Quote:
Wat lukt er precies niet?
Ik weet dat de KPN firmware voor de Speedtouch uitgaand voip verkeer anders dan over de KPN servers blokeerd, d.w.z. wel kunnen registreren, en kunnen bellen maar geen geluid kunnen ontvangen of verzenden en binnen een minuut wordt de verbinding verbroken.
Dit is wel enige tijd geleden maar er zijn firmware versies waarbij bovenstaande problemen opspelen. Enige optie was toen downgraden naar een eerdere firmware. Bij een dichtgetimmerde Experiabox is dat niet mogelijk.
Had ik toch helaas nog steeds gelijk dat deze voormalig monopolist zijn trekjes nog steeds niet is verleerd.
Ik steun je van harte in je bezwaar, maar de meeste mensen zullen hier geen belang aan hechten en hebben juist graag een alles in 1 oplossing.
Ik zou gewoon opzeggen en naar Online of eventueel Telfort overstappen en Digitenne (ook van KPN) nemen voor de TV.
Als je nog een jaarcontract hebt zul je dat even moeten uitzitten.
Wel kan je overwegen dan een softphone van een voipbuster-kloon te gebruiken bijv.
http://www.justvoip.com/en/download.html te gebruiken. Hun softphone's maken nl. geen gebruik van SIP.
X-lite werkte ook niet?