Hollands Nieuwe is een op zich zelf staand bedrijf in Haarlem met zover ik begrepen heb Vodafone als aandeelhouder.
Ze hebben een vliegende start gemaakt, maar ik denk dat ze wegens hun eigen succes nu capaciteitsproblemen qua mankracht hebben. Ik denk ook dat ze een inschattingsfout hebben gemaakt, dus te weinig simkaarten klaar hadden liggen. Nu de echte aanbiedingen voorbij zijn, zullen ze denk ik de waslijst van aanvragen snel weg werken.
De marketing trein dendert op volle toeren, misschien dat ze even een pauze moeten inlassen, maar dat is met de aanbiedingen al min of meer gebeurd.
Bij het inloggen wordt je netjes op de hoogte gehouden, ook als er mogelijk iets niet klopt. Voor het beltegoed raden ze aan *101# te gebruiken, want die is up to date, de site kan mogelijk achter lopen.
Ik ben tot nu toe aldoor netjes beantwoord via mail en telefoon, maar dat was voor de trein op volle toeren reed.
Ik wacht op een onderdeel in het systeem wat nog aangepast moet worden, dat duurt wat langer dan ze gezegd hebben, maar staat inmiddels als ik inlog in het systeem dat het langer gaat duren.
Als ik ze een tip mag geven, plaats dat netjes op een aparte onderhoud pagina zodat iedereen weet wanneer iets wel kan of wanneer er aan een storing gewerkt wordt en hoe lang dat nog kan duren.
Wie weet als de problemen zijn opgelost dat er weer betere aanbiedingen komen, want nu zijn ze duur i.v.m. Ben. Ben heeft weer andere nadelen, zoals het meenemen van het beltegoed, maar ze zijn nu wel goedkoper. Ik ben van mening dat Orange het eerlijkste systeem had, want je bundel bleef onbeperkt geldig dat kan je niet vergelijken met T-Mobile.