Hollands Nieuwe; nieuwe MVNO

Gepost op 05/01/11 om 17:18 uur
@hpahpa Dit staat er bij mij.Staat er bij jou wat anders?
Je bestelling
eenmalig per maand
hollandsnieuwe 75, 12 maanden € 5,00
nummerbehoud € 0,00
bezorgkosten € 0,00
totaal (incl. BTW) € 10,00 € 0,00
Gepost op 05/01/11 om 17:18 uur
123456
Zoals ik het lees gaat bij hollandsnieuwe alles uit 1 bundel. Dus vallen 0900, 0906, 0909, 084, 087, 067, 18XY en 14 XYZ servicenummers en buitenland nu ook binnen de bundel?
Gepost op 05/01/11 om 18:00 uur
Quote:
onze tarieven gelden voor alle (normale) vaste en mobiele nummers in Nederland.

Lijkt me dus niet
Gepost op 05/01/11 om 18:03 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Lijkt me wel, je hebt niks buiten de bundel. Buiten de bundel kan je namelijk niet bellen Net als met prepaid dus. Pas nadat je hebt opgewaardeerd, kan je er weer gebruik van maken.
Gepost op 05/01/11 om 18:04 uur
Buitenland gaat wel uit de bundel. Zowel bellen/smsen in, als sms-en naar. Staat bij de FAQ.
Gepost op 05/01/11 om 18:04 uur
bcool
Ik heb net die gratis abonnement besteld. Als je geen korting vermeld ziet dan heb je geklikt op het zwarte blokje "bestellen". Als je de korting vermeld wil zien moet je dus niet daar op klikken maar op het logo erboven! Dan zie je wel een berekening met de korting vermeld. Ik denk ik zeg het ff
Gepost op 05/01/11 om 18:23 uur
yamal
Voor dat tientje per jaar en naar het zich laat aanzien alleszins redelijke abovoorwaarden mogen we niet klagen. Zeker als bellen en gebeld worden in het buitenland inderdaad uit de bundel gaat. Nicobart bedankt
Gepost op 05/01/11 om 19:13 uur
Gypsy
Ook maar besteld, voor die prijs
Hartelijk dank voor de tip!
Gepost op 05/01/11 om 19:17 uur
Ik snap niet dat er mensen zijn die hier verklaren dat bellen/sms naar/vanuit het buitenland uit de bundel gaan, er staan aparte tarieven voor het buitenland. Als ik het mis heb dan graag een link waar het staat dat het uit de bundel gaat.
Gepost op 05/01/11 om 19:38 uur
bcool
Is de aanbieding 1 per adres of huishouden? Ik heb er namelijk 1 aangevraagd voor mijn vrouw. Nu wil ik voor mezelf ook zo'n abonnement maar zodra ik dan op Ideal klik wordt de actiekorting gewijzigd van 5 euro naar 0 euro.
Gepost op 05/01/11 om 19:42 uur
@raaf34

Staat bij de FAQ. Bij zoekterm bijvoorbeeld even 'buitenland' ingeven.

Dan staat er dit:

"Hoe betaal ik de kosten van bellen, sms’en en internetten in het buitenland?

Ook deze kosten van bellen, sms’en en internetten in het buitenland worden betaald uit de (bel)bundel "

Dus andere tarieven, maar gaat wel uit de bundel.
Gepost op 05/01/11 om 20:05 uur
Ik heb er 1 besteld, alles is goed gegaan, 10 euro van mijn rekening via Ideal.
Is er iemand die weet wanneer ik eventueel op moet zeggen ?
Ik weet nog niet of ik dit ga doen, maar het kan wel nuttig zijn om die datum
in mijn agenda te kunnen zetten.
Dus wie het weet, mag het zeggen......
Heb net even mijn nummer geverifieerd, komt uit de reeks 0637100000-0637199999,
deze nummerreeks is gereserveerd voor Teleena en dus geen oorspronkelijke Vodafone nummerreeks. (Teleena is o.a. ook leverancier van DekaMobiel)
Dus waarschijnlijk ook niet met Vodafone Blox te combineren, weet iemand hier iets over ?
De reden dat het goedkoop is lijkt mij doordat je alles vooraf betaalt, je bundel, je extra bundel, buitenlandbellen uit de bundel e.d. Derhalve geen boniteitscheck nodig.
Maar goed via Veronica heb je weinig vooruit te betalen en is dus nog beter.
Gepost op 05/01/11 om 20:12 uur
Quote:
Ook deze kosten van bellen, sms?en en internetten in het buitenland worden betaald uit de (bel)bundel "

Dus andere tarieven, maar gaat wel uit de bundel.

Je hebt dus een soort beltegoed??
Gepost op 05/01/11 om 20:19 uur
@ zephur

Inderdaad, zie ook de post van Pinokkio.
Gepost op 05/01/11 om 21:39 uur
@paul79, bedankt voor je reactie maar ik zie nergens FAQ.
Gepost op 05/01/11 om 21:48 uur
@Raaf34,
Het heet iets anders op de website, maar je moet kijken onder Klantenservice. Dan typ je in het zoekveld een sleutelwoord in, in dit geval is dat 'buitenland'.
Gepost op 05/01/11 om 22:02 uur
Bedankt Cadezo en Paul, heb het gelezen.
Gepost op 05/01/11 om 22:15 uur
Hugo Boss
Wat kost mobiel internet eigenlijk bij de goedkoopste varianten? Niet echt terug te vinden... Ga hem ook maar bestellen denk ik! Zou de 5 euro korting ook blijven bij tussentijds verhogen?

Edit: laat maar, mobiel internet is niet mogelijk.

Je zou dit bijna kunnen zien als het nieuwe T-Mobile Flex, met slechts een nadeel (afronden op hele minuten) en verder alleen maar voordelen! En dan met name op het niet zomaar buiten je bundel kunnen komen.

Aanvraagprocedure ook maar even doorlopen, ook al een nummer te pakken. Geen hele mooie, maar wat maakt het uit
Gepost op 06/01/11 om 11:17 uur
Op de veronica site staat nogsteeds 5 euro korting. Als je doorlinkt blijkt dat de 5 euro korting niet meer berekend wordt. Niet netjes. De site zou eigenlijk aangepast moeten worden. Als je niet oplet ben je de klos.
Gepost op 06/01/11 om 11:35 uur
@givemebeer
Ik heb zojuist besteld, de korting bedraagt gewoon 5 euro en die staat ook vermeld in de bevestiging.

Zie echter ook de posting van bcool:

"Gepost op 05/01/11 om 18:04 uur
Ik heb net die gratis abonnement besteld. Als je geen korting vermeld ziet dan heb je geklikt op het zwarte blokje "bestellen". Als je de korting vermeld wil zien moet je dus niet daar op klikken maar op het logo erboven! Dan zie je wel een berekening met de korting vermeld. Ik denk ik zeg het ff
".

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone