[Debitel] Debitel verlenging aanbieding

Gepost op 27/11/03 om 13:41 uur
Ik kreeg vandaag een brief van debitel waarin ze betreurde dat ik mijn contract opzeg. Ze hadden wel een leuke aanbieding: verlengen (debitel 90) voor 1 jaar en 10 maanden abbonementskosten cadeau. Dit is toch geen slecht aanbieding he?
Gepost op 27/11/03 om 14:06 uur
Klinkt niet echt iets als voor Debitel... Of zouden ze binnenkort de prijzen weer eens ophoog doen??
Gepost op 27/11/03 om 14:07 uur
Hangt er een beetje van af: Als dat met KPN of Vodafone als provider is, is het inderdaad wel goed. Maar met Telfort als provider kan je hier op tv betere aanbiedingen vinden.
Gepost op 27/11/03 om 14:11 uur
Weet je zeker dat het om 12 maanden gaat? Ik krege n.l. na 3 mnd. een voorstel om mijn O2-base om te zetten naar een Telfort90 met een aantal maanden gratis, niet voor de resterende termijn wat ik eerst dacht, maar voor een verlenging van 24 maanden!
Gepost op 27/11/03 om 14:39 uur
Dit staat er letterlijk: "Indien u uw contract met een jaar verlengt kunt u uw abonnement direct gratis wijzigen naar het voordelige debitel 90 abonnement. U krijgt hierbij 10 maanden abonnementskosten cadeau. Dat is een besparing van € 200,-."

Verder vind ik het wel vreemd wat er staat, want ik heb al een debitel 90 abonnement. Wijzigen is dus niet nodig.

Gepost op 27/11/03 om 17:30 uur
Ik kreeg gisteren inderdaad dezelfde brief, mij werd ook aangeboden mijn abonnement om te zetten in Debitel 90 en dan 10 maanden gratis, t.w.v. € 200. Ik had ook al een Debitel 90 abo, dus omzetten is ook bij mij niet nodig. Beetje vreemd, ik heb nl. ook 3 Debitel Base abonnementen opgezegd en daarvan heb ik geen brief gekregen met de aanbieding ze om te zetten in een 90 abo.
Gepost op 27/11/03 om 17:31 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
Verplaatst van "Providers" naar "Debitel"
Gepost op 09/01/08 om 16:53 uur
Ik heb ook een aanbieding van Debitel gekregen:
had een Debitel KPN 25 abbo, dit wordt gratis teruggezet naar een 15 abbo, 1 jaar contract met 11 maanden gratis (!). Dus voor 15 euri een abbo. Het lijkt te mooi om waar te zijn, wat is hier het addertje onder het gras ???
Gepost op 09/01/08 om 17:50 uur
-Je moet nog een heel jaar met hetzelfde toetsel doen, of zelf een nieuwe aanschaffen.
-Wanneer je het abonnement wilt aanpassen, vervalt de actiekorting.
-Je moet er tijdig weer aan denken het nieuwe contract op te zeggen.
Gepost op 09/01/08 om 18:07 uur
Dat zijn geen adders, dat zijn kleine wormpjes...
Kan iedereen die en debitel abo mee doen? De mijne loopt pas eind december 2007 af. Ik heb het niet op de site gezien.
Gepost op 09/01/08 om 19:13 uur
de genoemde zaken zijn mi geen addertjes,
- toestellen heb ik genoeg

- ik bel maar weinig, dus ik krijg die 15 euro niet eens op

- op tijd opzeggen is bij elk abbo belangrijk...

de aanbieding staat niet op de site, maar kreeg ik na een mail naar debitel, waarin ik vroeg of ik na de contractperiode van de sim-only van 3,95 gebruik kon maken. Wel eigenaardig; ik kreeg voor deze aanbiedingsmail een mail dat per einde contact mijn nummer vervalt en mijn contract ten einde is
Gepost op 10/01/08 om 19:08 uur
mmm, ik heb het addertje gevonden...

het abbo gaat per direct in, de 1 jaar verlenging pas na het einde van het huidige abbo in juli. De besparing is dus, reken ff mee:
- nu betaal ik nog 20 euro tot juli 2008 (voor een 25 euro abbo), dus 6x20=120 euro
- de aanbieding, die per direct ingaat, moet ik pas betalen vanaf december, maar verder wel tot juli 2009, dus 7x15=105 euro

de besparing is dus "maar liefst" 15 euro in totaal, met de kanttekeningen:
- ik kan maar voor 15 euro verbruiken ipv 25 euro (t/m juli 2008)
- als ik een paar keer van hun verschrikkelijk dure UMTS gebruik maak "vervliegt" de 15 euro voordeel...

dus ik denk dat ik maar ff oversla, doe iig je voordeel met deze info
Ik hoop maar dat de sim-only abbo's van Telfort nog ff in de aanbieding blijven...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone