[typhone.nl] Typhone.nl

Dit topic is gesloten
Gepost op 22/04/02 om 18:26 uur
04 April Abonnement(Debitel) + GSM (Nokia 5210) bij Typhone besteld.Tot nu toe niets ontvangen.(Mail ontvangen dat ze niet kunnen leveren)
Omdat ik tot nu toe nog niets heb gelezen/gehoord over Typhone.nl, vraag ik me af of dit wel goed gaat komen. ???
Gepost op 22/04/02 om 21:19 uur
Winkel
http://www.gratistelecom.nl
Biedt Typhone ook al debitel abonnementen aan?

Talkline wel (weet dat talkline en debitel samen zijn), maar debitel abonnementen zie ik nergens op de site van typhone.

Gr.Roel
RC Telecom
Gepost op 22/04/02 om 22:11 uur
Het moet inderdaad Talkline zijn. Maar Talkline-Debitel zijn tegenwoordig 1.
gr. Robert.
Gepost op 25/04/02 om 01:16 uur
Ik heb dit jaar voor het 2de jaar op rij iets bij Typhone(daarvoor heette het nog MTF Mobitel) besteld. Maar heb die 2 keer geen problemen gehad. Dus mijn ervaringen met deze shop zijn erg goed. Dus ik neem aan dat je probleem wel opgelost wordt. Ik vindt typhone namelijk een van de weinige internetshops die echt klantvriendelijk zijn (ik heb bij meerdere shops iets gekocht) In ieder geval succes.
Gepost op 15/04/03 om 01:46 uur
Moderator
Ze zijn wel wat traag in de mailafhandeling in mijn ogen. Op een vraag over het retour sturen van een toestel heb ik na een week nog steeds geen antwoord. Wat is jullie ervaring en hoe is hun telefonische bereikbaarheid?
Gepost op 25/04/03 om 00:19 uur
Moderator
Ik heb inmiddels een goed antwoord op mijn vraag ontvangen en het retour sturen van het toestel is prima geregeld. Hulde!

Koen
Gepost op 15/12/05 om 00:19 uur
Had in september een simonly abonement afgesloten bij Typhone alles netjes geregeld in oktober was ook de simkaart afgeleverd en in december werd mijn abonement omgezet met nummer behoud was allen vergeten dat ik de simkaart al had ontvangen dus een e-mail naar TYPHONE binnen een half uur werdt ik netjes opgebeld dat mijn simkaart op 26 okt was afgeleverd en als ik deze niet kon vinden werdt er direct een nieuwe opgestuurd dit noem ik nou service.
Beste lezers u kunt gerust bestellen bij Typhone dit bedrijf is een aanrader

Modbreak:
Het is niet gewenst om zo'n oude thread te kicken.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 15/12/05 om 00:19.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone