Update: speciale constructies

Gepost op 18/12/05 om 15:19 uur
Quote:

MTT/A.V. KPN Mobiel abonnementen.

Migraties van KPN Mobiel naar KPN Flexibel of KPN Flexibel naar Hi zijn niet mogelijk. U kunt wel overstappen van Hi naar KPN. Bij contractverlenging is migratie altijd mogelijk.

Waarom staat bij de speciale constructies bij KPN Mobiel abonnementen nog steeds deze mogelijkheid?

Voor de duidelijkheid: uit bovenstaande kan ik aflezen dat een een overstap van KPN Mobiel naar HI Mobiel nog wel mogelijk is, rekening houdend met (e.v.t) migratiekosten?
Gepost op 20/12/05 om 09:10 uur
Ik heb net gebeld met de Vodafone klantenservice en daar werd me verteld dat het bij Vodafone tegenwoordig niet meer mogelijk is om te downgraden als blijkt dat je minder belt

Dit wordt nog wel aangegeven bij de speciale constructie bij aanbiedingen op deze site...
Gepost op 20/12/05 om 09:45 uur
Lightning
minder of meer?
Gepost op 20/12/05 om 09:54 uur
Dit bedoel ik bijvoorbeeld:

Tegen betaling van 20 euro kunt u één maal na 6 maanden naar een lagere bundel downgraden (maximaal 1 stap). U betaalt de laatste 18 maanden hierdoor € 17,50 i.p.v. € 22,50

Volgens die man die ik sprak is dat al een tijdje niet meer mogelijk. Of moet je daarvoor niet bij vodafone zelf zijn maar bij de winkel waar je de tel koopt?
Gepost op 20/12/05 om 10:13 uur
Moderator
Volgens mij heeft Vodafone dat sinds de nieuwe tarieven van laatst juist weer ingevoerd.
Gepost op 20/12/05 om 10:24 uur
Meen je? Is dat ook zo bij een UMTS abbo?

Ik heb de neiging nog een keer te bellen maar ja zelfde vraag + zelfde telefoonist = zelfde antwoord waarschijnlijk...

Gepost op 20/12/05 om 11:30 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
Bij KPN Mobiel is de overstap naar Flexibel verwijderd en is voor elke stap 20.25 in rekening gebracht, just to be sure. Naar de andere abo's zal ik z.s.m. kijken.

Wie weet of er ook kosten in rekening worden gebracht bij de Hi-abonnementen? Op de site zie ik dit:

Quote:

raag
Ik wil overstappen naar een ander abonnement. Kan dit?
Antwoord

Ja, dat kan. Of je hierbij aan bepaalde voorwaarden en/of kosten bent gebonden is afhankelijk van je huidige abonnement.

Let op: overstappen van een regulier abonnement naar een SIM Only abonnement is niet mogelijk.

* Overstappen naar een duurder abonnement is mogelijk. Je kunt een onbeperkt aantal stappen omhoog. Dit mag 1x per maand en je bent hiervoor mutatiekosten verschuldigd.
* Overstappen naar een goedkoper abonnement is niet mogelijk binnen de eerste zes maanden na aanschaf. Het is ook niet mogelijk binnen de eerste zes maanden van een contractverlenging.
* Na zes maanden mag je overstappen naar een abonnement dat direct onder jouw huidige abonnement komt. Hiervoor zijn mutatiekosten verschuldigd.
* Je kunt slechts één keer in de zes maanden overstappen op een abonnement dat goedkoper is dan je huidige abonnement.
* Je kunt overstappen naar PrePay als je aan het einde van je contract zit. Er geldt wel een opzegtermijn van drie maanden.
* Stap je over naar een ander abonnement terwijl je gebruik maakte van een bepaald actievoordeel, dan vervalt het actievoordeel na de overstap.

Hierover heb ik in deze thread nog niets gelezen, maar het lijkt me dat het bij Hi dus ook geld kost?
Roland wijzigde dit bericht op 20/12/05 om 11:30.
Gepost op 20/12/05 om 13:11 uur
skip.

Foutje van mij, btw. KPN Mobiel klopt nu idd.

Gepost op 20/12/05 om 15:12 uur
Ik heb ff naar 2call.nl gemaild met de vraag of je bij vodafone nog kan downgraden. Antwoord was:

Goedemiddag,

Helaas is downgraden bij een Vodafone abonnement niet mogelijk.

Met vriendelijke groeten,

xxxxxx

Dus helaas...
Gepost op 20/12/05 om 20:22 uur
Kheb net de n70 gekocht bij de Vodafone winkel in Groningen. Daar toch maar ff gevraagd hoe het nu met het downgraden zit en daar zeiden ze weer dat het wél kan. Alleen 1 malig, max 1 bundel lager en tegen betaling van 20 euro.
Gepost op 10/01/06 om 14:20 uur
Als ik op de informatie pagina van KPN "Ga naar het formulier voor het wijzigen van uw abonnement." aanklik, kan ik op de volgende pagina niet van "KPN Mobiel 20" naar "KPN Hi 15"

Weten jullie zeker dat de mogelijkheid van Mobiel naar Hi nog bestaat?

NB de speciale constructie met KPN Mobiel klopt niet, aangezien er vanuit wordt gegaan dat er een stapje naar beneden gemaakt kan worden na 5mnd, maar dit is steeds na 6 mnd!
spargo wijzigde dit bericht op 10/01/06 om 14:20.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone