Orange San Francisco

Gepost op 17/10/10 om 23:40 uur
Jammer dat Orange niet meer in NL is (om meerdere redenen ;)), maar nu zeker: Een fantastisch toestel met de specs van de Legend (op de camera na), voor maar 99 pond!!!!

De Orange San Francisco

Het is een branded versie van de ZTE Blade.

Specificaties:

Android 2.1 Eclair
Qualcomm MSM7227 600MHz processor
512MB RAM
UMTS 900/2100 MHz
GSM 900/1800/1900 MHz
HSDPA (3G+)
3.2 megapixel camera with autofocus
3.5" WVGA (800x480) OLED capacative touchscreen
WiFi 802.11 b/g
Bluetooth
FM radio
GPS
Accelerometer
Digital compass
Light sensor
Proximity sensor
116mm / 56.5 mm / 11.8mm
130g
4 hours talktime
9 days standby

Zie het topic op Tweakers en de review van Paul op Modaco
Gepost op 17/10/10 om 23:42 uur
Ik zit te overwegen een doe-eens-gek actie te doen en op en neer te vliegen naar Engeland om een paar te kopen. Wie zou er geinteresseerd zijn dat ik er eentje voor je meeneem?

Het plan is om met Ryanair vanaf Eindhoven op en neer te vliegen naar Stansted, en daarvandaan te liften naar Bishop's Stortford, wat 10 km verderop ligt.

Omdat ik donderdagmorgen moet werken, zat ik te denken om di 2 nov 9.25 het vliegtuig heen te nemen, en dan woe 3 nov 6.55 weer terug (stappen/slapen op het vliegveld) of 17.05 (couchsurfing).
De middagvlucht is iets duurder op dit moment.

Mijn reiskosten kunnen we dan verdelen. (ongeveer 50 euris)

Als iemand mee wil kunnen we er zelfs meer meenemen en een toffe trip van maken!
Dat zou nog veel leuker zijn met z'n 2-en of 3-en.

Wie zou er geinteresseerd zijn?
Gepost op 18/10/10 om 01:11 uur
Er zit neem ik aan wel een Simlock op? Vraag me af hoe makkelijk deze er af te halen is.

Het is wel een goed apparaat voor £99!

Op de website kun je de toestellen ook bestellen. Wel moet je dan meteen voor minstens £10 opwaarderen. Het zou misschien een mogelijkheid zijn om deze toestellen te importeren via bijvoorbeeld Borderlinx. Daar hoef je dan niet voor naar de U.K. te vliegen!
Gepost op 18/10/10 om 03:04 uur
Marly
Het toestel heeft een simlock, maar volgens een post op het forum van Esato schijnt het mogelijk te zijn, voor 5 of 6 pond online een unlock-code aan te vragen.
Helaas werden geen namen van unlockers genoemd, anders had ik ze hier wel gepost
Gepost op 18/10/10 om 10:27 uur
Unlockers worden ook op Modaco en XDA genoemd: er wordt verwezen naar ebay, waar je voor 1,50 pond 'm kan unlocken 8-)

Verder zit er bij aanschaf een Orange UK sim bij met 10 pond.
Totale kosten dus 99+10+1,50=110,50 pond.
De Orange sim is altijd leuk voor Engeland reisjes of Marktplaats...

Met borderlinx kost het 40 euro voor verzending, voor dat bedrag vlieg je op en neer
birdie wijzigde dit bericht op 18/10/10 om 10:27.
Gepost op 21/10/10 om 20:59 uur
@birdie

Mocht je nogsteed van plan zijn om vanaf Eindhoven naar Stansted te vliegen, dan heb ik ook interesse om mee te vliegen om een aantal van deze toestelen in te slaan.
Wat ik me wel afvraag is of er invoerrechten betaald moeten worden ?
Gepost op 21/10/10 om 22:40 uur
Zelf heb ik een uk adres, alleen kon niet bestellen bij Orange omdat mijn cc niet in de uk geregistreerd stond, dus dat wordt hem niet. Ik probeer nu een engelse cc te bemachtigen, alleen duurt dat best lang... Als iemand anders nog ideeen heeft
Gepost op 21/10/10 om 22:49 uur
Voor degenen, die van plan zijn om een aantal te gaan in Engeland.....ik ben zeker een afnemer. Over hoe en wat hoor ik dan nog wel.
Gepost op 22/10/10 om 01:33 uur
Op het forum van Modaco loopt ook een topic over de aanschaf van de Blade in het buitenland. Als je hier een bericht plaatst dan heb je grote kans dat een user uit de UK hem voor 140-150 euro voor je wilt opsturen.

Ik heb vanavond mijn geld overgemaakt, dus hoop hem ergens volgende week thuis te hebben. Ik zal nog wel een bericht plaatsen als hij binnen is.
Gepost op 22/10/10 om 03:50 uur
ik heb de mijne nu binnen, wat een te gekke telefoon!
Prachtig scherm, snel, goed geluid. Echt waanzinnig voor die prijs.
Heb er nu de custom rom r4 van Paul van Modaco opzitten en het HTC-ime toetsenbord, wat erg fijn werkt. Nu swype nog
Gepost op 22/10/10 om 16:44 uur
Nou dat ziet er erg tof uit.
Waar heb je dat ding gehaald? Gewoon bij een orange shop?
Ik ben volgende week in de UK (Cambridge) en ben eigenlijk wel aan een andere foon toe.

En hoe heb je het unlocken uiteindelijk geregeld?
Gepost op 22/10/10 om 16:49 uur
yep, je kan 'm gewoon bij de Orange shop kopen: 109,- incl sim met 10 pond beltegoed.
Op ebay kan je een unlockcode krijgen voor 1,50 pond 8-)

@MVC: binnen de EU hoef je geen invoerrechten te betalen
birdie wijzigde dit bericht op 22/10/10 om 16:49.
Gepost op 22/10/10 om 17:20 uur
Met ,,gewoon bij de Orange shop kopen" bedoel je via internet bij de Orange Shop??
Gepost op 22/10/10 om 17:24 uur
@hpahpa,
Dat is niet mogelijk, aangezien het niet mogelijk is om met een Nederlandse creditcard te bestellen. Daarnaast kan het pakket alleen naar een UK-adres worden verzonden, maar dat is wel te regelen (Borderlinx).
Gepost op 23/10/10 om 03:32 uur
sjeroen
@effem dan wil ik ook wel 1 hebben ;).
Gepost op 23/10/10 om 09:25 uur
@Cadezo: kun je in de shop ook niet met een NL credit card betalen?
Dat is op zijn minst onhandig (had ik eigenlijk iets eerder moeten weten, dan had ik met een UK collega die over was kunnen wisselen).

Ik heb de prepay kaartjes nog niet echt goed bekeken, maakt het nog iets uit welk kaartje je pakt (ik zat zelf te denken aan die international calls, maar zag zo 1-2-3 niet of dat voor *naar* het buitenland was of *vanuit* het buitenland.

edit: vraagje: zat er een eu stekker bij (of is het usb of zo)?
effem wijzigde dit bericht op 23/10/10 om 09:25.
Gepost op 23/10/10 om 09:27 uur
Over 2 weken probeer ik er een aantal mee te nemen uit de UK ;)
Gepost op 23/10/10 om 13:33 uur
zie nog wel een potloodje maar kan niet meer wiizigen, maar van wat ik gezien heb is het een usb lader met UK stekker.
Geen probleem dus!
Gepost op 23/10/10 om 14:22 uur
Er zit een micro usb kabel bij en een usb female naar uk stekker. Dus je kan 'm in je pc opladen of elke willekeurige eu usb stekker.

Ik heb er nu froyo op!!!!

in de shop kan je met een nl pinpas of cc betalen, alleen online accepteren ze niet een non-uk cc
birdie wijzigde dit bericht op 23/10/10 om 14:22.
Gepost op 24/10/10 om 22:37 uur
Ik ben op dit moment in Engeland. Ik heb mijn schoonouders gevraagd er een te bestellen voor mij. Zij zijn reeds Orange klant en hebben hem telefonisch besteld met 30 pond korting! Hij wordt dinsdag bezorgd voor een bedrag van 79 pond inclusief 10 pond beltegoed.

Jammer genoeg mochten ze er maar 1 voor dit bedrag bestellen...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone