Heb slechte ervaring met Hollands Nieuwe, bij het ingaan van de nieuwe maand ben je zomaar je tegoed van de vorige maand kwijt, kan regelmatig niet bellen en sms versturen, wel ontvangen, vaak worden de sms'jes drie tot zeven keer naar dezelfde persoon verstuurd en dit wordt dan ook van je tegoed afgeschreven, op de vraag wat ze hieraan doen is hun antwoord, " stuur ons de 06 nummers, de providers, en de postcodes van de personen waar dit bij gebeurd, nogal onbehoorlijk lijkt mij, zijn volgens mij toch prive gegevens, contact loopt alleen maar via de mail, en je krijgt op elke vraag een standaard mail terug, dat ze tijd nodig hebben om het op te lossen, op de vraag om een factuur waarin ik precies kan zien waar naartoe er gebeld is en sms is verstuurd dan kunnen ze deze niet geven. Heb een jaar abonnement bij ze, zou graag willen weten hoe ik hier van af kan komen.
Heb inmiddels wel een telefoon nr van ze 023-7521600 maar dan krijg je een bandje te horen, volgens mijn gegevens maken ze gebruik van het callcentrum
www.2contact.com in Haarlem, hun postbusnr is ook raar, dit wordt ook gebruikt door Certin incasso, dus je kunt alleen maar met ze mailen, en hier wordt slecht op gereageerd, 100% dochter van Vodafone, zij doen ook niets voor je, slecht zaak hoor, hoe goedkoop het ook is, ga niet me ze in zee.