Youp over T-Mobile

Gepost op 30/10/10 om 12:02 uur
Ik ben het eens met Pinokkio.

Mensen hebben vaak geen zin om moeite te doen voor dingen, dat zie ik in deze draad ook weer. Wel acht abonnementen, maar geen trek om een wijziging door te geven omdat het veel werk is. Dan roep je het onheil over jezelf af, want niemand gaat dat rekeningnummer voor je aanpassen als je er zelf niks voor doet. Bovendien zou je naar een T-Mobile Shop kunnen gaan om de boel te laten wijzigen zodat je niet tig accounts aan hoeft te maken op die site. Je kunt het in elk geval proberen.

Ik vind dat mensen over zulke dingen niet moeten zeuren, de mogelijkheden om wijzigingen door te geven zijn er immers gewoon. Heeft verder niets te maken met de andere problemen die er bestaan bij T-Mobile.

Hooguit kun je zeggen dat hun registratiesysteem onhandig is omdat je voor elke aansluiting een ander account nodig hebt. Dat was bij Orange niet zo, maar ja, die tijden zijn voorbij. Je zult ermee moeten leven dat T-Mobile zo te werk gaat.

Het beste is dan ook om alles bij te houden en eventuele veranderingen tijdig door te geven. Dat kost moeite, maar je voorkomt er een hoop ellende mee.
Harddiskjockey wijzigde dit bericht op 30/10/10 om 12:02.
Gepost op 30/10/10 om 13:57 uur
Jongens, jongens, ik ben het wel met jullie eens hoor dat ik gewoon mijn rekeningnummer had moeten veranderen mare dat heb ik niet gedaan. Daar ben ik gewoon te beroerd voor.

Mij gaat het meer om het feit dat er in het mailcontact beloftes gedaan worden (ik stuur uw email direct door en volgende week staat het geld op uw nieuwe bankrekeningnummer).

Maarja ik wacht hun reactie wel weer af.
Gepost op 30/10/10 om 15:59 uur
kukel
T-Mobile biedt hun excuus aan en probeert te redden wat er te redden valt. T-Mobile website
Gepost op 31/10/10 om 21:07 uur
Ofwel: tweet je problemen vaak
Gepost op 31/10/10 om 21:11 uur
http://superlutser.googlepages.com
Tja, hoop bedrijven met 'webcare' waarvan ik een deel wantrouw vanwege het verleden (UPC, T-mobile). Recent nog dat akkefietje met een abonnee (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/09/tmobile_webcare_veilig_en_desk.html )

Het is triest dat een Youp/Radar/Kassa nodig blijft/blijkt om de tent in beweging te krijgen. Zelf en in familiekring gemerkt dat bij beeindiging je echt door moet zetten om teveelbetaalde terug te krijgen. Had net zo goed Vodafone of KPN kunnen wezen.
Gepost op 01/11/10 om 17:17 uur
door slechte ervaringen in het verleden met verschillende bedrijven
heb ik mijn eigen procedure:
per BRIEF bedrijf aanschrijven
geen reactie:
na twee weken herinnering, met aankondiging dat ik dit ga voorleggen aan de betreffende klachtencommissie
geen reactie:
na weer twee weken naar klachtencommissie
en dan alle kosten claimen
leverde op de gemaakte kosten plus extra compensatie voor de ergernis:
upc: € 75,00 (na beslissing klachtencommissie)
energiedirect: € 95,00(om procedure bij klachtencommissie te voorkomen)
Gepost op 16/11/10 om 17:12 uur
Nou, ik heb 12 november er maar weer een mail uitgegooid van wanneer er nou eens betaald gaat worden. Ik werd vanmiddag gebeld door T-mobile. Het geld gaat over 2 weken gestort worden. Ik zei dat dit al een paar keer zou gebeuren en waarom het nu wel ineens zou gebeuren. Daar kon ze niet echt antwoordt opgeven maar over 2 weken zou ik echt mijn geld hebben, nou we wachten weer af.
Gepost op 21/11/10 om 20:59 uur
Ik zou zodra ik een antwoord krijg wat me niet bevalt of totaal geen antwoord krijg, gelijk naar de geschillencommissie stappen. Zodra de klacht in behandeling is genomen gaat de kassa bij de geschillencommissie rinkelen. Want die krijgen niet alleen van de klager 50 euro, maar ook de aangeklaagde partij krijgt een flinke rekening gespresenteerd van honderden euro's. Als iedereen dit doet, zullen ze na verloop van tijd wel inzien dat ze klachten beter voordien kunen oplossen.
Gepost op 28/11/10 om 21:51 uur
Nou, T-mobile heeft betaald, al met al ongeveer 80 euro. Case closed wat mij betreft.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone