Hollands Nieuwe; nieuwe MVNO

Gepost op 03/03/11 om 21:50 uur
Hugo Boss
Gaat prima hoor, begin januari heb ik ook via dezelfde link besteld en heb geen maandelijkse kosten. Gewoon doen!
Gepost op 03/03/11 om 21:57 uur
Quote:
Gaat prima hoor, begin januari heb ik ook via dezelfde link besteld en heb geen maandelijkse kosten. Gewoon doen!

dank voor je snelle reactie maar nu heb ik nog geen idee over het Veronica abonnement.
Heb jij nu wel of geen abonnement op de veronica gids en zo ja voor welke periode?
Gepost op 04/03/11 om 09:09 uur
Quote:
Quote:

Heb jij nu wel of geen abonnement op de veronica gids en zo ja voor welke periode?

Je kunt zonder abonnement ook bestellen, bedoelt hij.
Gepost op 06/03/11 om 18:18 uur
ik heb 2 maart betaald 10 euro per ideal,
maar nog steeds geen sim kaart gekregen...

meer mensen die na betaling niks meer horen ?

Gepost op 06/03/11 om 22:07 uur
blabla
Quote:

Heb je al contact met ze opgenomen? Als je 2 maart na 15 uur besteld hebt, dan zijn ze namelijk pas één werkdag te laat met leveren en is je reactie nogal overtrokken.
Gepost op 06/03/11 om 22:16 uur
vanaf 2 maart staat het volgende op mijn hollandsnieuwe:

je bestelling is in behandeling...

ik lees op andere sites niet zulke goede berichten over hollandsnieuwe,
oa dat meerdere mensen hun sim kaart niet hebben ontvangen en
dat de klantenservice nooit antwoord...
http://www.bellen.com/forum/onderwerp.aspx?category=48&onderwerp=301&topic=9648
Gepost op 06/03/11 om 23:07 uur
Gypsy
Natuurlijk lees je ook negatieve reacties op fora.
Maar tegenwoordig is het ook zo, dat als iemand maar
een windje dwars zit, dat op heel internet te lezen is.
Ik zie op dit forum voornamelijk positieve reacties
en heb zelf ook alleen maar goede ervaringen.
Dàt mag ook wel eens worden gezegd!
Gepost op 07/03/11 om 09:38 uur
Hugo Boss
Gewoon even afwachten joh, je bent niet de enige die bestelt, dus het zal vele malen drukker zijn dan vlak na de lancering. Komt wel goed uiteindelijk
Gepost op 07/03/11 om 11:11 uur
Ik ben overgestapt, maar nummernehoud werd erg onduidelijk(of eigenlijk niet correct) aangegeven op de website. Op mijn vragen via mail wordt nogal lomp gereageerd.
zouden ze het druk hebben?
Gepost op 07/03/11 om 11:32 uur
Hugo Boss
Denk het wel. Nummerbehoud schijnt sowieso niet echt denderend te gaan, smsjes die niet meer binnenkomen na nummerbehoud en onbereikbaar zijn.
Gepost op 07/03/11 om 14:30 uur
Ik heb met mn 2e aangevraagde simkaartje ook problemen. Betaling wel verricht en daarvan mededeling gehad per mail maar smartcard kwam maar niet. Gemaild via de site: geen reactie volgens mij. Direct gemaild naar klantenservice@hollan..... .nl en daarna binnen een dag reactie ontvangen. Emailadres was niet bekend... aanvraag kennelijk ook niet maar ze zijn ermee bezig.

Dat was het kaartje waarbij ik nummerbehoud had aangevraagd.
Gepost op 07/03/11 om 15:57 uur
Wel lullig dat de belofte anders is. Die is namelijk 1 of 2 werkdagen. Mijn huisgenote heeft vorige week dinsdagmiddag een kaartje besteld. Die is nu nog niet binnen ! Slecht hoor ! Stuur dan even een reaktie als het drukker is. Ze kunnen het blijkbaar gewoon niet aan.
Gepost op 07/03/11 om 15:59 uur
Quote:
Quote:

Heb je al contact met ze opgenomen? Als je 2 maart na 15 uur besteld hebt, dan zijn ze namelijk pas één werkdag te laat met leveren en is je reactie nogal overtrokken.

Fout.... 2 dagen te laat en er zijn meer mensen !
Gepost op 07/03/11 om 19:04 uur
blabla
Quote:
Fout.... 2 dagen te laat en er zijn meer mensen !

2 maart = woensdag. Als het woensdag na drie uur besteld is, dan wordt het vrijdag geleverd volgens de website. Als op zondag deze reactie geplaatst wordt, kunnen zij het op z'n vroegst pas op maandag leveren, wat dus één werkdag te laat is. Dus mijn reactie is niet fout, helemaal correct.

Desalniettemin staat de belofte prominent op de website, dus is het niet netjes die niet na te komen.
Gepost op 07/03/11 om 21:49 uur
De abonnementen van Hollandsnieuwe gaan uiterlijk na 7 dagen in na ontvangst van de simkaart, ook als er nummerbehoud is aangevraagd. Als het nummer over een paar maanden over wordt genomen, zit je met dubbele abonnementskosten in de tussenperiode.

Volgens mij is dit in vergelijking met andere providers niet normaal, toch?
Gepost op 07/03/11 om 21:56 uur
2 maart is 10 euro afgeschreven van mijn bank,
nog geen sim gekregen,
5 maart een email gestuurd
vandaag een email ; 7 maart :

Hallo,

Je verzoek is bij ons in behandeling. We hebben echter extra tijd nodig en daarom gaat het langer duren dan de standaard antwoordtijd van twee dagen om met een oplossing te komen. We doen ons best je zo snel mogelijk een antwoord te sturen. We danken je voor je begrip.

Dit is een automatisch gegenereerd bericht, antwoorden worden niet gelezen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Ik wacht nog 2 dagen alvorens ze ik weer schrijf...
heeft het bedrijf geen tel nummer ??
Gepost op 07/03/11 om 22:43 uur
blabla
Quote:
De abonnementen van Hollandsnieuwe gaan uiterlijk na 7 dagen in na ontvangst van de simkaart, ook als er nummerbehoud is aangevraagd. Als het nummer over een paar maanden over wordt genomen, zit je met dubbele abonnementskosten in de tussenperiode.

Volgens mij is dit in vergelijking met andere providers niet normaal, toch?

Dan vraag je het toch pas later aan?

@ hermes: Nee, ze hebben geen telefoonnummer.
Gepost op 08/03/11 om 00:00 uur
ik probeer met mijn email adres in te loggen...lukt niet
vul 3x mijn email adres in om een nieuw pasword te krijgen in mijn email,....

krijg geen nieuw pasword in mijn email, ook niet in de spam map....
ik lees op andere fora dat meer mensen dat hebben.

hollandsnieuwe heeft de zaakjes duidelijk niet op orde...

in dit topic wordt een telefoon nummer genoemd van klantenservice,
023-7521600 die je dan verwijst naar hun site...

http://www.abonnementmobiel.com/hollandsnieuwe
Gepost op 08/03/11 om 22:47 uur
Moderator
Het begint net zo te gaan als met Blyk (Ook van Vodafone). Een vliegende start, waarna opeens problemen ontstaan. Bij Blyk duurde dit best lang voor het opgelost werd. Volgens mij loopt het daar nu weer goed. Dan merk je dat ze blijkbaar vanuit Engeland online zaken doen. Geen telefonische klantenservice is dan best vervelend omdat de reacties op email pas nar ca. 2 dagen komen met daarin weer een volgende vraag. Hopelijk loopt dat bij Hollands nieuwe anders. Vodafone heeft nu volgens mij naast Vodafone en Simpel nog 3 andere merken draaien. Ze willen blijkbaar bij de 3 nieuwkomers zo snel mogelijk van de telefonische klantenservice af. Zelfs betaald wordt het telefonisch spreken van de klantenservice steeds lastiger gemaakt. En reken maar dat niet alle problemen 100% online op te lossen zijn. Als hollandsnieuwe geen fatsoenlijke telefonische klantenservice heeft, dan zou ik er geen abonnement aanvragen.
Gepost op 08/03/11 om 23:12 uur
In het begin was ik ook enthousiast over hollandsnieuwe: eindelijk een provider die een aantal belangrijke zaken voor klanten goed had geregeld.

Nu ben ik inmiddels ontzettend afgeknapt op de klantenservice. Ze reageren niet als je een probleem hebt, maakt niet uit hoe ernstig. Het grootste knelpunt is dat je ze zelf niet kan bellen, je bent volledig aan ze overgeleverd als ze geen contact opnemen.

Mijn telefoonnummer is zonder enige aanleiding afgesloten op 15 feb,, een complete ramp. Pas op 5 maart was ik weer bereikbaar na een ontzettend boze mail naar de klantenservice. Van te voren ook heel veel mailtjes naar de klantenservice, zonder enig resultaat. Er werd wel gebeld door iedere keer een andere medewerker, die geen idee had. Afspraken gemaakt en daarna radiostilte. Nooit een afspraak nagekomen.
Daarvoor was het fout gegaan met mijn nummerbehoud, veel te vroeg ingegaan zonder enig overleg, waardoor ik blijf zitten met een boete. En ga zo maar door......

Ik raad iedereen af om bij deze provider een abonnement te nemen. Ik ben nog nooit zo schandalig en onprofessioneel behandeld door medewerkers van een klantenservice.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone