Ik ben het eens met Pinokkio.
Mensen hebben vaak geen zin om moeite te doen voor dingen, dat zie ik in deze draad ook weer. Wel acht abonnementen, maar geen trek om een wijziging door te geven omdat het veel werk is. Dan roep je het onheil over jezelf af, want niemand gaat dat rekeningnummer voor je aanpassen als je er zelf niks voor doet. Bovendien zou je naar een T-Mobile Shop kunnen gaan om de boel te laten wijzigen zodat je niet tig accounts aan hoeft te maken op die site. Je kunt het in elk geval proberen.
Ik vind dat mensen over zulke dingen niet moeten zeuren, de mogelijkheden om wijzigingen door te geven zijn er immers gewoon. Heeft verder niets te maken met de andere problemen die er bestaan bij T-Mobile.
Hooguit kun je zeggen dat hun registratiesysteem onhandig is omdat je voor elke aansluiting een ander account nodig hebt. Dat was bij Orange niet zo, maar ja, die tijden zijn voorbij. Je zult ermee moeten leven dat T-Mobile zo te werk gaat.
Het beste is dan ook om alles bij te houden en eventuele veranderingen tijdig door te geven. Dat kost moeite, maar je voorkomt er een hoop ellende mee.
Harddiskjockey wijzigde dit bericht op 30/10/10 om 12:02.