Orange San Francisco

Gepost op 24/10/10 om 23:04 uur
Moderator
Dat is geen geld voor dat toestel! Goed geregeld van je schoonouders.
Gepost op 25/10/10 om 03:26 uur
Via de link zie k hem niet, maar de specs zien er mooi uit.

Het wordt tijd dat ze in Nederland eens eerlijke prijzen gaan vragen.

Wie weet wat Hyves gaat doen.
Gepost op 25/10/10 om 10:59 uur
Grrr... nu had ik iemand gevonden die hem zou kunnen meenemen vanuit Engeland heeft ze bij nader inzien geen tijd. Weet iemand nog een andere manier (buiten borderlinx/ebay) om dat toestel in mijn handen te krijgen ?
Gepost op 28/10/10 om 01:23 uur
Hebbes.
kreeg wel wat vragen (uk address; heb hotel opgegeven), rate plan (heb camel gekozen, daarmee kan ik de komende dagen nog naar huis bellen, als je direct terugvliegt kun je misschien beter iets met internet nemen).
Ben er nog niet ingeslaagd om angry birds te installeren (zit niet in de market), maar heb nog niet echt veel tijd gehad om te proberen.

Bedankt voor de tip!

update: gevonden! http://android.modaco.com/content/zte-blade-blade-modaco-com/320438/angry-birds/

nu eerst maar even naar mijn eigen nestje...
effem wijzigde dit bericht op 28/10/10 om 01:23.
Gepost op 31/10/10 om 21:04 uur
Op het gevaar af off-topic te raken:
via ebay (& paypal) had ik voor 99 pence (ca eur 1.14) een unlock code, en voor ca eur 5.50 een hoesje (zoek op pouch orange san francisco)

De foon zelf bevalt me prima. En angry birds is verslavend.
Smartfones zijn wel wat sneller leeg als bij een old-skool nokia, maar dat is het enige echte nadeel tot nu toe. (btw zijn er draadloze toetsenbordjes voor smartfones?)
Gepost op 04/11/10 om 17:09 uur
Nu reeds te bestellen vanuit Nederland, levering vanaf 12 november:
Play.com

Voor 99,99 pond, 139,99 euro, dat dan weer wel, beetje ongunstige wisselkoers....
Gepost op 04/11/10 om 18:30 uur
bcool
Quote:
Nu reeds te bestellen vanuit Nederland, levering vanaf 12 november:
Play.com

Voor 99,99 pond, 139,99 euro, dat dan weer wel, beetje ongunstige wisselkoers....

Hoe betaal je eigenlijk bij Play.com? Via Paypal?
Gepost op 04/11/10 om 18:34 uur
Bij Play.com kun je ook nog te maken krijgen me de douane, omdat ze op Jersey gevestigd zijn. Je kunt dus er ook nog extra kosten bij krijgen.
Gepost op 04/11/10 om 18:58 uur
Sorry iets over het hoofd gezien....

Products eligible
DVD, music, games, books, and clothing are eligible. Unfortunately, we cannot delivery electronics, personal computers, gadgets, or mobile outside of the UK.

Gepost op 07/11/10 om 21:42 uur
froyo draait echt geweldig op dit toestel!
kijk op blade.modaco.com onder het 28 oktober froyo topic
Gepost op 30/11/10 om 21:20 uur
Hij kost nu in Engeland 99 pond maar daar moet je 20 pond beltegoed bijkopen. Is het dan nog steeds interessant?
Ik ga misschien over een week naar Engeland. Moet ik nog voor iemand meenemen?
Gepost op 01/12/10 om 07:55 uur
bcool
Quote:
Hij kost nu in Engeland 99 pond maar daar moet je 20 pond beltegoed bijkopen. Is het dan nog steeds interessant?
Ik ga misschien over een week naar Engeland. Moet ik nog voor iemand meenemen?

Ik hou mij graag aanbevolen!
Gepost op 01/12/10 om 09:59 uur
Ik hou me ook aanbevolen voor 3 toestellen. Echter ik denk niet dat je dat voor elkaar gaat krijgen. Op internet lees ik dat de Orange shops niet meer dan 2 toestellen willen meegeven .
Gepost op 01/12/10 om 16:36 uur
@becool en jongerenchaos:

Er zijn meerdere Orangeshops in het centrum. Het probleem is meer of alles past in mijn koffer.

Als ik meeneem moet ik dan het doosje verzegeld laten of juist open maken om in Engeland te testen of het toestel het doet? Denk eraan dat ik geen garantie geef en ook niet even terugvlieg voor een niet werkend toestel.

En hoe doen we de overdracht in NL? Moet ik opsturen dan komt er nog 8,60 voor verzekerd verzenden bij. En kan ik een kleine bijdrage (voorstel 10 euro?) krijgen voor mijn ticket? Is het dan nog steeds interessant? 119 pond = 142 euro + 10 + 8,60 = 160 euro per toestel.

Even per email verder overleggen?
Gepost op 02/12/10 om 13:44 uur
play.com gaat niet lukken:

This item can only be delivered to a UK address.
Orange San Francisco / Android / Pre-Pay / Pay As You Go Mobile Phone / Inc Free £10 Airtime / White (Mobile)
Gepost op 02/12/10 om 14:09 uur
CrEsH
Ik ben erg geïnteresseerd in het toestel en wil het graag hebben, maar vraag me af hoe ik aan een toestel kan komen. eBay lijkt de enige mogelijkheid, maar daar heb ik niet zo'n vertrouwen in. Hebben mensen daar goede ervaringen mee?

@tuttemetut: hoe neem ik contact met je op? Ik ben te mailen op het adres in m'n profiel (ik msn niet).

Edit: mailtje gehad, e-mailadres uit 't profiel gehaald
Gepost op 03/01/11 om 21:05 uur
Oud-topic-bump!

Kan iemand me nog aan een ZTE Blade helpen of heeft iemand info over hoe verkrijgbaar ze in de UK / Zwitserland / Oostenrijk / Duitsland zijn?

Zijn er wat jullie betreft al waardige tegenhangers? Google geeft er vooralsnog geen. (veel buttons / inferieure specs / hogere prijs)
Gepost op 04/01/11 om 10:59 uur
@WaRn
Check gewoon even ebay.co.uk, zoek op San Francisco of ZTE blade en je vindt ze gegarandeerd. Ik had met een half uurtje zoeken en 2 biedingen meteen raak!

20-12 bieding gewonnen
21-12 betaald via PayPal
21-12 verzonden door UK verkoper
24-12 ontvangen in NL

Mijn prijs: 127 pond +10 pond verzendkosten. Check wel eerst even of de verkoper naar NL wil versturen!
Gepost op 14/01/11 om 23:10 uur
CrEsH
Kijk ook hier voor goede tips: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1427013/last

Ik ben er erg blij mee!
Gepost op 15/01/11 om 15:45 uur
Hou er wel rekening mee, dat het toestel een SAR-waarde heeft van 1,56 en dat je dat eigenlijk als ronduit gevaarlijk mag betitelen. Op een Engels forum over de Orange San Francisco schreef iemand m.i. terecht: ,,This kind of phones should be forbidden".

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone