[Nokia 6600] Simlock verwijderen

Gepost op 26/02/04 om 17:17 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
@GANT: ik heb het gedaan met sim in het toestel.
@Val: een beetje zelfredzaamheid is niet verboden (heb ik ergens gelezen), met de links en hints die je in het begin van deze thread gekregen hebt, moet het lukken. Het is toch gelukt? Niet mekkeren dan
Gepost op 20/03/04 om 14:05 uur
Werkt perfect, ik heb net ook ff via de site de unlockcode aangevraagd en in een keer goed
Gepost op 22/03/04 om 00:36 uur
Ik heb sinds kort een nokia 6600 met T-mobile simlock.
Ik heb het toestel geprobeerd te unlocken met de link die val heeft gepost.
Ik heb in plaats van T-mobile als provider BEN gekozen, omdat T-mobile er niet in het lijstje bij stond.
Maar als ik dan op Generate Unlock Code druk, dan staat er op de volgende pagina: De pagina kan niet worden weergegeven.

Please help...
Gepost op 22/03/04 om 01:08 uur
Ik heb het probleem al gefixed, mijn nokia 6600 is nu ook unlocked... MAAR, ik kan de T-mobile roze button(s) (t-zone) op het desktop niet weg krijgen, ook niet als ik een ander thema neem, weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

Modbreak:
Geen groeten onder je bericht plaatsen a.u.b., zie ook de Tv Forum richtlijnen
Gepost op 22/03/04 om 09:25 uur
Ik zou het ook niet weten. Ik had voordat ik m'n Simlock eraf haalde al een ander thema gekozen op m'n 6600. Dus daarmee kan ik je niet helpen.
Gepost op 22/03/04 om 18:02 uur
Op het desktop van mijn nokia 6600, staat aan de linker kant (bij de linker streepjes knop) CAMERA...dat is standaard, maar aan de rechterkant staat er bij mij: @tzones, weet iemand hoe ik dat verander naar iets anders, bijv. favouriten? Want de nokia 6600 van mijn vader is/was niet simgelocked met T-mobile, en die van mij wel, en bij hem staat er aan de linker kant: favouriten.
Gepost op 23/03/04 om 10:14 uur
Quote:
Ik heb sinds kort een nokia 6600 met T-mobile simlock.
Ik heb het toestel geprobeerd te unlocken met de link die val heeft gepost.
Ik heb in plaats van T-mobile als provider BEN gekozen, omdat T-mobile er niet in het lijstje bij stond.
Maar als ik dan op Generate Unlock Code druk, dan staat er op de volgende pagina: De pagina kan niet worden weergegeven.

Please help...

dan is je computer te traag waarschijnlijk, heb je het al op een andere pc geprobeerd?
Gepost op 24/03/04 om 13:01 uur
http://www.ictmasters.nl
@Vireshov

Ff over die (senl)knoppen; deze kan je instellen bij: Menu > Instrumenten > Instellingen > Telefoon > Standby-modus.
Hier is zowel de linker als de rechtertoets in te stellen.
Gepost op 24/03/04 om 13:05 uur
http://www.ictmasters.nl
@ali osram,
Geen commentaar geven zonder uit te proberen!!
Vireshov had gelijk, de link op de betreffende site doet het inderdaad niet. En een reactie als trage pc slaat natuurlijk nergens op!
Maar Vireshov; lees de eerder geplaatste berichten maar goed door, dan moet het lukken Succes!
Gepost op 18/01/05 om 12:57 uur
Op welk type moet de calculator staan type 2, type 5, type 7 of dct 3? De 6600 staat nl niet in het lijstje, heb net de 1e en de 7e code geprobeerd van type 2 en die werkten allebei niet...
Gepost op 18/01/05 om 13:25 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
@rossi130: doe maar type 5, net als de 3650 en N-Gage (allebei ook series 60, net als de 6600)
Gepost op 02/02/05 om 02:39 uur
vergeet niet dat je telefoon type 5 moet kiezen voor een nokia 6600
en bij mij werkte code 5
Gepost op 02/02/05 om 08:28 uur
Winkel
http://www.gsm-eindhoven.nl
code 5, bedoel je code 5 van de 7 of bedoel je de 5 van 3 en 5
Gepost op 02/02/05 om 12:50 uur
De 6600 is een "Phone type 5".
Probeer volgorde van intypen van de codes: 1, 7, 5, 3, 2, 4 en dan 6.
Type correct de code in, want zoveel mogelijkheden heb je niet voordat je hem "vast" zet en dan moet laten unlocken bij een unlocker via een datakabel.
Meestal lukt het binnen 3 stappen (2e werkte bij mij).
suc6
Gepost op 08/03/06 om 21:08 uur
De beschreven procedures lijken nog steeds te werken. Wat je ook kunt doen als je telefoon ouder als een jaar is, is bij je provider de unlock code gratis opvragen. Heb ik gedaan via www.tmobile.nl en dan onder Mijn telefoon, hier staat een link voor unlock + een nogal cryptische handleiding. Maar het werkt wel!

Modbreak:
Dat staat hier ook
Gepost op 08/03/06 om 21:18 uur
Staat inderdaad ook op deze site onder Menu - Aanvragen unlock code. Maar daarin staat dat je moet bellen en je adres, etc. moet doorgeven.

Je kunt het dus nu ook online en je hoeft alleen je emei nummer in te geven je telefoonnummer.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone