Ik heb een hele tijd geleden een Vodafone in-business abonnement bij gsmdealer besteld. Afgezien van het feit dat ik van dit abonnement al sinds 2-9 facturen krijg en ik nog steeds geen sim kaart heb, heeft gsmdealer mij de mobiele telefoon al wel toegestuurd. Een E700 omdat ik nog mocht wisselen van toestel, hetgeen ik heel flexibel van ze vond

. Nu blijkt alleen dat de E700 niet compleet is. De onaangebroken samsung doos bevatte geen accu. Ik kan dus tot nu toe alleen maar kijken naar mijn mobiel. Ik heb daarna meteen gsmdealer gebeld en wat denk je: "bel maar naar Samsung" luidde het geniale advies. Ik ben het nu allemaal aan het regelen (hoop dat het lukt), maar vroeg mezelf toch af of de shop hier zelf niet voor verantwoordelijk is. Is het niet hun taak Samsung te bellen of mij zo snel mogelijk van een accu te voorzien. Ik koop trouwens ook dat ik nog financieel gecompenseerd word voor de abonnementskosten van het abonnement dat al bijna 3 maanden loopt, of is de shop ook daar niet verantwoordelijk voor. Hierover is mij wel verteld dat dit eventueel in behandeling genomen kan worden als ik hierover een officiele brief stuur naar Gsmdealer.