Hollands Nieuwe; nieuwe MVNO

Gepost op 24/03/11 om 20:48 uur
Excuses voor mijn overspannen reactie, en ik hoop wel dat mensen voortaan beter op de hoogte zijn van de beperkingen van een klantenservice die alleen via mail te bereiken is. Na 4 weken drama, is bij mij gisteravond helaas even een lichtje uitgegaan,dat gelukkig nu weer brandt.

Doe met deze info over de ks wat je zelf wilt.

Gepost op 25/03/11 om 00:05 uur
Gypsy
Ok, welkom terug op aarde.
Gepost op 25/03/11 om 01:31 uur
Hollands Nieuwe is een op zich zelf staand bedrijf in Haarlem met zover ik begrepen heb Vodafone als aandeelhouder.

Ze hebben een vliegende start gemaakt, maar ik denk dat ze wegens hun eigen succes nu capaciteitsproblemen qua mankracht hebben. Ik denk ook dat ze een inschattingsfout hebben gemaakt, dus te weinig simkaarten klaar hadden liggen. Nu de echte aanbiedingen voorbij zijn, zullen ze denk ik de waslijst van aanvragen snel weg werken.

De marketing trein dendert op volle toeren, misschien dat ze even een pauze moeten inlassen, maar dat is met de aanbiedingen al min of meer gebeurd.

Bij het inloggen wordt je netjes op de hoogte gehouden, ook als er mogelijk iets niet klopt. Voor het beltegoed raden ze aan *101# te gebruiken, want die is up to date, de site kan mogelijk achter lopen.

Ik ben tot nu toe aldoor netjes beantwoord via mail en telefoon, maar dat was voor de trein op volle toeren reed.

Ik wacht op een onderdeel in het systeem wat nog aangepast moet worden, dat duurt wat langer dan ze gezegd hebben, maar staat inmiddels als ik inlog in het systeem dat het langer gaat duren.

Als ik ze een tip mag geven, plaats dat netjes op een aparte onderhoud pagina zodat iedereen weet wanneer iets wel kan of wanneer er aan een storing gewerkt wordt en hoe lang dat nog kan duren.

Wie weet als de problemen zijn opgelost dat er weer betere aanbiedingen komen, want nu zijn ze duur i.v.m. Ben. Ben heeft weer andere nadelen, zoals het meenemen van het beltegoed, maar ze zijn nu wel goedkoper. Ik ben van mening dat Orange het eerlijkste systeem had, want je bundel bleef onbeperkt geldig dat kan je niet vergelijken met T-Mobile.
Gepost op 25/03/11 om 01:50 uur
Lightning
Hollands Nieuwe is 100% Vodafone
Gepost op 25/03/11 om 11:03 uur
H-W
Zojuist trouwens even mijn tegoed gecontroleerd, dat klopt. De portering is ook goed uitgevoerd, dus hier zit een tevreden klant.
Gepost op 23/05/11 om 12:56 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Al een maand is er geen mogelijkheid om je facturen te kunnen downloaden. In eerste instantie zocht ik me wezenloos naar de link. Na navraag bij de klantenservice bleek dat zij hierin een bugg hadden gevonden en de link "tijdelijk" hebben verwijdert.
Ze zeiden toen nog dat het de week daarop zou zijn opgelost.

Nu zeggen ze:
Quote:
We zijn er druk mee bezig, alleen is het technisch gezien nog niet mogelijk.
We zullen er alles aan doen om dit in de toekomst weer mogelijk te maken.

Beetje raar dat je bij een prepaidabonnementsvorm geen facturen krijgt en laat staan geen gespreksspecificatie ontvangt.

Jammer, want verder vind ik dat ze de beste aanbieder zijn en voorwaarden hebben voor een abonnementsvorm.
Gepost op 31/05/11 om 14:00 uur
Op dezelfde vraag kreeg ik dit als antwoord:
Beste John,

Deze functie is tijdelijk van de site gehaald omdat er fouten in zaten.
Wij zorgen ervoor dat dit z.s.m. wordt verholpen.

Als je nog vragen hebt over dit antwoord, dan horen we het graag.

Vriendelijke groeten,

Marieke Wouters

Klantenservice

Fijn dat ik niet de enige klager ben, maar ik ben bang dat ze er te weinig klachten over krijgen en het voor hun dan niet belangrijk is.
Gepost op 11/06/11 om 23:52 uur
Moderator
Windstorm
Op dit moment kan ik niet inloggen,
nieuw wachtwoord aangevraagd helpt ook niet.

Zullen ze er zonder aankondiging aan het werk zijn.
En de gespreksspecificatie eindelijk weer beschikbaar maken??

Of ben ik de enige die NU niet kan inloggen?
Gepost op 12/06/11 om 02:01 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Bij Vodafone staat op de website:

Quote:
Om je nog beter van dienst te zijn verbeteren we My Vodafone. Daarom is het mogelijk dat je van zaterdag 11 juni tot en met dinsdag 14 juni je verbruikgegevens en belstatus niet kunt bekijken. Ook zijn een aantal diensten binnen My Vodafone niet beschikbaar. Vanaf woensdag zijn al je gegevens weer beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

Omdat HN en Vodafone vrij dicht bij elkaar zitten, zou er een verband kunnen zijn.
Gepost op 12/06/11 om 02:33 uur
Hoewel ik over de Veronica actie van 3 euro voor 175 minuten erg positief ben, heb ik helaas een best wel lastig nadeel ondervonden.

Het is tot op heden nog steeds niet mogelijk je bankrekeningnummer te veranderen, hoewel dat in het begin al beloofd was. Als ik inlog staat er nog steeds dat er aan gewerkt wordt, maar het zou al rond moeten wezen.. Wel hebben ze de mogelijkheid geboden om op een iets omslachtigere mogelijkheid de betaling te doen.

Verder zie ik binnen het systeem als ik dus ingelogd ben niet de mogelijkheid om de bundel per maand aan te passen, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

De aanbieding was mooi, maar als het wordt zoals de aanbiedingen nu zijn, dan ben ik bang straks geen klant meer ben, want dan begint het best duur te worden.

Maar hopen op een goede verleningsaanbieding voor het einde van het contract, maar dat duurt nog even. Aanbieders met ook mooie aanbiedingen zijn er voldoende.

De klantenservice per e-mail vindt ik geen enkel probleem, ze reageren netjes en op tijd.

Ik begrijp overigens niet waarom niet elke aanbieder *101# gebruikt, makkelijk en snel.
Gepost op 19/06/11 om 16:38 uur
Kan iemand met Hollandsnieuwe mij vertellen of je (online) de actuele status van de 1000 MB bundel kan inzien? En wat gebeurt er als de bundel van 1000 MB op is? Krijg je dan een waarschuwing of ga je zonder dat je het weet je beltegoed verbruiken?
Gepost op 19/06/11 om 19:09 uur
blabla
Kijk eens op de website van Hollands Nieuwe, daar staat dat gewoon op. 1 GB data is erg veel, of je moet van plan zijn veel streaming diensten te gebruiken, zoals internetradio.
Gepost op 20/06/11 om 09:39 uur
Quote:
Kan iemand met Hollandsnieuwe mij vertellen of je (online) de actuele status van de 1000 MB bundel kan inzien? En wat gebeurt er als de bundel van 1000 MB op is? Krijg je dan een waarschuwing of ga je zonder dat je het weet je beltegoed verbruiken?

Het wordt (tenminste, 3 maanden terug nog) gewoon aangegeven. Als je door de 1000 MB heen ben, gaat het gewoon weer van je belbundel af. ongeveer 4 eurocent per MB (ligt aan tarrief bundel).
Gepost op 24/06/11 om 19:57 uur
Quote:
Op dezelfde vraag kreeg ik dit als antwoord:
Beste John,

Deze functie is tijdelijk van de site gehaald omdat er fouten in zaten.
Wij zorgen ervoor dat dit z.s.m. wordt verholpen.

Als je nog vragen hebt over dit antwoord, dan horen we het graag.

Vriendelijke groeten,

Marieke Wouters

Klantenservice

Fijn dat ik niet de enige klager ben, maar ik ben bang dat ze er te weinig klachten over krijgen en het voor hun dan niet belangrijk is.

Ik moet mijn woorden terugnemen, het werkt nu weer en volgens mij zijn de facturen inhoudelijk ook verbeterd. Nu hopen dat het blijft werken.
Gepost op 24/06/11 om 23:17 uur
Moderator
Windstorm
Fijn dat het weer werkt,
Al worden de kosten wel pas gefactureerd als ze daadwerkelijk verbruikt worden.
maar dat heeft met de semi-prepaid structuur te maken.
Gepost op 04/07/11 om 13:33 uur
Moderator
Windstorm
Het is al weer verdwenen...
Gepost op 07/07/11 om 02:14 uur
Het volgende bericht net verzonden naar HN:

Er is al 2 dagen storingen met het verzenden van SMS berichten. Ik heb al een paar keer gemerkt dat berichten niet weg willen en een foutmelding kreeg. Dit was een minuut geleden nog zo. Soms wordt 1 bericht 3x verzonden door de slechte verzending. Er is bij mij dus teveel in rekening gebracht. Soms doet een bericht er 2 minuten over voordat het verzonden is en soms lukt het helemaal niet. Kunnen jullie wat aan deze storingen doen ???

Hebben jullie ook problemen ?
Gepost op 07/07/11 om 21:32 uur
Mijn zoon heeft er ook last van.
Ook een mail gestuurd.
Gepost op 08/07/11 om 01:00 uur
Moderator
Windstorm
Ook problemen met smsen? Of ook last van het missen van de facturen/gespreksspecificatie's?
Gepost op 08/07/11 om 16:40 uur
smsen

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone