Bij KPN Mobiel is de overstap naar Flexibel verwijderd en is voor elke stap 20.25 in rekening gebracht, just to be sure. Naar de andere abo's zal ik z.s.m. kijken.
Wie weet of er ook kosten in rekening worden gebracht bij de Hi-abonnementen? Op de site zie ik dit:
Quote:
raag
Ik wil overstappen naar een ander abonnement. Kan dit?
Antwoord
Ja, dat kan. Of je hierbij aan bepaalde voorwaarden en/of kosten bent gebonden is afhankelijk van je huidige abonnement.
Let op: overstappen van een regulier abonnement naar een SIM Only abonnement is niet mogelijk.
* Overstappen naar een duurder abonnement is mogelijk. Je kunt een onbeperkt aantal stappen omhoog. Dit mag 1x per maand en je bent hiervoor mutatiekosten verschuldigd.
* Overstappen naar een goedkoper abonnement is niet mogelijk binnen de eerste zes maanden na aanschaf. Het is ook niet mogelijk binnen de eerste zes maanden van een contractverlenging.
* Na zes maanden mag je overstappen naar een abonnement dat direct onder jouw huidige abonnement komt. Hiervoor zijn mutatiekosten verschuldigd.
* Je kunt slechts één keer in de zes maanden overstappen op een abonnement dat goedkoper is dan je huidige abonnement.
* Je kunt overstappen naar PrePay als je aan het einde van je contract zit. Er geldt wel een opzegtermijn van drie maanden.
* Stap je over naar een ander abonnement terwijl je gebruik maakte van een bepaald actievoordeel, dan vervalt het actievoordeel na de overstap.
Hierover heb ik in deze thread nog niets gelezen, maar het lijkt me dat het bij Hi dus ook geld kost?
Roland wijzigde dit bericht op 20/12/05 om 11:30.