[Nokia N-Gage] Telefoon Zelf

Dit topic is gesloten
Gepost op 22/04/04 om 17:35 uur
Hallowa, ik heb even een vraagje, ik heb nou ongeveer een week de N-Gage... en vind het een geweldig toestel.. maar, elke dag is d accu leeg, hoort dit? of wordt de standby tijd, steeds langer?... ik luister soms wel een muziekje, en soms filmpje kjke, maar niet vaak, en k sluit m wel vak aan op pc.. Ik heb een chip van 256MB erin zitten kan dat ermee te aken hebben?.. en dan nog iets.. weet iemadn een site, om engelstalige filmpjes te downloaden 8-)(ook volledige films zowals 2 fast 2 furious).. want ik heb nu allemaal duits talige, en dat is niet echt fijn, alvast bedankt.. Groetjes, Ramses

Modbreak:
lees aub. de Tv Forum richtlijnen een keertje helemaal door omdat dit idd geen manier van een topic starten is.
Geef duidelijk aan wat je wilt weten, leg uit wat je al gedaan/gezocht hebt.

Ook geen groetjes e.d. bij je berichten!
Gepost op 22/04/04 om 19:53 uur
[ontopic] Houd de menuknop eens ingedrukt dan kun je precies welke programma's er op dat moment actief zijn. Wellicht heb je meerdere programma's tegelijkertijd aanstaan, waardoor de batterij snel leeg is [/ontopic]

[offtopic] Let een beetje op je spelling [/offtopic]
Gepost op 22/04/04 om 23:55 uur
Off_topic: Da_masta merkt dat het een gametelefoon is, gezien het felgekleurde bericht van de TS.
Gepost op 23/04/04 om 00:33 uur
In het begin is het ook verstandig om je batterij een paar keer helemaal leeg te laten gaan en volledig op te laden (dus niet tussentijds opladen).
Gepost op 24/04/04 om 09:27 uur
Da_masta: Afgezien van het feit dat je overladen bent met zinloze emoticons en de onleesbare taal vraag ik me ook af wat de TS in godesnaam vragen wil
Gepost op 24/04/04 om 12:20 uur
Inderdaad,ik heb ook geen enkel idee.

Kunnen "jongeren" tegenwoordig ook al niet meer normaal typen
Gepost op 24/04/04 om 13:24 uur
Zeg, hee, laten we niet op jongeren gaan afgeven. Daar reken ik mezelf althans nog net onder ;)
Althans, meer de oudere jongere (van kooten en de bie)
Euhm, slotje trouwens?
Gepost op 25/04/04 om 17:38 uur
Moderator
http://www.linkedin.com/in/sjoerdheins
Hmm, typisch zo'n topic dat ik over het hoofd heb gezien, andere mod's blijkbaar ook.

Topicstarter, lees aub. de Tv Forum richtlijnen een keertje helemaal door omdat dit idd geen manier van een topic starten is.
Geef duidelijk aan wat je wilt weten, leg uit wat je al gedaan/gezocht hebt.

Dicht.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone