Android prepaid aanbiedingen (Xperia X8, HTC Wildfire)

Gepost op 20/01/11 om 14:35 uur
T-Mobile verkoopt de Sony Ericsson Xperia X8 nu in een prepaidpakket voor 129,95. Geen geld voor deze Android 2.1 telefoon. Ik heb hem zelf destijds los gekocht voor een hoger bedrag.
Gepost op 20/01/11 om 15:59 uur
Hugo Boss
Waar?
Gepost op 20/01/11 om 16:08 uur
Quote:
Waar?

Da's niet zo moeilijk hoor hugo , gewoon hier in de t-mob online shop (en via p-less nog 7 euro retour.)
Gepost op 20/01/11 om 16:12 uur
Hugo Boss
Nee ok, ik dacht misschien ergens een lokale aanbieding in een bepaalde winkel aangezien de prepaid aanbiedingen dat meestal zijn
Gepost op 20/01/11 om 16:40 uur
bcool
Kan dit toestel makkelijk van zijn simlock bevrijd worden? Of is het toevallig al simlockvrij? Ik weet bv van T-mobile Vairy Touch dat die simlockvrij geleverd wordt in het prepaidpakket.

Is het trouwens zeker dat Android 2.1 op dit toestel draait? Overal staat Android 1.6
Gepost op 20/01/11 om 17:23 uur
Quote:
Kan dit toestel makkelijk van zijn simlock bevrijd worden? Of is het toevallig al simlockvrij? Ik weet bv van T-mobile Vairy Touch dat die simlockvrij geleverd wordt in het prepaidpakket.

Is het trouwens zeker dat Android 2.1 op dit toestel draait? Overal staat Android 1.6

Ik hoorde laatst van een t mobile medewerker dat ALLE toestellen bij T M simlockvrij zijn tegenwoordig...
Gepost op 20/01/11 om 17:57 uur
bcool
Quote:
Ik hoorde laatst van een t mobile medewerker dat ALLE toestellen bij T M simlockvrij zijn tegenwoordig...

Dat zou heel erg mooi zijn dan! Morgen maar s ff naar de shop
Gepost op 21/01/11 om 13:48 uur
blabla
En anders de Samsung Galaxy Apollo voor dezelfde prijs (na 20 euro cashback via Samsung), met Android 2.2 na update.
Gepost op 21/01/11 om 20:09 uur
Het afgelopen jaar heb ik 2 Samsung-toestellen gekocht als pre-paid pakket van T-mobile en beiden hadden geen sim-lock.
Gepost op 21/01/11 om 22:01 uur
bcool
Quote:
En anders de Samsung Galaxy Apollo voor dezelfde prijs (na 20 euro cashback via Samsung), met Android 2.2 na update.

@blabla Thxs voor de tip! Was mij nog niet eens opgevallen. Welke zou jij kiezen?
Gepost op 21/01/11 om 22:23 uur
blabla
Geen van beiden. Google weet al teveel van mij.
Gepost op 24/01/11 om 10:45 uur
bcool
Ik was zaterdag in een T-mobile shop voor die X8 maar het was er zo druk dat ik maar weer weg gegaan ben. Ik wilde ff informeren hoe dat zat met die simlock. Losse prijs was overigens 166 euro. Als ik deze nu bestel via de t-mobile site dan kan ik hem thuis uit proberen. Maar valt dit dan onder koop op afstand? Heb ik dan het recht deze binnen 7 dagen weer te retourneren?
Gepost op 24/01/11 om 11:00 uur
Ja, valt onder koop op afstand.

Ik was er vrijdag bij de Tmobile shop en de verkoper antwoordde dat het toestel simlock-vrij is. Maar nou weet ik niet of het branded is of niet....
Gepost op 24/01/11 om 12:59 uur
bcool
Quote:
Ja, valt onder koop op afstand.

Ik was er vrijdag bij de Tmobile shop en de verkoper antwoordde dat het toestel simlock-vrij is. Maar nou weet ik niet of het branded is of niet....

Bedankt voor de info! Dan ga ik hem bestellen Kost immers niks extra's aan verzendkosten en kan ik mooi even uittesten. Dit zal dan mijn eerste Android telefoon worden. Kwa touchscreen loop ik ook behoorlijk achter want ik ben alleen LG cookies gewend Zal mij benieuwen!
Gepost op 26/01/11 om 19:55 uur
Moderator
Ik heb het uitgezocht: hij is inderdaad in de prepaidversie simlockvrij. Ze leveren een los toestel (weinig T-Mobile branding die niet opvalt) met een losse prepaid simkaart. (T-Mobile smartphone prepaid, de voor of nadelen daarvan weet ik niet). Echt een koopje!

De X8 heeft een wat groter scherm en iets meer pixels op het scherm dan de X10mini's. Daarnaast heeft hij een losse verwisselbare accu in plaats van een vast ingebouwde accu zoals in de X10mini. De Android 2.1 update zit er af fabriek al op.
Koen wijzigde dit bericht op 26/01/11 om 20:48.
Gepost op 26/01/11 om 21:55 uur
bcool
Quote:
Ik heb het uitgezocht: hij is inderdaad in de prepaidversie simlockvrij. Ze leveren een los toestel (weinig T-Mobile branding die niet opvalt) met een losse prepaid simkaart. (T-Mobile smartphone prepaid, de voor of nadelen daarvan weet ik niet). Echt een koopje!

De X8 heeft een wat groter scherm en iets meer pixels op het scherm dan de X10mini's. Daarnaast heeft hij een losse verwisselbare accu in plaats van een vast ingebouwde accu zoals in de X10mini. De Android 2.1 update zit er af fabriek al op.

Bedankt voor de info! Hij heeft in vergelijk met andere toestellen in die prijsrange idd een beter scherm (hogere resolutie) De mijne wordt zaterdag afgeleverd
Gepost op 27/01/11 om 10:46 uur
Van consuwijzer.nl over de Wet Koop op Afstand:
Quote:

Mag u het product in gebruik nemen?

Nee, u mag het product niet in gebruik nemen. Want de ondernemer moet het product weer aan iemand anders kunnen verkopen als u het terugstuurt.

Wat mag u wel doen?

U mag hetzelfde doen als wanneer u iets in een winkel koopt. Zo mag u een laptop of televisie aanzetten om te kunnen beoordelen. Maar bijvoorbeeld een wasmachine laten draaien mag niet.

Gepost op 27/01/11 om 11:53 uur
bcool
Quote:
Van consuwijzer.nl over de Wet Koop op Afstand:
Quote:

Mag u het product in gebruik nemen?

Nee, u mag het product niet in gebruik nemen. Want de ondernemer moet het product weer aan iemand anders kunnen verkopen als u het terugstuurt.

Wat mag u wel doen?

U mag hetzelfde doen als wanneer u iets in een winkel koopt. Zo mag u een laptop of televisie aanzetten om te kunnen beoordelen. Maar bijvoorbeeld een wasmachine laten draaien mag niet.

Ik zet hem ook alleen maar even aan
Gepost op 29/01/11 om 12:53 uur
bcool
Vandaag mijn X8 binnen gekregen Eerste indruk is uitermate positief! Hij is idd simlockvrij en er staat Android 2.1 op. Ik heb nog geen T-mobile branding kunnen ontdekken. WiFi aangezet en al even op de Market geneusd en natuurlijk Angry Birds ff geinstalleerd (moet toch ergens beginnen ) Nog even een vraagje. Ik denk dat ik verbindingen via mobiele netwerken uitgeschakeld heb en alleen via WiFi op het internet kan... Maar hoe weet ik dat zeker? Ik heb geen instellings smsjes van T-mobile gehad ook.
Gepost op 29/01/11 om 13:39 uur
http://yahoo.jouwpagina.nl
Ik heb hem sinds vorige week, en inderdaad ook simlockvrij. Wel apart dat ik nog 1.6 had en zelf heb moeten updaten. Voor wat betreft je dataverbinding,
Instellingen > Draadloos en Netwerken > Mobiele netwerken > Dataverkeer uitzetten. Dan komt er in de bovenste statusbalk een icoontje te staan met een rood kruisje. Dan is je dataverbinding met het GSM netwerk uitgeschakeld.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN