Hollands Nieuwe; nieuwe MVNO

Gepost op 04/01/11 om 11:04 uur
We hebben weer een nieuwe MVNO die het probeert op het Vodafone netwerk en daar een 100% dochter van is.

Ze komen met een blokkeerfunctie als je over je bundel heen gaat.

http://www.hollandsnieuwe.nl/

Gepost op 04/01/11 om 16:47 uur
123456
Dit zijn de belangrijkste kenmerken van dit nieuwe merk:
- met voorafvoordeel basis kun je bellen en sms-en. Met voorafvoordeel extra kun je daarnaast ook internetten.
- binnen Nederland betaal je één vast tarief voor één minuut bellen, één sms versturen en, bij voorafvoordeel extra, 1MB data.
- alle gesprekken worden naar boven afgerond op hele minuten.
- mobiel internet wordt afgerond per 100 KB.
- maandbundel en extra beltegoed zijn altijd drie maanden geldig. Het beltegoed dat je als eerste hebt gekocht, wordt als eerste gebruikt (FIFO)
- je ontvangt een waarschuwings-sms als je beltegoed 3 en 0 euro bereikt.

Links:
- over hollandsnieuwe
- voorwaarden
- abonnementen
- Tarieven buitenland (PDF)

Vodafone heeft voor hollandsnieuwe de billing en helpdesk uitbesteed aan respectievelijk Teleena en 2Contact.
Gepost op 04/01/11 om 16:52 uur
Als de billing en helpdesk een beetje in orde zijn, neem ik graag dat 550min/sms/mb abonnement voor 1 jaar. Voor mij zijn het erg interessante en prijsgunstige abo's.

Iemand al bekend met MVNE Teleena en 2Contract?
Gepost op 04/01/11 om 18:01 uur
Hugo Boss
Niet onaardig dit! Minuutprijzen liggen iets hoger dan bij Ben, maar daarentegen een hoop andere voordelen waardoor je goedkoper uit kunt zijn In de gaten houden deze!
Gepost op 04/01/11 om 18:05 uur
minuten/ sms en mb's in 1 bundel is wel aardig inderdaad. En tegoed drie maanden geldig fifo.

Zie er ook vooral een concurrent voor Ben in.
Gepost op 04/01/11 om 18:07 uur
blabla
1000 sms bundel: 10 euro
1000 MB bundel: 10 euro (alleen bij extra mogelijk)

Beide bundels zijn tot vijf werkdagen voor het einde van de maand op te zeggen. Opwaarderen gaat via ideal.
Gepost op 04/01/11 om 19:44 uur
Quote:
minuten/ sms en mb's in 1 bundel is wel aardig inderdaad. En tegoed drie maanden geldig fifo.

Zie er ook vooral een concurrent voor Ben in.

Over Ben hoor ik net teveel klachten mbt spookrekeningn en niet kloppende belstatussen. Als hollandsnieuwe dit niet heeft, hebben ze aan mij een klant!
Gepost op 04/01/11 om 20:03 uur
Ik kan niet zo gauw terug vinden dat fifo geldt. Alleen een geldigheid v 3 mnd en dat is natuurlijk iets anders dan fifo...
Dus waar staat precies dat fifo geldt?
Gepost op 04/01/11 om 20:15 uur

hier gratis 1 jaar 75 belmin/sms of € 5,-- per mnd. korting
(wel € 10,-- aansluitkosten)

http://www.hollandsnieuwe.nl/veronica
Gepost op 04/01/11 om 20:27 uur
123456
Quote:
Ik kan niet zo gauw terug vinden dat fifo geldt. Alleen een geldigheid v 3 mnd en dat is natuurlijk iets anders dan fifo... Dus waar staat precies dat fifo geldt?

Linksonder op deze pagina.
Gepost op 04/01/11 om 20:40 uur
Hugo Boss
Die Veronica deal maakt het helemaal interessant! Is het een eenjarig contract? Of 2 jarig met alleen eerste jaar korting? Denk het eerste, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.
Gepost op 04/01/11 om 21:41 uur
dikkie
Volgens mij gaat het om eenjarige contracten want als je op bestel klikt dan zie je rechtsboven op de volgende pagina staan:

Je bestelling hollandsnieuwe 75
12 maanden

Gepost op 05/01/11 om 01:06 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
@One2Call
Quote:
je maandelijkse bundel en extra beltegoed zijn altijd drie maanden geldig. Het beltegoed dat je als eerste hebt gekocht, wordt als eerste gebruikt.

Gepost op 05/01/11 om 09:15 uur
H-W
Mooie aanbieding, ik heb nog een T-Mobile abonnement wat binnenkort afloopt, kan ik mooi mijn nummer porteren. 12 maanden 75 minuten per maand voor 10 euro is natuurlijk niet duur ... en nummerbehoud is gratis!
Gepost op 05/01/11 om 10:35 uur
Blijkbaar kun je alleen maar eenjarige (Veronica-)abonnementen bestellen, want als je op "meer info" drukt, krijg je geen mogelijkheid om voor een tweejarig abonnement te kiezen.
Bijv. 275 min/€9,00 p.mnd. Dat wordt een jaar lang 5 euro korting!! En wel van de basisprijs €11,50 en vandaaruit kun je bestellen.
Wat gebeurt er na dat jaar? De beltarieven zijn ook verschillend voor eenjarige en tweejarige abonnementen.
Gepost op 05/01/11 om 11:25 uur
Ik heb de algemene voorwaarden vluchtig doorgelezen en gezien dat deze redactioneel nog moeten worden aangepast in art.5.4 en 6.4. (6.4: "Klant onderkennen", maar belangrijker in 5.4 de verwijzing naar Artikel??? over beperking van de gebruiksduur van het beltegoed).
Ik heb er nog niet in gelezen dat het beltegoed drie maanden geldig is en FIFO gehanteerd wordt.
Ik zie wel dat het KPN-systeem van prijsindexatie per 1 oktober van elk jaar.
Gepost op 05/01/11 om 12:40 uur
Net via de Veronicalink een abo besteld. In de bevestigingmail wordt de korting niet genoemd. Even afwachten dus maar of het goed gaat.
Gepost op 05/01/11 om 15:24 uur
Vreemd. Bij mij wordt de korting gewoon vermeld. Heb je wel goed gekeken? Totaal te betalen 0,00 Euro, Behalve uiteraard de 10 Euro.
Gepost op 05/01/11 om 16:53 uur
Beste mensen,
mij lijkt de Veronica aanbieding wel wat, klopt het dat ik maar 10 euro
betaal voor 12 x 75 minuten bellen ?
Ben ik niet een dief van mijn eigen portemonnaie als ik het NIET doe ?
Als ik het straks niet wil verlengen kan ik het dan een paar maanden vooraf opzeggen ?
Zitten er geen verborgen adders onder het gras, zoals afsluittarief of het aangetekend
op moeten sturen van de sim of iets dergelijks ?
Staan er ook geen andere verplichtingen in de algemene voorwaarden waar ik misschien
over heen gelezen heb ?
Gepost op 05/01/11 om 17:05 uur
12 keer 75 minuten bellen kost inderdaad maar 10 Euro. Gewoon een promotieaanbieding. Uiteraard wel op tijd weer opzeggen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone