Gratis Blyk Mobiel simkaart met gratis bellen en SMS

Gepost op 13/12/10 om 17:57 uur
123456
Blyk geeft nu een al eerder in dit topic genoemde oplossing aan wanneer gewoon activeren niet lukt:
Quote:
Door een nog onbekend probleem ervaren sommigen van onze leden problemen bij de volgende stap. Wanneer jij op de volgende pagina een foutmelding krijgt, neem dan deze twee stappen:
- Bel 1200 vanaf je Blyk telefoon. Het bellen met 1200 is gratis en je zal geen callcenter medewerker spreken. Maak voor minimaal 10 seconde contact met 1200, dit zal je SIM op ons netwerk activeren.
- Daarna voltooi je jouw activatie door een opwaardering en ontvang je 3000 Blyk minuten en SMS'jes.
Excuses voor het ongemak, Blyk werkt momenteel aan een oplossing.

Ik blijf het echter proberen ZONDER eerst op te waarderen, ben benieuwd hoe lang dat duurt ...
Gepost op 17/12/10 om 15:47 uur
Moderator
1200 bellen is inderdaad gratis. Ik dacht de klantenservice via 1200 te kunnen bellen, maar je krijgt alleen de prepaid infolijn van Vodafone zonder mogelijkheid om een medewerker aan de lijn te krijgen. Een telefonische helpdesk lijken ze zelfs helemaal niet te hebben. Dat vind ik wel een bezwaar eigenlijk. Per mail kreeg ik keurig reactie trouwens, maar dit duurt wel een dag. Inderdaad vanaf een engels mailadres in het Nederlands. Zij maken nu een account voor mij aan. Via de post heb ik ook mijn Blyk code ontvangen. Verder ontvang ik op het 2e Blyk nummer nog geen Blyk berichten. Wel mijn gratis bonussen. Vraag mij af of ik nog wel moet gaan registreren ;)

Nog even een opmerking over activeren zonder opwaarderen: in het normale aanmeld en registratietraject zit standaard de stap dat je je eerste 10,- tegoed moet opwaarderen via online opwaarderen. Je simkaart wordt namelijk zonder tegoed geleverd. 1 keer opwaarderen moet je dus toch al. (kan je ook een maand mobiel internet voor nemen trouwens als je niet wilt bellen of SMS-en op de simkaart, toen ik mijn eerste nummer activeerde betaalde je als actie 4,95 per maand voor onbeperkt snel mobiel internet. Dat was helemaal aantrekkelijk. Ik hoop dat die actie ook nog weer een keer terug komt!)
Gepost op 24/01/11 om 21:58 uur
Moderator
Nou inmiddels weer wat ervaringen met Blyk. Mijn nieuwe Blyk simkaart werkte opeens niet meer. Op advies van de klantenservice een nieuwe besteld, waarop mijn tegoed nu staat. Wel raar dat er echt geen telefonische klantenservice is. Via de email komt er na ca. 2 dagen antwoord. Dat vind ik best lang als je geen alternatief hebt om de klantenservice te bereiken. Ze lossen het probleem op, maar men doet er wel even over om te begrijpen wat er aan de hand is. NB. ik kreeg een email waarin gemeld werd dat de activatieproblemen voorbij zijn. De nieuwe simkaart was snel en vlekkeloos geactiveerd.
Gepost op 23/05/11 om 14:32 uur
Heb sinds vorige week blyk geactiveerd, ging helemaal super geen problemen ondervonden. voordat ik opgewaardeerd had met 10 euro goed de instellingen gecontroleerd, en na opwaarderen gelijk smsje met de info dat me 1000 smsjes en blyk naar blyk belmenuten zijn opgewaardeerd, me vriendin ook gelijk vandaag geactiveerd, uitgeprobeerd en bellen en smsen doet het super, kan het iedereen aanraden!

meld je snel aan met de code pc46jtpm en ontvang binnen 2 werkdagen je eigen blyk sim kaart
Gepost op 23/05/11 om 14:38 uur
heb het ook aangevraagd voor mijn 2 dochters. Simkaarten waren snel binnen. Nu maar wachten of alles goed gaat met nummerbehoud! (1x abo -> prepaid en 1x prepaid -> prepaid)
Gepost op 24/05/11 om 08:54 uur
http://www.elsinga.net
Wil je mijn dochter aan gratis bioscoopkaartjes helpen, gebruik dan code h5p7rccx om je aante melden. ;)

Bij mijn dochter ging nummerbehoud prima, alleen duurde het wel 10 werkdagen (vanaf prepaid, Simyo). Kennelijk kan het niet sneller, alhoewel dat bij prepaid gewoon zou moeten kunnen. Dochterlif heeft dus 2 weken met mijn oude Nokia 6150 erbij rondgelopen.
Gepost op 09/06/11 om 10:00 uur
Sinds een aantal dagen krijg ik iedere nacht ieder uur een sms dat ik over een maand moet opwaarderen om over gratis Blyk sms en minuten te beschikken (gemiddeld 6 a 8 smsjes per nacht) Dit vind ik hoogst iritant en komt neer op digitaal stalken met als doel vaker op te waarderen dan per 3 maanden!
Als er een Blyk medewerker mee leest: doe hier iets aan!!!!
Gepost op 09/06/11 om 23:21 uur
blabla
Wat zegt de klantenservice hierover Gouryella?
Gepost op 12/06/11 om 02:38 uur
Quote:
Sinds een aantal dagen krijg ik iedere nacht ieder uur een sms dat ik over een maand moet opwaarderen om over gratis Blyk sms en minuten te beschikken (gemiddeld 6 a 8 smsjes per nacht) Dit vind ik hoogst iritant en komt neer op digitaal stalken met als doel vaker op te waarderen dan per 3 maanden!
Als er een Blyk medewerker mee leest: doe hier iets aan!!!!

Dat is inderdaad vervelend, zeker als je je toestel niet uit wilt zetten.

Ik zou ze als ik jou was ze er wel op aanspreken, want dat soort berichten behoren meer in de middag thuis. Mocht het toestel uit staan, dan komen ze vanzelf binnen zodra het toestel aan gaat. Het dagelijks versturen kan ik wel begrijpen, maar wel op normale tijdstippen.
Gepost op 13/06/11 om 11:17 uur
Reactie Blyk klantenservice:

Hallo,

Bedankt voor je mail. Je geeft aan meermalig 's nachts sms te hebben ontvangen dat je geen Blyk tegoed ontvangt als niet tijdig hebt opgewaardeerd.

Door een storing zijn deze sms'jes meermalig verstuurd. Ik heb dit voor je aangemeld bij de technische afdeling ter oplossing. Je ontvangt hiervan nog per mail bericht.

Ik adviseer je een harde reset te maken om na te gaan of je klacht hierdoor wordt verholpen. Je kunt dit doen door de batterij uit je toestel te halen terwijl dit aan staat. Plaats daarna alles terug en je klacht moet zijn opgelost.

Excuses voor je ongemak.

Groeten Maria,
Blyk Ledenservice
Gepost op 13/06/11 om 21:51 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Tuurlijk, als ik m'n toestel reset, ontvang ik 's nachts geen sms-jes meer
Gepost op 14/06/11 om 09:19 uur
Quote:
Je kunt dit doen door de batterij uit je toestel te halen terwijl dit aan staat.

Serieus.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone