[gsm-eindhoven.nl] Ervaringen met gsm-advies

Gepost op 08/03/04 om 01:08 uur
N.a.v. de Shop Survey van Koen over gsm-advies.com heb ik de site bekeken. Het geeft me best wel een "Leibnitz Handelsonderneming" gevoel.
Vooral als je op voorwaarde.htm (geen typo ) de volgende paar regels ziet staan:
Quote:

Levering geschiedt uitsluitend op onze wijze

Dus als je de postbode niet opendoet in het in de handleiding beschreven roze konijnenpak krijg je je pakje niet? ;)
Quote:

Wij leveren dus nimmer het gekochte alvorens daarvoor de koopprijs aan ons geheel is voldaan

Op zich redelijk, maar vriendelijk geformuleerd is het niet
Quote:

Op alle gsms zit tussen de 1 en 12 maanden garantie, m.u.v. de accu. Hierop geven wij geen garantie

Dit is tegen de wet Ze moeten garantie geven op alle consumptiegoederen, tenzij ze erbij vermelden waarom ze dat niet doen.
Quote:

De garantietermijn hangt af van de plaats waar wij onze producten hebben ingekocht.

Dus als het ingekocht is bij ome henkie op de hoek dan ben je gewoon genaaid.

Verder komt de site me erg goedkoop over.
Waar ik benieuwd naar ben is of er meer mensen zijn die daar besteld hebben/ooit ergens over geinformeerd hebben.
Gepost op 08/03/04 om 07:17 uur
Winkel
http://www.gsm-eindhoven.nl
Als ik als eigenaar van deze "vreemde zaak" even mag reageren

@floris: Alle producten die wij versturen gaan aangetekend en met een verzekerd vervoer van minimaal 450 euro. Als je niet thuis bent, ligt het paketje dus op het postkantoor.
@overig:
De voorwaarden stammen inderdaad uit een tijd dat we nog in een opstartfase waren, en worden binnenkort aangepast.
We hebben alle verplichte zaken nu rond, en gaan de site binnenkort weer aanpassen en verduidelijken. En natuurlijk gaan er meer producten bijkomen. Voornamelijk gsm's;)
Op alles wat wij aanbieden zit uiteraard gewoon 1 jaar garantie en wordt alles met factuur geleverd. Op de accu zit 3 maanden garantie. Deze garantie termijn is gelijk aan de meeste reguliere winkels.
Voor vragen zijn wij 7 dagen per week via email of gsm bereikbaar.
Mochten mensen hier nog tips hebben, dan zijn die natuurlijk altijd welkom, liefst via email.
Gepost op 08/03/04 om 09:32 uur
Perfect, dat maakt een hoop duidelijk!
Zou je hier melding ervan kunnen maken als de site weer up to date is?
Gepost op 08/03/04 om 09:50 uur
Winkel
Vanavond worden de voorwaarden aangepast.
Dus vanaf morgen staat het er iets duidelijker op.
Mochten andere mensen nog tips of op/aanmerkingen hebben, dan hoor ik het graag via email: info@gsm-advies.com

Gepost op 08/03/04 om 11:50 uur
Ik heb niets dan goede ervaringen met GSM advies.

Vele malen zaken mee gedaan, en altijd zeer correct en uiteraard vriendelijk behandeld.

De eigenaar komt zeer punctueel zijn afspraken na, en houdt je desgewenst op de hoogte van verzending en dergelijke.

Ook voor mijn unlock zaken ga ik nergens anders meer heen.

Dus geen " vreemde zaak " maar een " Goede zaak!"
Gepost op 08/03/04 om 11:53 uur
De topictitel was voornamelijk op basis van de website.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe voorwaarden/aanpassingen in de website.
Gepost op 08/03/04 om 13:06 uur
Moderator
http://www.linkedin.com/in/sjoerdheins
Beetje te suggestieve titel, bij deze gefixed.
Gepost op 08/03/04 om 13:24 uur
Ook ik heb eens wat bij deze winkel besteld, een camera voor de T68i. Stond toen te koop voor 39 euro, heb hem toen besteld daar en een dag later was de prijs 10 euro omhoog gegaan.

Ik heb de camera toen gewoon nog voor 39 euro kunnen kopen.
Voor mij een betrouwbare zaak en een goedkope zaak!
Gepost op 27/04/04 om 18:53 uur
Zag vorige week aanbieding voor Nokia 3100 voor € 99,--. Gemaild en kreeg snel mail terug dat telefoon tijdelijk niet leverbaar was. Kon hem wel voor die prijs reserveren en heb dat ook gedaan. Kreeg afgelopen vrijdag bericht dat telefoon weer beschikbaar was, gelijk geld overgemaakt en vandaag telefoon in huis !!! Supersnel afgewikkeld dus en continue via mail op de hoogte gehouden.
Gepost op 27/04/04 om 20:08 uur
Winkel
Kijk, dit soort berichten hoor ik gelukkig graag. Hopelijk verloopt alles naar wens. Mocht er iemand vragen hebben, hoor ik het graag.
Gepost op 30/10/04 om 19:18 uur
http://www.ralphx.nl
ja...

ben je ook van plan abo's te verkopen?
Gepost op 30/10/04 om 19:38 uur
Merk op dat het wettelijk niet toegestaan is om meer dan 50% vooruitbetaling te eisen.
Er is hierover ook een rechtszaak tegen dell geweest.
Zie ook hier

off-topic:
overigens is het "Unfriendly as Dell", maar daar kom je pas achter als er iets is met je PC. Zie b.v. het radar forum of de shop survey bij tweakers. Ik kan het kopen van een PC hier ten zeerste afraden.
Gepost op 31/10/04 om 01:46 uur
Winkel
Nee, wij gaan voorlopig geen abonnementen verkopen. We willen ons blijven richten op de losse toestellen verkoop.
Bovendien is het nog steeds een hobbie van mij om erbij te hebben, en dat zal het waarschijnlijk ook blijven.
Iedereen bedankt voor het posten van zijn positieve ervaringen
Gepost op 05/08/12 om 15:08 uur
Toch grote vraagtekens bij dit bedrijf. Afhalen op het bedrijfsadres Barrierweg 189 in Eindhoven kan niet. Kijk je op maps.google.com in de streetview, dan blijkt daar een hele andere zaak te zitten, een wijnhandel?

Lijkt toch een linke boel te zijn als je niet ook lokaal kunt bezoeken.
Gepost op 05/08/12 om 17:27 uur
GSM Eindhoven is ZONDER AFSPRAAK OPEN op de BOSCHDIJK 686 in Eindhoven:

Maandag: 11.00 - 17.00 uur
Dinsdag: 10.00 – 12.00 & 16.00 – 18.00 uur
Woensdag: 10.00 – 12.00 & 13.00 – 18.00 uur
Donderdag: 10.00 – 12.00 & 13.00 – 18.00 uur
Vrijdag: 10.00 – 12.00 & 13.00 – 17.30 uur
Zaterdag: 10.00 – 14.00 uur
Zondag en feestdagen: Alleen op afspraak open
Gepost op 05/08/12 om 19:42 uur
blabla
@ petal: Een bedrijf dat al sinds 2004 actief is op TelecomVergelijker.nl, en meerdere positieve ervaringen heeft van actieve leden van destijds. Waarom zet je daar je vraagtekens bij?

Op de website van gsm-eindhoven staat dat zij beperkt open zijn vanwege vakantie, en dat staat er bij het adres op de Barrierweg heel duidelijk in rode dikgedrukte letters dat ze een nieuw adres hebben. Denk je dat de Google auto elke dag een nieuwe foto schiet voor Streetview? Dat beeldmateriaal is inmiddels al jaren oud en die wijnhandel kan al tien keer failliet gegaan zijn of verhuisd zijn sinds die tijd.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN