1-jarig abonnement 300 min. voor € 7,95
en 200 min. voor € 5,95
Eénmalig aanmeldingskosten € 9,95
Als men dit dus zou doen was men én goedkoper uit zijn én had men en veel beter netwerk (KPN)....
Daarom vermoed ik dat de motieven van T-Mobile niet geheel altruïstisch van aard zijn.
Gepost op 14/10/10 om 20:53 uur
dat was iets te simpel gesteld @Grietinus

Je hebt weliswaar misschien iets goedkopere minuten, maar daar zit nog geen sms bij die dan weer buiten de bundel vallen. Bij een sms bundel van 100 moet je er weer 2 euro/ maand bijtellen en is je voordeel weer weg.

Verder is het voordeel van Ben uiteraard het per maand opzeggen ipv de 1 of 2 jaar termijn. En dat veel betere netwerk, tsja dat blijft een lange discussie maar de ''veel'' kan daar in ieder geval wel uit voor gewoon gsm (niet 3g).

Maar goed, los daarvan ging het er hier eigenlijk om dat ze ook aan de bestaande klanten denken ipv alleen aan nieuwe. Dat was mijns inziens het + punt hieraan.
Gepost op 14/10/10 om 21:56 uur
blabla
En het betalen per seconde ipv betalen per minuut ;)
Gepost op 15/10/10 om 13:16 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Daarentegen zijn de belminuten bij Telfort nog wel 2 maanden geldig (als enige met LiFo) i.p.v. de 1 maand bij Ben. Toch de reden voor mij om nu een Telfort 300 af te sluiten i.p.v. Ben regelmatig 250
Gepost op 15/10/10 om 15:59 uur
@Windstorm
Elke optie heeft z'n downside: zoals je wellicht wel weet is Telfort die firma die al 8 jaar bezig is om tussentijdse saldo-raadpleging mogelijk te maken. Niet handig cq transparent met die afronding van belminuten....
Gepost op 16/10/10 om 00:24 uur
Ik weet nog dat ik met dat nieuwtje over Telfort kwam, maar blijkbaar kunnen ze niet een software module installeren. Overigens heb ik begrepen dat het alleen op internet opvraagbaar is, wat is er nou zo moeilijk aan een gratis saldo SMS?

Kunnen ze niet spieken hoe KPN dat doet?

Prepaid lukt het wel, maar abonnementen zijn blijkbaar erg moeilijk!

Ik begrijp hier werkelijk niets van.
Gepost op 16/10/10 om 11:23 uur
Zo moeilijk te begrijpen is dat toch niet? Het is onwil.
Gepost op 16/10/10 om 12:27 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Voor zakelijke abonnementen is er wel een mogelijkheid tot inzage van actueel verbruik. De Telfort Sim-Only's zijn ook zakelijk te verkrijgen tegen dezelfde kosten. (alleen wel kvk vereist) Inlog Zakelijk beheer
Gepost op 16/10/10 om 13:16 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Het gaat hier niet over Telfort (al dan niet zakelijk), maar over Ben. Graag weer on topic.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone