[gsmdealer.nl] Afhandeling GXM cashbacks

Gepost op 07/11/03 om 19:36 uur
Eind september heeft gsmdealer de contracten van o.a. vodafone-in business abo's overgenomen van GXM daar deze ze niet goed kon afhandelen.
Nu ruim 1 1/2 maand verder zitten de meeste mensen nog op hun geld te wachten, er wordt maar gezegd dat de administratie van GXM een puinhoop is en dat vodafone nog niet betaald zou hebben.
Ben eigenlijk benieuwd hoeveel mensen er nu nog op hun cashback zitten te wachten.
Ikzelf zit nog op 731 euro te wachten vanaf 24-06-2003
Gepost op 10/11/03 om 14:05 uur
Ik heb een Telfort-abbonement sinds juni via gmx.nl en zit ook nog altijd op mijn geld te wachten.
3 weken geleden zeiden ze van gsmdealer dat ik het geld binnen 2 weken zou krijgen, maar niet dus.
Maar weer een mailtje gestuurd voor een verklaring.

Als ik het volgende week nog niet heb maar eens verdere stappen gaan ondernemen om mijn geld eindelijk terug te krijgen.
Gepost op 13/11/03 om 10:37 uur
Ja inderdaad hij zou in ieder geval eens wat van zich kunnen laten horen in plaats van zich in stilzwijgen te omhullen.
Gepost op 13/11/03 om 10:54 uur
krijg geen antwoord op mijn mailtje..

heb maar weer eenmailtje gestuurd met cc naar gxm dat als ik dinsdag geen geld op mijn rekening heb staan dat ik dan actie zal gaan ondernemen.

Heeft nu lang genoeg geduurd deze onzin
Gepost op 13/11/03 om 10:56 uur
Lijkt me alleen erg sterk dat we de enige 2 zijn die nog geld tegoed hebben van GXM/GSMdealer.
Hiermee bedoel ik dus dat het lijkt of niemand er verder wat om geeft of ze het geld wel of niet krijgen.
Gepost op 13/11/03 om 11:07 uur
Marco je hebt zelf een andere thread gestart waar 124 reacties op volgde dus het lijkt me duidelijk dat je niet de nige bent...
Ook ik heb nog geld tegoed van Vodafone In-Business. Ik heb pas gebeld met gsmdealer en ze konden me het volgende mededelen:

-De administratie van GXM zag er veel slechter uit dan verwacht
-Bij Vodafone In Business is verkeerde administratie gemaakt door GXM
-Zelfs Vodafone zelf bemoeit zich op dit moment met het probleem.
-Er is een deel van het geld binnen, wat ze op dit moment gaan
uitkeren, maar door bovenstaande is het moeilijk uit te zoeken, naar
wie enzovoorts.

Ik kreeg echt een goede reactie waar nergens omheen gedraait werd, voor zover ik dat kan beoordelen. Het motto is (helaas): geduld hebben
Gepost op 13/11/03 om 11:16 uur
Bovenstaande reacties krijg ik al 2 maanden, af en toe een belofte van over een paar weken betalen we uit die ze niet nakomen.

Dus hoelang wil je blijven wachten tot je ons weegt?

Heb net vodafone maar eens gebeld en deze bemoeien zich dus helemaal niet met deze zaak, is een zaak tussen winkel en klant. Vodafone zou dit geld al lang overgemaakt hebben. En wat betreft die slechte administratie van GXM, kan ik me weinig bij voorstellen als gsmdealer me 2 maanden geleden na 10 minuten al kon vertellen hoeveel cashback ik tegoed zou hebben.
Gepost op 13/11/03 om 12:29 uur
Winkel
http://www.gsmdealer.nl
om maar weer even hier te reageren! er zijn afgelopen dinsdag enkele vodafone aansluitingen uitbetaald, dus ik verwacht at het geld zeer binnenkort op jullie rekening staat! Wij zijn echt druk bezig met het inventariseren en uitbetalen van de cashdeals, maar ook onze huidige bedrijfsvoering willen wij voortzetten en heeft voor ons ook voorrang.
Gepost op 17/11/03 om 09:02 uur
Iemand al geld op z'n rekening?
Gepost op 17/11/03 om 12:29 uur
Ook ik zou in oktober mijn geld moeten krijgen van GXM.nl
Het is nog niet binnen. Ik heb een O2 abonnement afgesloten, dat kostte destijds effectief 1,38 geloof ik. Zijn er al mensen die het geld wel hebbeN?
Gepost op 17/11/03 om 12:33 uur
Ik wacht morgen nog even af, een week later mag ik het toch wel op m'n giro hebben. Postbank is niet snel, maar zo traag?????
Gepost op 17/11/03 om 19:07 uur
EINDELIJK!!!

heb mijn geld van mn O2-500 min abonnement vandaag op mn rekening gehad (via girotel gechecked).

17-11-2003 STORAGE SOFTW. NEDERLAND
5591 GH HEEZE
O2 500 min
GXM
OV Bij EUR 111,00
Gepost op 18/11/03 om 11:09 uur
Ontvangen mail:
Geachte,

Wij hebben uw gegevens in de administratie opgenomen, echter wij kunnen de
betaling niet binnen 1 week laten plaatsvinden. Dit te meer omdat er ook
andere klanten zijn en wij ook onze eigen bedrijfsvoering voorrang geven
boven de klanten van GXM. iteraard trekken wij ons wel iets aan van de
situatie met GXM (anders hadden wij de klanten niet overgenomen), echter
wij kunnen er helaas niet elke dag mee bezig zijn.
Gepost op 01/12/03 om 09:03 uur
€ 731,- ontvangen van gsmdealer inzake GXM cashback
Gepost op 01/12/03 om 10:07 uur
okee Marco1976, positief!! Dat zelfde bedrag heb ik ook nog tegoed, van 26-06 -03, jij van 24-06 dus dan zal dat van mij toch ook wel zo komen!!??
Gepost op 01/12/03 om 10:08 uur
credit nota van 24-06-2003.
Moet wel zeggen , heb regelmatig mailtjes moeten sturen naar gsmdealer. Hadden geld 2 weken geleden al over willen maken maar onder vermelding van bedrijfsnaam en mijn rekening is priverekening dus dat deed hun bank niet.
Maar na opsturen giroafschrift is het nu dus toch gestort.
Gepost op 01/12/03 om 10:59 uur
mijn rekening is ook privé, hoe ben je dan precies te werk gegaan? Of moet ik gewoon even contact zoeken met gsmdealer..
Gepost op 01/12/03 om 11:03 uur
Kreeg van hen een mailtje dat geld geretouneerd was door de bank.
Dus toen zei ik dat het prive rekening was en toen wilde ze voor de zekerheid afschrift giro.
Zou gewoon mailtje sturen wanneer ze van plan zijn geld te storten
Gepost op 01/12/03 om 15:14 uur
bij mij hetzelfde, moet ook een afschrift faxen van mijn privérekening
Gepost op 01/12/03 om 15:53 uur
Dan komt het wel goed, heb je ongeveer 1,5 week later je geld

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone