Simyo 5 euro cashback

Gepost op 22/12/10 om 18:45 uur
Zag al ergens een topic over de 1 euro simyo simkaart maar zag dat er een cashback van 1.50 op zit

Oke verwijderd

Mochten er nog mensen zijn die wel gebruik willen maken van de cashback laat het maar weten

Dit gebeurt middels een persoonlijke link zo hoeft er ook geen bevestigings mail te worden door gestuurd

Er hangt een commissie van 10 euro aan per verkochte simkaart en ik geef daarvan gewoon 5 euro retour
Gepost op 22/12/10 om 19:21 uur
Hugo Boss
1 dag actief op Marktplaats? Zou maar voorzichtig zijn met een bevestigingsmail met al je persoonlijke gegevens erin door te sturen.
Gepost op 22/12/10 om 19:56 uur
Gypsy
Ik zie overigens nergens iets over een cashback van 1,50.
Wel iets vaags over 5 euro "retour op je aankoop".
Van die nieuwe Blackberry misschien...?
Gepost op 22/12/10 om 20:05 uur
Het is gewoon een doorkliksite , klik klik en je komt bij simyo terecht :

https://www.simyo.nl/selfcare/servlet/Start

Nu verdient er een persoon wat minder geld .
Gepost op 22/12/10 om 20:24 uur
Gypsy
Daar zie ik al helemáál niet dat je wat terugkrijgt!
Gepost op 22/12/10 om 20:35 uur
Daar gaat het ook niet om , het komt er op neer dat het Spam is en er verdiend wordt aan ons geklik
Gepost op 22/12/10 om 22:23 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Dit is idd behoorlijke spam, helemaal gezien het de eerste post is van deze mip070
maar de bedoeling is vast goed, alhoewel het doorsturen van de bevestigingsmail van simyo niet de meest veilige en betrouwbare manier is om de transactie te verifieren.
Zelf heb ik me hier ook wel mee bezig gehouden. Het blijft aantrekkelijk omdat je als affiliatie 10 tot 15 euro per transactie ontvangt, terwijl de consument in dit geval slechts 1 euro hoeft te betalen.
Maar Simyo is ook niet gek en heeft voorwaarden opgesteld, ten eerste voor het genereren van clicks en ten tweede over cashbacks.

Voorwaarden Simyo bij Daisycon waar deze mip070, ga er maar even vanuit dat die achter de marktplaats ad zit, gebruik van maakt:

Quote:
Keyword buying / SEA
- Simyo staat niet toe dat affiliates adverteren op de merknaam Simyo, misspellings en andere KPN merken
- Simyo staat niet toe dat er door affiliates gebruik gemaakt wordt van de merknaam Simyo, misspellings en andere KPN merken in de ad; onder ad vallen de titel, tekstregels en zichtbare url

*Andere KPN merken: KPN, Telfort, Hi en XS4ALL

Consequenties
- Bij overtreding van (een van) bovenstaande regels zal de affiliate worden uitgesloten van het programma en zullen tot dan toe niet gekeurde orders worden afgekeurd

Aan beide voorwaarden houdt deze affiliatie/advertentie zich niet.

Daarnaast staat er tegenwoordig dat er helemaal geen cashbacks meer mogen worden gegeven op simyo simkaarten. De voorlaatste keer dat ik daar keek was het meen ik nog € 2,50.

Zie voor hoe het wel zou kunnen mijn website www.wiindbel.nl
Gepost op 22/12/10 om 23:35 uur
Gypsy
Driemaal kijken dus, allemaal belazerlarij!
Gepost op 23/12/10 om 00:27 uur
Quote:
Driemaal kijken dus, allemaal belazerlarij!

Dat is wel heel kort door de bocht maar goed
Gepost op 25/12/10 om 13:29 uur
Hier zit 6,- cashback op Simyo prepaid bij simyo.nl zelf of via dealdirect.nl Uitbetaling vanaf 10,-
Wat een hoge aansluitkosten op simyo internet voor de laptop overigens.
Gepost op 25/12/10 om 14:18 uur
Dealdirect.nl verkoopt geen simkaarten meer van Simyo.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone