[gsmdealer.nl] Oncomplete zending

Gepost op 24/10/03 om 17:11 uur
Ik heb een hele tijd geleden een Vodafone in-business abonnement bij gsmdealer besteld. Afgezien van het feit dat ik van dit abonnement al sinds 2-9 facturen krijg en ik nog steeds geen sim kaart heb, heeft gsmdealer mij de mobiele telefoon al wel toegestuurd. Een E700 omdat ik nog mocht wisselen van toestel, hetgeen ik heel flexibel van ze vond . Nu blijkt alleen dat de E700 niet compleet is. De onaangebroken samsung doos bevatte geen accu. Ik kan dus tot nu toe alleen maar kijken naar mijn mobiel. Ik heb daarna meteen gsmdealer gebeld en wat denk je: "bel maar naar Samsung" luidde het geniale advies. Ik ben het nu allemaal aan het regelen (hoop dat het lukt), maar vroeg mezelf toch af of de shop hier zelf niet voor verantwoordelijk is. Is het niet hun taak Samsung te bellen of mij zo snel mogelijk van een accu te voorzien. Ik koop trouwens ook dat ik nog financieel gecompenseerd word voor de abonnementskosten van het abonnement dat al bijna 3 maanden loopt, of is de shop ook daar niet verantwoordelijk voor. Hierover is mij wel verteld dat dit eventueel in behandeling genomen kan worden als ik hierover een officiele brief stuur naar Gsmdealer.
Gepost op 24/10/03 om 17:16 uur
OMG! Dit is echt niet normaal. Hoewel ik wel iets dergelijks gewend ben van gsmdealer. k heb ook 2 maanden moeten wachten op toestel.
Ik vind dat zij ervoor moeten zorgen dat jij een goed toestel krijgt. Zij leveren het immers aan jou!
Gepost op 24/10/03 om 17:20 uur
tja.. veel succes! GSM-dealer is slechts een tussenhandelaar, zij krijgen het oncomplete pakje van Samsung. Echter op contract zou kunnen staan dat GSM-stunter moet zorgen voor levering van telefoon+accu? Zou dat nog eens goed lezen en met wie je een contract hebt!! En algemene voorwaarden....
Gepost op 24/10/03 om 17:41 uur
Zodra je iets bestelt, staan 'ze' je met open armen te ontvangen maar zodra er iets is waar ze moeite voor moeten doen, dan zijn ze niet thuis. Ik roep even in herinnering de cashback acties van Orange van de maand februari....(is overigens wel opgelost)
Gepost op 24/10/03 om 18:16 uur
In het algemeen geldt: de (online)winkel waar je iets koop is verantwoordelijk voor hetgeen je daar gekocht hebt, niet de producent.

Zij dienen je dus in dit geval een accu te leveren en dan kunnen ze zelf weer bij de producent aankloppen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone