Hollands Nieuwe; nieuwe MVNO

Gepost op 10/07/11 om 22:05 uur
vodafone heeft heel slecht bereik hier bar slecht en dat voor zoon grote provider
Gepost op 10/07/11 om 22:17 uur
Quote:
vodafone heeft heel slecht bereik hier bar slecht en dat voor zoon grote provider

Lekker specifiek voor een 1e post. Wat is de definitie van hier? Waar ligt hier?
Ik heb het even opgezocht voor je: Je woont redelijk landelijk.
Waarschijnlijk is dat de oorzaak.

Niet gek dat Vodafone daar een slechte dekking heeft. ;)
Gepost op 10/07/11 om 22:49 uur
lijkt mij niet kerel kpn en t-mobile never problemen dus weet je dat ook weer
Gepost op 11/07/11 om 08:04 uur
blabla
Nogmaals, niemand die iets aan jouw informatie heeft als je je locatie niet bekend maakt. Vodafone heeft een hoger dekkingspercentage dan T-Mobile, en minder capaciteitsproblemen.
Gepost op 11/07/11 om 10:01 uur
Wat zijn "never" problemen?
Gepost op 25/07/11 om 22:30 uur
Quote:
Mijn zoon heeft er ook last van.
Ook een mail gestuurd.

Het is tot nu toe niet opgelost ! Nog sterker.... het lijkt erop dat er niks aan gedaan wordt. Ik heb nog steeds geen reraktie terug. Ik denk dat ik maar over ga stappen naar een andere. Hollandsnieuwe mag dan wel 100% vodafone zijn, maar de service is het niet !
Gepost op 27/07/11 om 13:53 uur
Quote:
Quote:
Mijn zoon heeft er ook last van.
Ook een mail gestuurd.

Het is tot nu toe niet opgelost ! Nog sterker.... het lijkt erop dat er niks aan gedaan wordt. Ik heb nog steeds geen reraktie terug. Ik denk dat ik maar over ga stappen naar een andere. Hollandsnieuwe mag dan wel 100% vodafone zijn, maar de service is het niet !

Opgezegt ! Ik ben al die goedkope providers zat met hun kwaliteiten ! Ik heb een t-mobile prepaid kaartje gekocht. Liever iets meer geld kwijt, maar dan wel kwaliteit, hoop ik.
Gepost op 28/07/11 om 21:01 uur
dreumes
@sverrips,
Is je opzegging geaccepteerd?
Gepost op 06/08/11 om 12:43 uur
Heb slechte ervaring met Hollands Nieuwe, bij het ingaan van de nieuwe maand ben je zomaar je tegoed van de vorige maand kwijt, kan regelmatig niet bellen en sms versturen, wel ontvangen, vaak worden de sms'jes drie tot zeven keer naar dezelfde persoon verstuurd en dit wordt dan ook van je tegoed afgeschreven, op de vraag wat ze hieraan doen is hun antwoord, " stuur ons de 06 nummers, de providers, en de postcodes van de personen waar dit bij gebeurd, nogal onbehoorlijk lijkt mij, zijn volgens mij toch prive gegevens, contact loopt alleen maar via de mail, en je krijgt op elke vraag een standaard mail terug, dat ze tijd nodig hebben om het op te lossen, op de vraag om een factuur waarin ik precies kan zien waar naartoe er gebeld is en sms is verstuurd dan kunnen ze deze niet geven. Heb een jaar abonnement bij ze, zou graag willen weten hoe ik hier van af kan komen.

Heb inmiddels wel een telefoon nr van ze 023-7521600 maar dan krijg je een bandje te horen, volgens mijn gegevens maken ze gebruik van het callcentrum www.2contact.com in Haarlem, hun postbusnr is ook raar, dit wordt ook gebruikt door Certin incasso, dus je kunt alleen maar met ze mailen, en hier wordt slecht op gereageerd, 100% dochter van Vodafone, zij doen ook niets voor je, slecht zaak hoor, hoe goedkoop het ook is, ga niet me ze in zee.
Gepost op 06/08/11 om 17:11 uur
Quote:
@sverrips,
Is je opzegging geaccepteerd?

Nee, dat kan normaal ook niet. Ik heb aangegeven dat ik mijn abonnement NIET meer wil verlengen na het jaar en heb het belbedrag van 550 belminuten en internetbundel terug gebracht naar 5 euro. Dus ben nu 5 euro per maand kwijt tot januari 2012. Ik heb een prepaid kaartje genomen van t-mobile en nu blijken de meeste klachten inees opgelost te zijn. Kan weer bellen en smsberichten komen ook weer in 1x aan met het t-mobile kaartje. Kwaliteit kan dus wel, als je maar meer betaald. Mij krijgen ze niet meer aan een abonnement !
Gepost op 06/08/11 om 17:52 uur
dreumes
@ sverrips,

NIET meer willen verlengen is niet hetzelfde als opzeggen. Als je niet verlengt zit je niet opnieuw een jaar aan het abonnement vast maar loopt het abonnement wel door. De opzegtermijn is dan een maand. Dus wel eind november of begin december opzeggen.
Gepost op 08/08/11 om 10:24 uur
Quote:
@ sverrips,

NIET meer willen verlengen is niet hetzelfde als opzeggen. Als je niet verlengt zit je niet opnieuw een jaar aan het abonnement vast maar loopt het abonnement wel door. De opzegtermijn is dan een maand. Dus wel eind november of begin december opzeggen.

Ik had juist begrepen dat als het doorloopt, dat het dan steeds met een maand verlengt wordt. Niet verlengen betekende bij mij dus opzeggen. Ik zal het per januari 2012 opzeggen. Ik heb met T-Mobile op dit moment veel meer plezier. Ik kan iedereen weer gewoon bellen, wat bij Hollandsnieuwe niet kon.
Gepost op 08/08/11 om 18:44 uur
Hugo Boss
Heb laatst weer een keer geprobeerd op te zeggen per januari 2012, maar alleen reactie gekregen "het is doorgestuurd naar de juiste afdeling en die nemen het in behandeling". Sindsdien niets meer gehoord, ik vrees dat het erg lastig wordt om ervan af te komen.
Gepost op 08/08/11 om 20:54 uur
Makkelijkste manier om op te zeggen is natuurlijk om nummerbehoud aan te vragen, maar dan moet je nog even geduld hebben 60 dagen voor afloop en/of een prepaid kaartje aan schaffen om het naartoe over te zetten.
Gepost op 20/08/11 om 15:00 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Er zijn weer facturen beschikbaar, alleen zit daarbij geen gespreksspecificatie. Dat is jammer.
Maar de eindbedragen kloppen nu wel, met wat er betaald is.

Van slechte bereikbaarheid of niet kunnen bellen of dubbele smsjes heb ik niets gemerkt,
wel komen smsjes soms later aan, als op het moment dat het smsje is verzonden je mobiel uit stond of geen bereik had.

Wat mij betreft komt ook weer de gespreksspecificatie terug en dit is wellicht neerlands beste sim-only provider!
Gepost op 10/01/12 om 08:32 uur
dreumes
Als ik op de hollandsnieuwe site klik op 'klantenservice' en vervolgens op 'contract' kom ik de volgende vraag tegen:

Kan ik mijn bundelkorting behouden na afloop van mijn contract?

Antwoord:

Als je een korting hebt op je voorafvoordeel bundel, dan vervalt deze na afloop van de contractstermijn. Je contract wordt telkens automatisch met 1 maand verlengd en je betaalt de standaard prijs voor de bundel. Als je wilt blijven profiteren van je bundelkorting, verleng dan (vanaf je laatste contractsmaand) je contract via 'mijn hollandsnieuwe' onder het kopje 'je aansluiting'. Kies bij je huidige voorafvoordeelbundel "wijzig" en selecteer je huidige voorafvoordeel bundel of een grotere. Volg vervolgens alle aanwijzingen op het scherm.

Betekent dit nu dat ik in de laatste maand van mijn contract mijn voordeelbundel van 75 minuten met 5 euro korting per maand (Veronica actie) voor een jaar had kunnen verlengen en dus wederom een jaar gratis had kunnen bellen?

Ik kan het op mijn account niet nagaan omdat ik mijn contract heb opgezegd.
Onder het kopje 'je aansluiting' staat bij mij dat het contract wordt beeindigd per 12 januari 2012.
Gepost op 10/01/12 om 10:02 uur
bcool
Quote:
Als ik op de hollandsnieuwe site klik op 'klantenservice' en vervolgens op 'contract' kom ik de volgende vraag tegen:

Kan ik mijn bundelkorting behouden na afloop van mijn contract?

Antwoord:

Als je een korting hebt op je voorafvoordeel bundel, dan vervalt deze na afloop van de contractstermijn. Je contract wordt telkens automatisch met 1 maand verlengd en je betaalt de standaard prijs voor de bundel. Als je wilt blijven profiteren van je bundelkorting, verleng dan (vanaf je laatste contractsmaand) je contract via 'mijn hollandsnieuwe' onder het kopje 'je aansluiting'. Kies bij je huidige voorafvoordeelbundel "wijzig" en selecteer je huidige voorafvoordeel bundel of een grotere. Volg vervolgens alle aanwijzingen op het scherm.

Betekent dit nu dat ik in de laatste maand van mijn contract mijn voordeelbundel van 75 minuten met 5 euro korting per maand (Veronica actie) voor een jaar had kunnen verlengen en dus wederom een jaar gratis had kunnen bellen?

Ik kan het op mijn account niet nagaan omdat ik mijn contract heb opgezegd.
Onder het kopje 'je aansluiting' staat bij mij dat het contract wordt beeindigd per 12 januari 2012.

Ik heb dit net uitgeprobeerd met het abonnement van mijn zoontje. Je krijgt geen 5 euro korting meer maar je komt gewoon in aanmerking voor de actiekortingen die nu gelden bij HN. Bv 12 maand abonnement 75 minuten levert niks op maar 12 maand 175 minuten levert 50 cent per maand op (van 8 euro voor 7,50)
Gepost op 10/01/12 om 10:52 uur
dreumes
@ bcool,

Dank voor het uitproberen. Ik kon me al niet voorstellen dat ik mijn abonnement nog een jaar had kunnen verlengen met de Veronica korting. Hoef ik geen spijt te hebben van mijn opzegging
Gepost op 10/01/12 om 12:13 uur
bcool
Quote:
@ bcool,

Dank voor het uitproberen. Ik kon me al niet voorstellen dat ik mijn abonnement nog een jaar had kunnen verlengen met de Veronica korting. Hoef ik geen spijt te hebben van mijn opzegging

Nee idd hoef je geen spijt te hebben. Ik twijfelde ook ff na je post hier. Ik heb inmiddels ook onze 3 HN veronica abonnementen opgezegd en voor mijn zoon heb ik een nieuwe HN abo afgesloten voor 6 euro per maand met gratis toestel. Ik vind HN voor hem wel zo makkelijk. Nog ff een tip. Ik had 2 van die abonnementen afgesloten bij HN maar ik wilde er 1 annuleren. Via mailformulier en terug laten bellen kreeg ik echter geen reactie. Inmiddels waren de 7 werkdagen waarbinnen je je bestelling kan laten annuleren verstreken. Ik ff gegoogled en toen via het forum van Tros Radar een PM gestuurd naar HN. Ze zijn daar zelf actief op het forum. En warempel!!! Ik had op verzenden gedrukt en werkelijk waar, nog geen minuut later ging mijn telefoon! HN aan de lijn. Ik kon simkaart en telefoon retourneren en het zou alsnog in orde gemaakt worden. Hun excuus was dat ze het nogal druk hadden en vandaar had ik nog niks gehoord. Kan misschien allemaal wel kloppen maar als ze via Tros Radar wel direct kunnen reageren kunnen ze volgens mij ook wel extra mankracht inzetten om de achterstand bij de KS weg te werken. Dus als het niet rechtstreeks lukt bij de KS van HN ff via Tros Radar proberen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone